Çünki məni furşetlər barədə fikirləşəndə bu məni pis mənada



Yüklə 158.68 Kb.
PDF просмотр
tarix29.05.2017
ölçüsü158.68 Kb.

Niyaz 

27.04. - 27.05.2013



Niyaz 

27.04. - 27.05.2013



Niyaz 

27.04. - 27.05.2013



Çünki məni furşetlər barədə fikirləşəndə bu məni pis mənada 

qıcıqlandırır və eyni zamanda mən onları çox sevirəm; insanların necə 

yediyinə baxmağı sevmirəm, amma onların ac qalmasını da sevmirəm. 

Qidalanma çox intim bir fəaliyyətdir. Buna görə restoranlara getməyi 

sevmirəm. Həmçinin furşetlərin də təşkilini bəyənmirəm.

Həbsxanada qoyulma dişləri olan bir oğlanla dostlaşmışdım. O da 

mənim kimi bir nəfərlik kamerada idi. Bir gün həbsxana komissiyası 

kameraları yoxlayırdı. Komissiyanın üzvləri ondan şəxsi gigiyenası 

haqqında soruşanda, oğlan cavab yerinə süni dişlərini çıxardıb 

göstərmişdir. Əlbəttə şok vəziyyətində olan komissiya üzvləri 

uzaqlaşıb gözdən itmişdirlər.

Dişlər bizim bədənimizə aid olan hissədir, onlar  bizim həm otyeyən, 

həm də ətyeyən heyvanlarla əlaqəli olduğumuzu göstərən bir amildir. 

Biz məhz dişlərimizin köməyi ilə qidalanırıq və bunu etdiyimiz ilk 

gündən etibarən onlar həyat fəaliyyətinə cavab verən bədənimizin 

əsas hissələrindən biri olub.

Bu rəsmlərin sizin əvvəlki işlərinizlə nə əlaqəsi var?

Mən uzun müddət bu mövzu üzərində baş sındırmışam, amma indiki 

ehtirasla heç vaxt onun üzərində çalışmamışam. Mən istərdim rəsm 

çəkdiyim vaxt keçirdiyim hissləri tamaşaçı anlaya bilsin. Digər tərəfdən 

şəkillərim haqqında eşitdiyim rəylər, onlar barəsində olan fikirlərimə 

təsir edir.  Yəni mənim ikili məqsədim var.

Rəssamlıq bir zərurətdir. Mənim üçün olan ən vacib ehtiyacdır, nəfəs 

almaq kimi.

Bu şouda olan instalyasiya haqqında nə deyə bilərsiniz?

Fikrimcə qara ilk növbədə rəngdir. Əgər ağ fonda qara nöqtə qoysanız 

dərinlik əmələ gələcək. Siz fəzanı duyacaqsınız. İnstalyasiya 

məkanında işıq çox vacib bir amildir. Qara rəng işığı cəlb edir, ağ rəng 

onu əks edir.

İnsanlar – instinkt ilə hərəkətə gələn, yaranan aclıq duyğusu ilə idarə 

olunan heyvanlar kimidir. Siz çox şey olmadan yaşaya bilərsiniz, su və 

qida istisna olmaqla. Furşet də məhz qədim bir ənənə kimidir, nə vaxt 

insanlar qidalanmaq üçün bir yerə yığılırdılar. İndiyə kimi yeməyin 

yeyilmə prosesi istənilən təntənəli görüşün mərkəzi elementlərindən 

biri sayılır.

Why Fourchette?



Because I can't stand the idea of fourchette and I love it at the 

same time; because I hate it when people eat and I also hate 

it when people are hungry. Eating is a very intimate thing. 

That is why I don't like eating in restaurants. Or at 

fourchettes.

In prison I had a friend who had fake teeth. He was in solitary 

confinment and so was I. There was a comission looking at 

the conditions in the prison. They asked this guy if he was 

keeping good hygiene and he took out his teeth and showed 

them. They ran away.

Teeth are a part of our body that connects us both with 

carnivores (meat eaters) and with herbivores (plant eating 

animals). Teeth are what we eat with and since man does 

everything to eat, they are one of the most important and life 

sustaining body parts. 

What is the relationship of these paintings with your previous 

work?

This is a topic I wrestled with a few times in the past, but 

never to this extent. 

I wanted the viewer to feel what I felt while I was painting. At 

the same time each opinion I hear about my paintings affects 

the way I see them afterwards, so it goes both ways I guess. 

Painting is a necessity for me, a real necessity, like living and 

breathing. 

And the installation in this show?

Black for me is a color. If you make a black dot on white, you 

get depth. If you surround white with black, you get a sense 

of volume.

The light in the installation room is very important. Black 

attracts light and white reflects it. 

Humans are animals guided by instincts, by hunger. You can 

survive without anything but food and water. Fourchette is, 

in a way, a relic of the ancient past when people gathered to 

eat together. Eating has remained the ritual center of all 

gatherings until this day. 

2

3



Çünki məni furşetlər barədə fikirləşəndə bu məni pis mənada 

qıcıqlandırır və eyni zamanda mən onları çox sevirəm; insanların necə 

yediyinə baxmağı sevmirəm, amma onların ac qalmasını da sevmirəm. 

Qidalanma çox intim bir fəaliyyətdir. Buna görə restoranlara getməyi 

sevmirəm. Həmçinin furşetlərin də təşkilini bəyənmirəm.

Həbsxanada qoyulma dişləri olan bir oğlanla dostlaşmışdım. O da 

mənim kimi bir nəfərlik kamerada idi. Bir gün həbsxana komissiyası 

kameraları yoxlayırdı. Komissiyanın üzvləri ondan şəxsi gigiyenası 

haqqında soruşanda, oğlan cavab yerinə süni dişlərini çıxardıb 

göstərmişdir. Əlbəttə şok vəziyyətində olan komissiya üzvləri 

uzaqlaşıb gözdən itmişdirlər.

Dişlər bizim bədənimizə aid olan hissədir, onlar  bizim həm otyeyən, 

həm də ətyeyən heyvanlarla əlaqəli olduğumuzu göstərən bir amildir. 

Biz məhz dişlərimizin köməyi ilə qidalanırıq və bunu etdiyimiz ilk 

gündən etibarən onlar həyat fəaliyyətinə cavab verən bədənimizin 

əsas hissələrindən biri olub.

Bu rəsmlərin sizin əvvəlki işlərinizlə nə əlaqəsi var?

Mən uzun müddət bu mövzu üzərində baş sındırmışam, amma indiki 

ehtirasla heç vaxt onun üzərində çalışmamışam. Mən istərdim rəsm 

çəkdiyim vaxt keçirdiyim hissləri tamaşaçı anlaya bilsin. Digər tərəfdən 

şəkillərim haqqında eşitdiyim rəylər, onlar barəsində olan fikirlərimə 

təsir edir.  Yəni mənim ikili məqsədim var.

Rəssamlıq bir zərurətdir. Mənim üçün olan ən vacib ehtiyacdır, nəfəs 

almaq kimi.

Bu şouda olan instalyasiya haqqında nə deyə bilərsiniz?

Fikrimcə qara ilk növbədə rəngdir. Əgər ağ fonda qara nöqtə qoysanız 

dərinlik əmələ gələcək. Siz fəzanı duyacaqsınız. İnstalyasiya 

məkanında işıq çox vacib bir amildir. Qara rəng işığı cəlb edir, ağ rəng 

onu əks edir.

İnsanlar – instinkt ilə hərəkətə gələn, yaranan aclıq duyğusu ilə idarə 

olunan heyvanlar kimidir. Siz çox şey olmadan yaşaya bilərsiniz, su və 

qida istisna olmaqla. Furşet də məhz qədim bir ənənə kimidir, nə vaxt 

insanlar qidalanmaq üçün bir yerə yığılırdılar. İndiyə kimi yeməyin 

yeyilmə prosesi istənilən təntənəli görüşün mərkəzi elementlərindən 

biri sayılır.

Why Fourchette?



Because I can't stand the idea of fourchette and I love it at the 

same time; because I hate it when people eat and I also hate 

it when people are hungry. Eating is a very intimate thing. 

That is why I don't like eating in restaurants. Or at 

fourchettes.

In prison I had a friend who had fake teeth. He was in solitary 

confinment and so was I. There was a comission looking at 

the conditions in the prison. They asked this guy if he was 

keeping good hygiene and he took out his teeth and showed 

them. They ran away.

Teeth are a part of our body that connects us both with 

carnivores (meat eaters) and with herbivores (plant eating 

animals). Teeth are what we eat with and since man does 

everything to eat, they are one of the most important and life 

sustaining body parts. 

What is the relationship of these paintings with your previous 

work?

This is a topic I wrestled with a few times in the past, but 

never to this extent. 

I wanted the viewer to feel what I felt while I was painting. At 

the same time each opinion I hear about my paintings affects 

the way I see them afterwards, so it goes both ways I guess. 

Painting is a necessity for me, a real necessity, like living and 

breathing. 

And the installation in this show?

Black for me is a color. If you make a black dot on white, you 

get depth. If you surround white with black, you get a sense 

of volume.

The light in the installation room is very important. Black 

attracts light and white reflects it. 

Humans are animals guided by instincts, by hunger. You can 

survive without anything but food and water. Fourchette is, 

in a way, a relic of the ancient past when people gathered to 

eat together. Eating has remained the ritual center of all 

gatherings until this day. 

2

3



SAKURA /

 

SAKURA



 

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 81 x 116

 


SAKURA /

 

SAKURA



 

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 81 x 116

 


O əsl rəssamdır

!

Aida Mahmudova



2013.04.18, 

Paris.


He is a real artist!

Aida Mahmudova

2013.04.18, 

Paris.


Həmişə ac orqanizmi yarıyuxulu, həmişə gərgin vəziyyər heç vaxt tərk etmir. Mənim 

qulağıma insan səsləri gəlir, kimlər çılğınlıqla bu həyatda olan ən irrasional mövzuları 

müzakirə edirlər. Çox istəyirəm yatım. Amma yatmaq olmaz, işləmək lazımdır. 

Fərid Rəsulov

2013.04.18, 

Paris.


I'm heavy with sleep and my body is pinched with huger. I never lose this feeling of 

tension...not even for a minute. I can hear voices of the strangers discussing the most 

absurd things in life. I need to sleep. I can't sleep, 'cause I need to work. 

Farid Rasulov

2013.04.18, 

Paris.


Müəyyən hal mövcuddur ki, o halda Sese milçəyinin hipetonuzu müstəvi üzərində 

qeyri-bərabər əks olunur. Sərbəst enişin trayektoriyası kimi. Xoşbəxtlik molekullarının 

sərbəst hərəkətinin bir-birinə əks olan düşüncəsini inkşaf etdirir, onların özlərinin 

inkişafına mane olaraq.



Niyaz Nəcəfov

2013.04.14, 

Bakı.


 There is no position where the hypothenuse of tse-tse fly is found on the plane surface. 

The same way as the trajectory of a free fall. It never impedes the free movement of 

molecules of happiness  that are paying off against your consciousness.

Niyaz Nadjafov

2013.04.14, 

Baku.


6

7

..................................................................



............................................

...................................................................................................................................

...................................................................................................................................

...................................................................................................................................

....................................

, Bakı.


Niyaz – rəssamdır, hansı ki, əsəblərini cilovlamadan çalışır. Onun üçün həyatda ən 

qorxulu şey kətan və rənglərin olmamasıdır. Onun işlərinə baxarkən həyat və incəsənət 

arasındakı sərhəddi  görə bilmirsən. Onun işlərində olan ekspressiv emosionallıq 

narahat olmağa və həyacanlanmağa məcbur edir.    



Leyla Axundzadə

2007.03.28, 

Bakı.


Niyaz is an artist who “bares his soul” when he paints. One thing he fears most in his 

life is to be left without any paint or canvass. That would be a real nightmare for him, 

I imagine! When you look at his work, you can never tell where a thin line between art 

and real life lies. His expressive manner, his work vibrant with emotion strike you and 

win your sympathy at once.

   


Leyla Akhundzada

2007.03.28, 

Baku.


...Əvvəlcə E.Munkanın “Qışqırıq“ adlı rəsm əsəri yaranmışdır. Yəqin ki, bu işarə idi, 

çünki Niyaz özü-özlüyündə o “qışqırığa sahib bir dəhşətdir“. Onun əsərləri tamaşaçı 

üçün bir sınaqdır, necə deyərlər dözümlülük yoxlamasıdır… 

Ən yaxşısı belə demək olar: “Siz özünüzə baxırsınız!“.



Fəxriyyə Məmmədova

2013.04.19, 

Bakı.


...It all started with the "Scream", a famous painting by Edward Munk.  It must have 

been a precursor… because Niyaz "is a walking nightmare screaming out loud".  His 

paintings are putting viewer's idea of “normality” to a tough test. Looking at them is 

like trying to find out what you can endure.  

It would be even more accurate to say that looking at them is like "Looking at your 

own reflection!"



Fakhriyya Mammadova

2013.04.19, 

Baku.


................................................................................................................................... 

...................................................................................................................................

...................................................................................................................................

...................................................................................................................................

....................................

, Bakı.


................................................................................................................................... 

...................................................................................................................................

...................................................................................................................................

...................................................................................................................................

....................................

., Bakı.


................................................................................................................................... 

...................................................................................................................................

                     ....

..............................................................................................................

                                                 ...

........................................................................................

                                                                                   

....................................

., Bakı.


O əsl rəssamdır

!

Aida Mahmudova



2013.04.18, 

Paris.


He is a real artist!

Aida Mahmudova

2013.04.18, 

Paris.


Həmişə ac orqanizmi yarıyuxulu, həmişə gərgin vəziyyər heç vaxt tərk etmir. Mənim 

qulağıma insan səsləri gəlir, kimlər çılğınlıqla bu həyatda olan ən irrasional mövzuları 

müzakirə edirlər. Çox istəyirəm yatım. Amma yatmaq olmaz, işləmək lazımdır. 

Fərid Rəsulov

2013.04.18, 

Paris.


I'm heavy with sleep and my body is pinched with huger. I never lose this feeling of 

tension...not even for a minute. I can hear voices of the strangers discussing the most 

absurd things in life. I need to sleep. I can't sleep, 'cause I need to work. 

Farid Rasulov

2013.04.18, 

Paris.


Müəyyən hal mövcuddur ki, o halda Sese milçəyinin hipetonuzu müstəvi üzərində 

qeyri-bərabər əks olunur. Sərbəst enişin trayektoriyası kimi. Xoşbəxtlik molekullarının 

sərbəst hərəkətinin bir-birinə əks olan düşüncəsini inkşaf etdirir, onların özlərinin 

inkişafına mane olaraq.



Niyaz Nəcəfov

2013.04.14, 

Bakı.


 There is no position where the hypothenuse of tse-tse fly is found on the plane surface. 

The same way as the trajectory of a free fall. It never impedes the free movement of 

molecules of happiness  that are paying off against your consciousness.

Niyaz Nadjafov

2013.04.14, 

Baku.


6

7

..................................................................



............................................

...................................................................................................................................

...................................................................................................................................

...................................................................................................................................

....................................

, Bakı.


Niyaz – rəssamdır, hansı ki, əsəblərini cilovlamadan çalışır. Onun üçün həyatda ən 

qorxulu şey kətan və rənglərin olmamasıdır. Onun işlərinə baxarkən həyat və incəsənət 

arasındakı sərhəddi  görə bilmirsən. Onun işlərində olan ekspressiv emosionallıq 

narahat olmağa və həyacanlanmağa məcbur edir.    



Leyla Axundzadə

2007.03.28, 

Bakı.


Niyaz is an artist who “bares his soul” when he paints. One thing he fears most in his 

life is to be left without any paint or canvass. That would be a real nightmare for him, 

I imagine! When you look at his work, you can never tell where a thin line between art 

and real life lies. His expressive manner, his work vibrant with emotion strike you and 

win your sympathy at once.

   


Leyla Akhundzada

2007.03.28, 

Baku.


...Əvvəlcə E.Munkanın “Qışqırıq“ adlı rəsm əsəri yaranmışdır. Yəqin ki, bu işarə idi, 

çünki Niyaz özü-özlüyündə o “qışqırığa sahib bir dəhşətdir“. Onun əsərləri tamaşaçı 

üçün bir sınaqdır, necə deyərlər dözümlülük yoxlamasıdır… 

Ən yaxşısı belə demək olar: “Siz özünüzə baxırsınız!“.



Fəxriyyə Məmmədova

2013.04.19, 

Bakı.


...It all started with the "Scream", a famous painting by Edward Munk.  It must have 

been a precursor… because Niyaz "is a walking nightmare screaming out loud".  His 

paintings are putting viewer's idea of “normality” to a tough test. Looking at them is 

like trying to find out what you can endure.  

It would be even more accurate to say that looking at them is like "Looking at your 

own reflection!"



Fakhriyya Mammadova

2013.04.19, 

Baku.


................................................................................................................................... 

...................................................................................................................................

...................................................................................................................................

...................................................................................................................................

....................................

, Bakı.


................................................................................................................................... 

...................................................................................................................................

...................................................................................................................................

...................................................................................................................................

....................................

., Bakı.


................................................................................................................................... 

...................................................................................................................................

                     ....

..............................................................................................................

                                                 ...

........................................................................................

                                                                                   

....................................

., Bakı.


9

ADSIZ / UNTITLED

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 


 x 

 

190 200



9

ADSIZ / UNTITLED

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 


 x 

 

190 200



10

11

QIZIL BALIQ / GOLD FISH



kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 


 x 

 

100 66



TORT  CAKE

 /

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 120 x 80

 


10

11

QIZIL BALIQ / GOLD FISH



kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 


 x 

 

100 66



TORT  CAKE

 /

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 120 x 80

 


12

13

PORTRET PORTRAIT / #2



kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 


 x 

 

40 26



PORTRET PORTRAIT / #3

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 



 



33  22

12

13

PORTRET PORTRAIT / #2



kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 


 x 

 

40 26



PORTRET PORTRAIT / #3

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 



 



33  22

14

15

PORTRET PORTRAIT / #3, #4, #5, #6, #7



kətan, yağlı boya / oil on canvas / 2013 

22 x 14


 / 

24 x 19 


37 x 27


 / 

33 x 24


 / 

35 x 24


14

15

PORTRET PORTRAIT / #3, #4, #5, #6, #7



kətan, yağlı boya / oil on canvas / 2013 

22 x 14


 / 

24 x 19 


37 x 27


 / 

33 x 24


 / 

35 x 24


17

PORTRET PORTRAIT / #8

kətan, yağlı boya / oil on canvas 

2013 / 35 x 27

 

JIMMY

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 

 x 


 

18 12


17

PORTRET PORTRAIT / #8

kətan, yağlı boya / oil on canvas 

2013 / 35 x 27

 

JIMMY

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 

 x 


 

18 12


YUMURTALAR / EGGS

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 18 x 12

 


YUMURTALAR / EGGS

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 18 x 12

 


21

PORTRET PORTRAIT



 / 

 / #9

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 18 x 12

 

 FOURCHETTE

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 200 x 100

 


21

PORTRET PORTRAIT



 / 

 / #9

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 18 x 12

 

 FOURCHETTE

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 200 x 100

 


23

QIRMIZI XORUZ RED COCKEREL



 / 

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 200 x 170

PORTRET PORTRAIT



 / 

 / #10

kətan, yağlı boya / oil on canvas / 2013 

35 x 24

 


23

QIRMIZI XORUZ RED COCKEREL



 / 

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 200 x 170

PORTRET PORTRAIT



 / 

 / #10

kətan, yağlı boya / oil on canvas / 2013 

35 x 24

 


24

LUL


..

-KABAB / KEBAB

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 100 x 65

 

BONES

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 100 x 73


24

LUL


..

-KABAB / KEBAB

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 100 x 65

 

BONES

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 100 x 73


26

27

KOKO COCO



 

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 

 x 


 

40 120


26

27

KOKO COCO



 

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 

 x 


 

40 120


29

HALAL KABAN / HALAL BOAR

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 


 x 

 

200 100



PORTRET PORTRAIT

 / 

 / #11 / #12 / #13 / #14

kətan, yağlı boya / oil on canvas / 2013 

35 x 27

 / 


18 x 12

 / 


12 x 6

 / 


22 x 16

 


29

HALAL KABAN / HALAL BOAR

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 


 x 

 

200 100



PORTRET PORTRAIT

 / 

 / #11 / #12 / #13 / #14

kətan, yağlı boya / oil on canvas / 2013 

35 x 27

 / 


18 x 12

 / 


12 x 6

 / 


22 x 16

 


CAVIAR AND BONES

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 145 x 200

 


CAVIAR AND BONES

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 145 x 200

 


32

33

ADMUDU CAY / TEA IN ARMUDU CUP



,

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 

 x 


 

35 27


PORTRET PORTRAIT

 / 

 / #15 / #16 / #17 / #18

kətan, yağlı boya / oil on canvas / 2013 

35 x 27

 / 


19 x 27

 / 


33 x 22

 / 


27 x 16

 


32

33

ADMUDU CAY / TEA IN ARMUDU CUP



,

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 

 x 


 

35 27


PORTRET PORTRAIT

 / 

 / #15 / #16 / #17 / #18

kətan, yağlı boya / oil on canvas / 2013 

35 x 27

 / 


19 x 27

 / 


33 x 22

 / 


27 x 16

 


34

35

PORTRET PORTRAIT



 / 

 / #19

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 

 x 


 

18 24


AVTOPORTRET / AUTOPORTRAIT 

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 

 x 


 

41 27


34

35

PORTRET PORTRAIT



 / 

 / #19

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 

 x 


 

18 24


AVTOPORTRET / AUTOPORTRAIT 

kətan, yağlı boya / oil on canvas

2013 / 

 x 


 

41 27


 FOURCHETTE

intallasiya, qarışıq texnika / installation, mixed technique

2013 / 400 x 200 x 120

 


 FOURCHETTE

intallasiya, qarışıq texnika / installation, mixed technique

2013 / 400 x 200 x 120

 


38

39

ART CHRONOLOGY 



 

24.03.2005 - 

- 30.03.2005     

MAN AND WOMAN 

Art Exhibition projects 

Museum center, 

Baku, Azerbaijan

11.03.2007 -

- 13.04.2007   



PATTERNS FROM QOBUSTAN 

Exhibition of Azerbaijan artists

National palace of Geneva 

department of UNO

Geneva, Switzerland

04.05.2007 -

- 25.05.2007

KASSEL ART FAIR

Germany


03.04.2007 -

- 30.03.2007



5+ 

group exhibition of 5 artists

Museum Center, 

Baku, Azerbaijan

22.09.2008 -

- 03.10.2008

International artists from earlier 

exhibitions and the International

 

ART & CULTURE FESTIVAL      

Sigvardson Gallery, 

Ostergade, Denmark

Currently resides and works 

in Baku and Paris.

14.07.2008 -

- 07.08.2008

ART IS NOT ONLY UGLY

Exhibition at the Atrium of the 

Ministry of Foreign Affairs 

Berlin, Germany

24.12.2009 -

- 24.02.2009 

Solo exhibition

Kichik Qalart Gallery, 

Baku, Azerbaijan

03.11.2009 - 

- 10.11.2009      

Solo exhibition, 

French Embassy 

in Azerbaijan, Baku

10.11.2009 - 

- 17.12.2009



BAKuNLIMITED 

Exhibition of contemporary art 

of Azerbaijan. 

Voltahalle, Basel, Switserland

07.06.2009 - 

- 22.11.2009

53rd International 

Art Exhibition of Venice Biennale 

Azerbaijan Pavillion

COGITO ERGO SUM.

Commissioner: Vittorio Urbani. 

Commissioner/Curator: Leyla Akhundzada. 

Venue: CZ95, Centro Civico Zitelle, 

Giudecca 95, Venice, Italy

20.20.2010    

Opening Permanent 

Collection Exhibition 

Contemporary Art Museum, 

Baku, Azerbaijan

10.01.2010 -

- 30.12.2010

International Cite des Arts

Paris, France



10.01.2010 -

- 28.02.2010

Group exhibition

VISION SOLIDAIRES

Brissot Gallery, 

Paris, France

12.12.2010 -

- 12.02.2011      

THE 12TH CAIRO BIENNALE

Museum of Egyptian Modern Art

Cairo, Egypt

28.09.2010 - 

- 30.10.2010      

Group Exhibition

Vivienne Gallery, Paris

05.10.2010 -

- 10.10.2010      

YEAR OF RUSSIA IN FRANCE

Brissot Gallery

Paris, France 

02.11.2010 -

- 20.12.2010

Solo exhibition, 

Vivienne Gallery, 

Paris, France

26.01.2011 -

- 30.01.2011

Group Exhibition

TERRES DE PENSEE

Brissot Gallery, 

Paris, France

 

15.02.2011 -



-  05.03.2011

Vernissage 



AVANT PREMIRE

I-Gallery, 

Paris, France.

18.02.2011 -

- 20.02.2011

Group exhibition, 

Daent Gallery, Paris, France 

01.04.2011 -

- 20.04.2011

Gazelli Art House, 



DAWN TO EARTH

London, UK

16.06.2011

- 26.06.2011



LE LAB'ART

rue Dajot

Melun, France

20.08.2011-

- 25.08.2011

ILLUSIONS PARALLELS

I-Gallery, Paris, France

10.06.2011 -

- 19.06.2011     

Art London Fair, UK.

06.10.2011 -

- 06.11.2011 

ÖN SÖZ (Foreward), 

organized by YARAT! 

Contemporary Art Space, 

Baku, Azerbaijan

26.12.2011 -

- 17.01.2012      

Solo exhibition, 

The Galerie Nikki Diana Marquardt 

Paris, France

05.05.2012 -

- 10.05.2012

Grand Palais 

Salon Comparaison

Paris, France

 

22.09.2012-



- 22.10.2012 

COMMONIST, 

Contemporary art exhibition

organized by 

YARAT! Contemporary Art Space, 

Baku, Azerbaijan

25.09.2012 - 

- 02.11.2012 

Solo exhibition, 



CYCLE "INVASION"

IG Gallery, Paris, France 

17.01.2012 -

- 29.01.2012



FLY TO BAKU 

Contemporary art from Azerbaijan

Philips de Pury & Company, 

London, United Kingdom, 

curated by Herve Mikaeloff

27.04.2012 -

- 01.09.2012 

012 BAKU PUBLIC ART 

Festival, organized by 

YARAT! Contemporary Art Space

with project 

GHIR-POURERS

Baku, Azerbaijan

12.04.2012 -

- 21.04.2012



FLY TO BAKU, 

Contemporary Art from Azerbaijan, 

Paris, France

15.05.2012 -

- 22.05.2012 

MERGING BRIDGES, 

Contemporary art exhibition, 

Museum of Modern Art Baku,

Azerbaijan

18.01.2013 -

- 07.03.2013



DANCING ON BONES, 

Solo Exhibition, 

Gazelli Art House, 

London, UK

03.11.2012-

-17.11.2012 



FLY TO BAKU 

Contemporary art from Azerbaijan, 

curated by Herve Mikaeloff,

ME Collectors Room 

Berlin, Germany

05.02.2013 -

- 18.02.2013 

FLY TO BAKU 

Contemporary art from Azerbaijan, 

curated by Herve Mikaeloff 

Multimedia Art Museum,

Ostozhenka street, 16

Moscow, Russia

06.03.2013 - 

- 26.03.2013



FLY TO BAKU, 

Contemporary Art from Azerbaijan, 

MAXXI - Museo nazionale delle arti 

Rome, Italy

18.04.2013 -

- 18.05.2013



HOME SWEET HOME

Contemporary Art Exhibition

Azerbaijani Cultural Center in Paris, 

France 


.1968

Born in Baku, Azerbaijan

Exhibition:


38

39

ART CHRONOLOGY 



 

24.03.2005 - 

- 30.03.2005     

MAN AND WOMAN 

Art Exhibition projects 

Museum center, 

Baku, Azerbaijan

11.03.2007 -

- 13.04.2007   



PATTERNS FROM QOBUSTAN 

Exhibition of Azerbaijan artists

National palace of Geneva 

department of UNO

Geneva, Switzerland

04.05.2007 -

- 25.05.2007

KASSEL ART FAIR

Germany


03.04.2007 -

- 30.03.2007



5+ 

group exhibition of 5 artists

Museum Center, 

Baku, Azerbaijan

22.09.2008 -

- 03.10.2008

International artists from earlier 

exhibitions and the International

 

ART & CULTURE FESTIVAL      

Sigvardson Gallery, 

Ostergade, Denmark

Currently resides and works 

in Baku and Paris.

14.07.2008 -

- 07.08.2008

ART IS NOT ONLY UGLY

Exhibition at the Atrium of the 

Ministry of Foreign Affairs 

Berlin, Germany

24.12.2009 -

- 24.02.2009 

Solo exhibition, 

Kichik Qalart Gallery, 

Baku, Azerbaijan

03.11.2009 - 

- 10.11.2009      

Solo exhibition, 

French Embassy 

in Azerbaijan, Baku

10.11.2009 - 

- 17.12.2009



BAKuNLIMITED 

Exhibition of contemporary art 

of Azerbaijan. 

Voltahalle, Basel, Switserland

07.06.2009 - 

- 22.11.2009

53rd International 

Art Exhibition of Venice Biennale 

Azerbaijan Pavillion

COGITO ERGO SUM.

Commissioner: Vittorio Urbani. 

Commissioner/Curator: Leyla Akhundzada. 

Venue: CZ95, Centro Civico Zitelle, 

Giudecca 95, Venice, Italy

20.20.2010    

Opening Permanent 

Collection Exhibition 

Contemporary Art Museum, 

Baku, Azerbaijan

10.01.2010 -

- 30.12.2010

International Cite des Arts

Paris, France



10.01.2010 -

- 28.02.2010

Group exhibition

VISION SOLIDAIRES

Brissot Gallery, 

Paris, France

12.12.2010 -

- 12.02.2011      

THE 12TH CAIRO BIENNALE

Museum of Egyptian Modern Art

Cairo, Egypt

28.09.2010 - 

- 30.10.2010      

Group Exhibition

Vivienne Gallery, Paris

05.10.2010 -

- 10.10.2010      

YEAR OF RUSSIA IN FRANCE

Brissot Gallery

Paris, France 

02.11.2010 -

- 20.12.2010

Solo exhibition, 

Vivienne Gallery, 

Paris, France

26.01.2011 -

- 30.01.2011

Group Exhibition

TERRES DE PENSEE

Brissot Gallery, 

Paris, France

 

15.02.2011 -



-  05.03.2011

Vernissage 



AVANT PREMIRE

I-Gallery, 

Paris, France.

18.02.2011 -

- 20.02.2011

Group exhibition, 

Daent Gallery, Paris, France 

01.04.2011 -

- 20.04.2011

Gazelli Art House, 



DAWN TO EARTH

London, UK

16.06.2011

- 26.06.2011



LE LAB'ART

rue Dajot

Melun, France

20.08.2011-

- 25.08.2011

ILLUSIONS PARALLELS

I-Gallery, Paris, France

10.06.2011 -

- 19.06.2011     

Art London Fair, UK.

06.10.2011 -

- 06.11.2011 

ÖN SÖZ (Foreward), 

organized by YARAT! 

Contemporary Art Space, 

Baku, Azerbaijan

26.12.2011 -

- 17.01.2012      

Solo exhibition, 

The Galerie Nikki Diana Marquardt 

Paris, France

05.05.2012 -

- 10.05.2012

Grand Palais 

Salon Comparaison

Paris, France

 

22.09.2012-



- 22.10.2012 

COMMONIST, 

Contemporary art exhibition, 

organized by 

YARAT! Contemporary Art Space, 

Baku, Azerbaijan

25.09.2012 - 

- 02.11.2012 

Solo exhibition, 



CYCLE "INVASION"

IG Gallery, Paris, France 

17.01.2012 -

- 29.01.2012



FLY TO BAKU 

Contemporary art from Azerbaijan, 

Philips de Pury & Company, 

London, United Kingdom, 

curated by Herve Mikaeloff

27.04.2012 -

- 01.09.2012 

012 BAKU PUBLIC ART 

Festival, organized by 

YARAT! Contemporary Art Space

with project 

GHIR-POURERS

Baku, Azerbaijan

12.04.2012 -

- 21.04.2012



FLY TO BAKU, 

Contemporary Art from Azerbaijan, 

Paris, France

15.05.2012 -

- 22.05.2012 

MERGING BRIDGES, 

Contemporary art exhibition, 

Museum of Modern Art Baku,

Azerbaijan

18.01.2013 -

- 07.03.2013



DANCING ON BONES, 

Solo Exhibition, 

Gazelli Art House, 

London, UK

03.11.2012-

-17.11.2012 



FLY TO BAKU 

Contemporary art from Azerbaijan, 

curated by Herve Mikaeloff,

ME Collectors Room 

Berlin, Germany

05.02.2013 -

- 18.02.2013 

FLY TO BAKU 

Contemporary art from Azerbaijan, 

curated by Herve Mikaeloff 

Multimedia Art Museum,

Ostozhenka street, 16

Moscow, Russia

06.03.2013 - 

- 26.03.2013



FLY TO BAKU, 

Contemporary Art from Azerbaijan, 

MAXXI - Museo nazionale delle arti 

Rome, Italy

18.04.2013 -

- 18.05.2013



HOME SWEET HOME

Contemporary Art Exhibition

Azerbaijani Cultural Center in Paris, 

France 


.1968

Born in Baku, Azerbaijan

Exhibition:


Fərdi sərgi / solo exhibition

27.04. - 27.05.2013

CBS Mətbəəsi / CBS Printing House

2013. Bakı, Azərbaycan                           

www.yaygallery.com

*Bütün ölçülər santimetrlə (sm) verilmişdir.

Üz qabığı / On cover: 

Portret #1. 2013

Kətan, yağlı boya, 37 x 20

Üz qabığın son səhifəsi / On cover last page:

Furşet (fraqment) / Fourchette (detail). 2013

İnstallasiya, qarışıq texnika / Installation, mixed technique

Giriş mətni / Main text:

Maria Jokich

 Tərcümə / Translate:



İbrahim İbrahimov

Dizayn / Design: 



Məmmədova Fəxriyyə

 


Fərdi sərgi / solo exhibition

27.04. - 27.05.2013

CBS Mətbəəsi / CBS Printing House

2013. Bakı, Azərbaycan                           

www.yaygallery.com

*Bütün ölçülər santimetrlə (sm) verilmişdir.

Üz qabığı / On cover: 

Portret #1. 2013

Kətan, yağlı boya, 37 x 20

Üz qabığın son səhifəsi / On cover last page:

Furşet (fraqment) / Fourchette (detail). 2013

İnstallasiya, qarışıq texnika / Installation, mixed technique

Giriş mətni / Main text:

Maria Jokich

 Tərcümə / Translate:



İbrahim İbrahimov

Dizayn / Design: 



Məmmədova Fəxriyyə

 


Verilənlər bazası müəlliflik hüququ ilə müdafiə olunur ©azkurs.org 2016
rəhbərliyinə müraciət

    Ana səhifə