İnam ata on kutsal biTİQ



Yüklə 2,8 Kb.
Pdf görüntüsü
səhifə1/11
tarix01.04.2017
ölçüsü2,8 Kb.
#13187
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11

İNAM  ATA 
 
ON KUTSAL BİTİQ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
III. ANLAM İNSANİLİYİ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

İNAM ATA 
(ASİF ATA) 
 
ON KUTSAL BİTİQ 
 
 (Mütləәqəә İnam Fəәlsəәfəәsi vəә Ruhaniyyatı) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Üçüncü Bitiq: 
   ANLAM İNSANİLİYİ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Atakəәnd  
İnam Evi 
30-il 

 

      Türkün (İlk) Ruhaniyyat Ocağı – 
İnam Atanın (Asif Atanın)  
Mütləәqəә İnam Ocağı  
 
 
 
 
İNAM  ATA 
On  Kutsal  Bitiq  (On  Müqəәddəәs  Kitab).  Mütləәqəә  İnam 
Fəәlsəәfəәsi  vəә  Ruhaniyyatı.  Üçüncü  Bitiq:  Anlam  İnsaniliyi. 
Atakəәnd. İnam Evi. 30-il. 
 
Yaradıcısının Adı iləә “İnam Ata Sivilizasiyası”, mahiyyəәtinəә 
görəә  “Mütləәqəә  İnam  Sivilizasiyası”,  ulus’al  kimliyinəә  görəә 
“Türk Sivilizasiyası” adı iləә yeni ümumbəәşəәr sivilizasiyası ya-
ranmasına  səәbəәb  olacağı  düşünüləәn  dünyabaxışın  fəәlsəәfəәsi  vəә 
ruhaniyyatı təәqdim olunur. 
Üçüncü  Bitiq  –  “Anlam  İnsaniliyi”  –  üç  Müqəәddəәs  Kitabı 
özündəә birləәşdirir: Təәzadlar; Rəәmzləәr; Məәnalar. 
 

 

 
 
 
İNSANLAŞMAQ 
 
Zəәmanəә İnamını – İnamsızlıq saydım. 
İnam yaratdım. 
 
Zəәmanəә İdrakını – İdraksızlıq saydım. 
İdrak yaratdım. 
 
Zəәmanəә Məәnəәviyyatını – Məәnəәviyyatsızlıq saydım. 
Məәnəәviyyat yaratdım. 
 
Zəәmanəә İradəәsini – İradəәsizlik saydım. 
İradəә yaratdım. 
 
Zəәmanəә Amalını – Amalsızlıq saydım. 
Amal yaratdım. 
 
Zəәmanəә ƏӘməәlini – ƏӘməәlsizlik saydım. 
Ocaq qaladım. 
Təәqibləәrəә yüksəәldim. Ata çağırıldım. 
 
Bəәşəәrin nicatı – İnsanlaşmaqdadır. 
İnsanlaşın – İnsanlaşdırın... 
 
 
Şöləә Ayı, 7-ci il. Bakı. 
(İyun, 1985-ci il). 
 
       
 
 

 


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TƏӘZADLAR 
 
(Beşinci Müqəәddəәs Kitab


 
 
                                                 

  Bitiq içindəәki ayrı-ayrı ƏӘsəәrləәrəә aid “Müqəәddəәs Kitab” sözü vəә sıra sayı 
Ata ƏӘsəәrləәrinin xronoloji qayda iləә düzülmüş ümumi adsırasında həәmin 
ƏӘsəәrin yerini göstəәrir. 

 


 

1.  SOSİALİST – HUMANİST 
Sosialist  –  Cəәmiyyəәtçi  –  İnsanın  Nicatını  Cəәmiyyəәtdəә 
görəәn. 
Humanist – İnsançı – Cəәmiyyəәtin Nicatını İnsanda görəәn. 
Birinci – Zahiri görüş – Mahiyyəәtəә enməәyəәn. 
İkinci – Daxili görüş – Mahiyyəәtəә enəәn. 
(İnsan – Fəәrd, Şəәxsiyyəәt, İnsani Mahiyyəәt). 
 
2. ÜMUMİ – XÜSUSİ 
Ümumi – heç kəәsəә məәxsus olmayan. 
Xüsusi – həәr kəәsəә məәxsus olan. 
 
3. HƏӘQİQƏӘT – YALAN 
Həәqiqəәt – həәyata sığmayan. 
Yalan – həәyatın sığındığı. 
 
4. KAPİTALİZM – KOMMUNİZM 
Kapitalizm – təәk-təәk Ağalaşma. 
Kommunizm – hamılıqla Köləәləәşməә. 
 
5. İDEALİZM – MATERİALİZM 
İdealizm – Zəәkaya bəәrabəәr olmaq. 
Materializm – Cisməә bəәrabəәr olmaq. 
 
 
6. MARKSİZM 
Demaqoq Təәfəәkkür. 
 
7. MÜLKİYYƏӘT – MÜLKİYYƏӘTSİZLİK 
Xüsusi Mülkiyyəәt İstismar yaratdı. 
Təәzadda əәlac aradılar. 
Ümumi mülkiyyəәtdəәn yapışdılar. 
ƏӘlac  isəә  Təәzaddan  kəәnardaydı:  –  Xüsusi  ƏӘməәkçi  Mülkiy-
yəәtindəә. 

 
10 
8. FƏӘHLƏӘ – PROLETAR 
Proletar  –  Mülkiyyəәtdəәn  Məәhrum  olan  muzdlu  ƏӘməәkçi 
deməәkdir. 
Fəәhləә – sosializmdəә kapitalist istismarından qurtardı, ancaq 
proletar məәhrumiyyəәtindəәn qurtarmadı. 
 
9. XÜSUSİ  İSTİSMAR – İCTİMAİ  İSTİSMAR 
İstismar – zəәhməәtkeş ƏӘməәyinin Məәnimsəәnilməәsidir. 
Kapitalizmdəә – xüsusi İstismar mövcud idi: kapitalist fəәhləә 
əәməәyinin bir hissəәsini məәnimsəәyirdi. 
Sosializmdəә – İctimai İstismar mövcuddur:  
Dövləәt Fəәhləә ƏӘməәyini Məәnimsəәyir. 
Kommunizmdəә  –  Dövləәt  İstismarı  “Özünüidarəә”  Assosia-
siyası (Birliyi) İstismarıyla əәvəәz olunmalıdır. 
İstismar aradan qalxmır – biçimini dəәyişir. 
 
10. PLANLAŞDIRILMIŞ  HƏӘYAT 
Planlaşdırılmış həәyat – həәyatiliyini itirmiş həәyatdır. 
 
11. BAŞSIZLIQ 
Bir xalqın bir Başı olar. 
Yüz xalqın bir Başı olmaz. 
Bir xalqın bir Başı olar. 
Bir xalqın iki Başı olmaz. 
 
12. YEKNƏӘSƏӘQLİK – YOXLUQ 
 

Müxtəәliflik – Zəәnginlikdir, Yeknəәsəәqlik – Yoxsulluq. 
Zəәnginlik azalanda – Yoxsulluq yaranır, 
Yoxsulluq artanda – Yoxluq. 
 

Mahiyyəәt – Vahiddir, Təәzahür – Müxtəәlif. 
Mahiyyəәt bir Biçiməә sığsa – Mahiyyəәt olmaz – Təәzahür olar. 

 
11 

Hamı müxtəәlif cür  – Var olur, hamı eyni cür –  Yox olur. 
 

Bəәşəәrin Ruhu Birdir, ancaq o, öz zəәnginliyiyləә Bəәşəәrəә sığmır. 
 

Eyni  bitkiləәrdəәn  ibarəәt  olan  Təәbiəәt  –  Təәbiəәt  deyil  – 
Bitkiləәrdir. 
Eyni  adamlardan  ibarəәt  olan  Bəәşəәr  –  Bəәşəәr  deyil– 
Adamlardır. 
 
13. İNSAN – CƏӘMİYYƏӘT 
İnsan  –  vaxtında  ictimai  naqisliyi  görmür,  onu  aradan 
qaldırmağa səәy göstəәrmir. 
İctimai  naqislik  –  cəәmiyyəәti  bürüyür  vəә  cəәmiyyəәti 
naqislikdəәn qurtarmaq üçün – onu uçururlar. 
 
14. ZAMAN  LƏӘYAQƏӘTİ 
Bulanıq Məәhəәbbəәt. 
Bulanıq Həәqiqəәt. 
Bulanıq ƏӘdaləәt. 
Bulanıq Səәdaqəәt. 
Bulanıq Şöhrəәt. 
Bulanıq Qeyrəәt. 
Bulanıq Hüzn. 
Bulanıq Fəәrəәh. 
 
15. ZƏӘMANƏӘ ADAMI 
İnsanlıqdan keçəәn. 
Maddi Ehtiyacı olan – məәnəәvi Ehtiyacı olmayan. 
 
16. ÖLÜLƏӘR – DİRİLƏӘR 
Naqis adamı – canlı adam sayırlar. 

 
12 
Kamil adamı – ölü sayırlar. 
Ölüləәr canlıları öldürürləәr. 
 
17. AĞILSIZ HƏӘYAT 
Ali Məәna özünü həәyatda İnkar vasitəәsiləә Təәsdiq edir. 
Həәyat ağılsızdır. 
Yaratdığını öldürməәk – ağılsızlıqdır. 
Ya yaratma, ya da öldürməә. 
Birinin ömrünü başqasına verməәk – ağılsızlıqdır. 
Ya verməә, ya da verdiyini geri götürməә. 
Hamını yaşatmaq üçün – hamını öldürməәk – ağılsızlıqdır. 
Hamını yaşada bilmirsəәn – heç kəәsi yaşatma. 
Həәyat nəә eləәdiyini bilmir. 
Həәyatı  sevəәn  –  ağılsızlıqla  barışır.  O,  veriləәn  naminəә 
alınanla barışır. Var olmaq naminəә Yox olmaqla barışır. 
Həәyatı doğruldan yalnız Amaldır. 
Amalsız yaşamağa dəәyməәz. 
Həәyatla kifayəәtləәnməәk – əәslindəә yaşamamaqdır. 
Həәyata  bel  bağlamaq  –  ağılsızlıqdır.  Ağılsıza  bel  bağla-
mazlar. 
 
18. NƏӘSİLLƏӘR  KEÇİDİ 
Nəәsilləәr bir-birini əәvəәz etmir, bir-birinin ölümünü əәvəәz edir. 
 
 
19. FACİƏӘVİ  MƏӘNTİQ 
Hamı ölürsəә – heç kəәs yaşamır. 
Çünki Yaşamaq – Ölüməә ziddir. 
 
 
20. ŞƏӘHVƏӘT – HƏӘYAT 
Şəәhvəәt həәyatın prototipidir. Çağırır, cəәlb edir, cəәzb edir vəә... 
Boşluq yaradır. 

 
13 
21. HƏӘYAT  YALANI 
Həәyat Yalanda yaşayır – Həәqiqəәtdəә ölür. 
 
22. HƏӘYAT – MƏӘHƏӘBBƏӘT 
 

Həәyat – Məәhəәbbəәti şəәhvəәtləәşdirir, yaxud nəәsil artımına tabe 
edir. 
Həәr ikisindəә sevgi heyvaniləәşir. 
Ancaq  sonralar  Atalıq  –  Analıq  –  Övladlıq  ülviyyəәtindəә 
Amal Həәyatı üstəәləәyir – İnsan heyvana qalib gəәlir. 
 
II 
Həәyat həәr addımda İnsanla Heyvanı qarşılaşdırır vəә çox vaxt 
heyvanın təәrəәfindəә olur. 
III 
Məәhəәbbəәti həәyatdan qorumaq lazım gəәlir... 
 
IV 
Don-Juanlıq – əәslindəә heyvanilikdir, ona görəә dəә həәyatidir
cəәlbedicidir, cəәzbedicidir, ağız suyu axıdandır. 
 

Məәcnunluq – insanilikdir, ona görəә dəә ƏӘlçatmazdır, Ülvidir, 
Müqəәddəәsdir, Həәyatdan uzaqdır, heyrəәtamizdir. 
 
VI 
Nadürüstlüyü həәyat qəәbul eləәyir – Dürüstlüyü qəәbul eləәmir. 
 
VII 
Həәyatdan uzaqlaşmaq çox vaxt heyvandan uzaqlaşmaq olur. 
 
VIII 
Şəәhvəәt  pəәhləәvanları  həәyatda  qalib  görünürləәr,  həәsəәd 
oyadırlar, çünki həәyat əәslindəә əәn çox mütrüblük meydanıdır. 

 
14 
IX 
Həәyat Vaqifləәrin təәrəәfindəәdir, Füzuliləәrin təәrəәfindəә deyil. 
 

Sümsük kişiləәr ikrah yaratmır, çünki sümsüklük – həәyatidir, 
heyvanidir. 
XI 
İnsanilik – əәslindəә qeyri-həәyatilik deməәkdir. 
Həәyatilik əәslindəә qeyri-insanilik deməәkdir. 
 
XII 
Mütləәq  qeyri-həәyatilik  Həәyatda  olmur,  bu  səәbəәbdəәn  dəә 
Mütləәq İnsanilik Həәyatda olmur – Amalda olur. 
 
XIII 
Aşiqləәr həәyatla qarşılaşır, barışmır – Amallaşırlar. 
 
XIV 
Həәyat adamı deyil – deməәli, İnsandır. 
Həәyat adamıdır – deməәli, İnsan deyil... 
 
23. HƏӘQİQƏӘT – TƏӘCRÜBƏӘ 
Təәcrübəә – Həәqiqəәti təәsdiq etmir, Faydanı Təәsdiq edir. 
Fayda  Həәqiqəәtəә  bəәrabəәr  deyil.  Bu  səәbəәbdəәn  Təәcrübəә 
Həәqiqəәtin Meyarı ola bilməәz. 
O, Faydanın Meyarıdır. 
Faydalı – qeyri-həәqiqi dəә ola biləәr. 
 
24. HƏӘYAT – DÜŞMƏӘN 
Düşməәn – İnsana zəәrbəә endirir. 
Onu əәlsiz-ayaqsız eləәyir. 
Öldürməәyəә çalışır. 
Düşməәnin bacarmadığını həәyat bacarır. 
 

 
15 
25. HƏӘYAT YOXLUĞU 
Var olmaq – əәslindəә Sabit olmaqdır. 
Həәyatda Sabit heç nəә yoxdur. 
Burada əәvvəәli olan Sona çatır. 
Təәzəә köhnəәlir. 
Var olan – yox olur. 
Həәyatdakılar yalnız Yoxluqda sabit olurlar. 
Həәyat – əәslindəә Yoxluqdur. 
 
26. AMAL  VARLIĞI 
Amalda Sabit olmayan heç nəә yoxdur. 
Burada əәvvəәli olan sona çatmır. 
Təәzəә köhnəәlmir. 
Var olan Yox olmur. 
ƏӘslindəә Yalnız Amal – varlıqdır. 
 
27. HƏӘYAT – AMAL 
Səәn kimsəәn?  
Ana qucağında dünyaya göz açan körpəә uşaqmı, çaylar kimi 
çağlayan  coşğun  bir  gəәncmi,  beli  bükülmüş  zavallı  qocamı, 
yoxsa məәzara gömülmüş meyidmi? 
Həәyatda  –  İnsan  Qeyri-Müəәyyəәndir  –  çünki  Dəәyişkəәndir, 
Yoxluğa Enəәndir. 
 
Səәn insansan! 
Həәyatdan  uca  duran,  onu  Mütləәqəә  yaxınlaşdıran  vəә 
Mütləәqləәşəәn Ruhani xilqəәt! 
Amalda  –  İnsan  Müəәyyəәndir  –  çünki  Sabitdir,  Varlığa 
yüksəәləәndir. 
 
28. REALİZM 
Yoxluq haqqında hekayəәt. 
 
29. ROMANTİZM 
Yoxluqdan Varlığa çağırış. 

 
16 
30. SOSİALİZM  REALİZMİ 
Yoxluğu Varlıq saymaq. 
 
31. MƏӘZİYYƏӘTLƏӘR 
Həәyati Məәziyyəәt – İnsandan aşağı yaşamaq. 
İnsani Məәziyyəәt – Həәyatdan yüksəәk yaşamaq. 
 
32. HƏӘYAT  TƏӘCRÜBƏӘSİ 
Nisbiləәşməәk. 
 
33. AMAL TƏӘCRÜBƏӘSİ 
Mütləәqləәşməәk. 
 
34. TƏӘBİƏӘT – HƏӘYAT 
Təәbiəәtdəә  İnsan  həәyatdan  Yüksəәk  olanla  –  Mütləәqin 
ifadəәsiyləә – görüşür. 
 
35. MADDİYYATÇININ  ANLAMADIĞI 
ƏӘn yoxsul İnsan – əәn Möhtəәşəәm İnsan ola biləәr. 
ƏӘn yoxsul Xalq – əәn Möhtəәşəәm Xalq ola biləәr. 
 
36. ƏӘDALƏӘT – İNSANİLİK 
Fikirləәr, Duyğular, Rəәyləәr – Müxtəәlifdir. 
Ancaq – ƏӘdaləәt birdir. 
ƏӘdaləәt – İnsaniliyin Mütləәq Təәsdiqidir. 
 
37. HƏӘQİQƏӘT – MÜTLƏӘQ 
Fikirləәr, Duyğular, Rəәyləәr – Müxtəәlifdir. 
Ancaq – Həәqiqəәt birdir. 
Həәqiqəәt – Mütləәqin dəәrkidir. 
 
38. İNSANİLİK 
Mütləәq Antiheyvanilik. 
 

 
17 
39. MƏӘZMUN – BİÇİM 
Məәzmun – Biçimdəә seziləәn. 
Biçim – Məәzmunu nişan verəәn. 
 
40. HƏӘYAT – GÖZƏӘLLİK – EYBƏӘCƏӘRLİK 
Həәyat – gözəәllik yağısıdır. 
Həәyatın eybəәcəәrləәşdirməәdiyi gözəәl yoxdur. 
Gözəәllikdəәn salır, çirkinləәşdirir, sonra öldürür. 
 
41. HƏӘQİQƏӘT – HƏӘYAT 
 

Həәyat – Mütləәqəә çatmır. 
Bu səәbəәbdəәn dəә Həәqiqəәtəә çatmır. 
Nisbi olan – Həәqiqi deyil. 
Yalnız Mütləәq olan – Həәqiqidir. 
 
II 
İnsanı Həәqiqəәt qəәdəәr heç nəә ucaltmır. 
İnsanı Həәqiqəәt qəәdəәr heç nəә Həәyatın gözündəәn salmır. 
 
42. DƏӘYİŞİLƏӘN – DƏӘYİŞMƏӘYƏӘN 
Dəәyişiləәn hadisəәləәr var – Dəәyişməәyəәn Mahiyyəәt var. 
Dəәyişiləәn qanunlar var – Dəәyişməәyəәn ƏӘdaləәt var. 
Dəәyişiləәn Rəәyləәr var – Dəәyişməәyəәn Həәqiqəәt var. 
ƏӘslindəә Dəәyişiləәn yoxdur – Dəәyişməәyəәn var. 
 
43. DİALEKTİKA  YOXLUĞU 
Dialektika – dəәyişkəәnlik vəә ziddiyyəәt haqqında təәlimdir. 
Bu səәbəәbdəәn dəә o, əәslindəә – Yoxluq haqqında təәlimdir. 
Dialektika  –  Yoxluğu  təәdqiq  edir,  ancaq  onu  Varlıq  kimi 
təәqdim edir. 
44. MÜTLƏӘQ – HƏӘYAT 
“Var  olan  –  Yox  olmamalıdır!”  Həәyat  bu  Mütləәq  Təәləәbəә 
əәməәl etmir. 
“Yox olmayan – Yoxdur” – deyir. 

 
18 
45. DƏӘYİŞKƏӘNLİK – ƏӘTALƏӘT 
Dəәyişkəәnlik – Mahiyyəәtəә ziddir, ƏӘtaləәt – Həәyata. 
Mahiyyəәt – ƏӘtaləәt tanımır, çünki Sabitdir. 
Həәyat – ƏӘtaləәt tanıyır, çünki Dəәyişkəәndir. 
 
46. HƏӘYAT  DƏӘRSİ 
Həәyat dəәyişkəәnlik Yoxluğunu qabarıq şəәkildəә nümayiş etdirir. 
Yaratdığı nəә varsa – Yoxa çıxarır. 
 
47. “ÖZÜNÜDƏӘYİŞMƏӘ” VARLIĞI 
“Özünüdəәyişməәdəә”  İnsan  –  özünəә  çatır,  Yox  olmur,  Var 
olur. Ruhaniləәşir, Dəәyişkəәnlik Yoxluğundan xilas olur. 
 
48. ALİ HƏӘYATA YÜKSƏӘLMƏӘ VARLIĞI 
Həәyat Ali Həәyata yüksəәləәndəә – özünəә çatır, Yox olmur, var 
olur. Ruhaniləәşir. Dəәyişkəәnlik Yoxluğundan xilas olur. 
 
49. RUHANİLİK – HƏӘYATİLİK 
Ruhani çevrilməәdəә – Varlıq Təәsdiq olunur. 
Həәyati çevrilməәdəә  – Yoxluq Təәsdiq olunur. 
Ruhani çevrilməә – dəәyişkəәnlik yaratmır, Sabitlik yaradır. 
Həәyati çevrilməә – Sabitlik yaratmır, dəәyişkəәnlik yaradır. 
 
50. CİSMANİ – RUHANİ 
Cismaniyəә  bəәrabəәr  olmaq  –  heçəә  bəәrabəәr  olmaqdır.  Çünki 
cismaninin Sabit vəәziyyəәti – heçlikdir. 
Ruhaniyəә  bəәrabəәr  olmaq  –  Vara  bəәrabəәr  olmaqdır.  Çünki 
Ruhani daim Sabitdir. 
 
 
51. AMAL EHTİYACI 
Həәyat Ağacında İnam Meyvəәsi bitmir. 
İdrak Meyvəәsi bitmir. 
Məәnəәviyyat Meyvəәsi bitmir. 
İradəә Meyvəәsi bitmir. 

 
19 
Amal Ağacında İnam Meyvəәsi bitir. 
İdrak Meyvəәsi bitir. 
Məәnəәviyyat Meyvəәsi bitir. 
İradəә Meyvəәsi bitir. 
Həәyat Ağacında Amal Ehtiyacı bitir. 
 
52. DÜŞMƏӘK – ÇIXMAQ 
Həәyata atıldı – çirkaba düşdü. 
Amala yüksəәldi – çirkabdan çıxdı. 
 
53. KAİNAT – RUH 
Çayı yaradan Kainatdır. 
Çay Sehrini yaradan Ruhdur. 
Dağı yaradan Kainatdır. 
Dağ Sehrini yaradan Ruhdur. 
Günəәşi yaradan Kainatdır. 
Günəәş Sehrini yaradan Ruhdur. 
Səәmanı yaradan Kainatdır. 
Səәma Sehrini yaradan Ruhdur. 
Ruh Kainatı sadəәcəә əәks etdirmir – onu İnsan üçün təәzəәdəәn 
yaradır. 
 
 
54. ƏӘXLAQ – HƏӘYAT 
 

ƏӘxlaq Nisbiyləә barışmır. 
Bu səәbəәbdəәn dəә Həәyatla döyüşür. 
 
II 
Həәqiqəәt  əәsasında  yaşamaq  –  Qeyri-Həәyati  Təәləәbdir  –  yəәni 
Qeyri-Nisbi Təәləәbdir, Mütləәq Təәləәbdir. 
 
III 
Həәyata tapınan – ƏӘxlaqdan keçir. 

 
20 
IV 
Həәyat ƏӘxlaqlını sevmir. 
 

ƏӘxlaqa Sadiq qalan – Həәyata qarşı durur. 
 
VI 
Həәyat adamları  ƏӘxlaqlı olmur – Amal İnsanları ƏӘxlaqlı olur. 
 
VII 
İnsan Həәyatda doğulur – Amalda Ruhani yaşa dolur. 
 
55. ƏӘXLAQ – CƏӘMİYYƏӘT 
Cəәmiyyəәt ƏӘxlaqı İctimai Faydaya qurban verir. 
Bu səәbəәbdəәn dəә ƏӘxlaqi Faydasızlıq qazanır. 
Cəәmiyyəәt ƏӘxlaqa gülür. 
Bu səәbəәbdəәn dəә ƏӘxlaqi  Gülüş həәdəәfinəә çevrilir. 
 
56. HƏӘYATLAŞAN  ƏӘDALƏӘT 
ƏӘdaləәtli Ticarəәtdəәn danışırlar. 
ƏӘdaləәtli Rəәqabəәtdəәn danışırlar. 
ƏӘdaləәti  Həәyatiləәşdirirləәr,  nisbiləәşdirirləәr  –  əәdaləәtdəәn 
məәhrum edirləәr. 
ƏӘslindəә  Ticarəәt  –  əәdaləәtsizlikdir,  çünki  İnsaniliyin  Təәməәn-
naya qurban verilməәsidir. 
ƏӘslindəә  Rəәqabəәt  –  əәdaləәtsizlikdir,  çünki  İnsaniliyin 
Təәməәnnaya qurban verilməәsidir. 
ƏӘdaləәti – əәdaləәtsizliyəә endirirləәr. 
ƏӘdaləәti  məәzmundan  məәhrum  edirləәr  –  biçiməә  pəәrçim-
ləәyirləәr. 
 
57. ƏӘXLAQ  AZADLIĞI 
ƏӘxlaqa  tabe  olmaq  –  Azadlıqdır:  –  Heyvandan  azad 
olmaqdır. 
ƏӘxlaqdan azad olmaq – ƏӘsarəәtdir: – Heyvana tabe olmaqdır. 

 
21 
58. CƏӘMİYYƏӘT – HƏӘYAT 
Cəәmiyyəәt Həәyatı İnsaniləәşdirməәdi – Süniləәşdirdi. 
 
 
59. ƏӘDALƏӘT – FAYDA 
 

ƏӘdaləәt – Fayda tanımır. 
Fayda – ƏӘdaləәtdəәn keçir. 
 
II 
ƏӘdaləәt – Hadisəәyəә veriləәn həәqiqi Qiyməәtdir. 
Faydalı ƏӘdaləәt – Yoxdur. 
Çünki Faydalı Həәqiqəәt  yoxdur. 
 
III 
ƏӘgəәr Hadisəә Həәqiqidirsəә – o, Faydalıdan artıqdır. 
Bu  baxımdan,  ƏӘdaləәtli  Fayda  yoxdur  –  çünki  Həәqiqəәtəә 
bəәrabəәr Fayda yoxdur. 
IV 
Faydanı seçəәn – Gerçəәyi seçir. 
ƏӘdaləәti seçəәn – Mütləәqi seçir. 
 

Faydasız keçinməәk olmur! 
ƏӘdaləәtsiz yaşamaq olmur! 
 
VI 
Fayda Hadisəәnin xassəәsidir, ancaq həәqiqi qiyməәti deyil. 
Bu səәbəәbdəәn əәdaləәtli qiyməәti deyil. 
 
VII 
Faydalı qəәbahəәt – əәdaləәtli sayılmaz. 
Faydasız ləәyaqəәt – əәdaləәtli sayılar. 
 

 
22 
VIII 
ƏӘdaləәtli Faydadan danışırlar. 
Faydalı ƏӘdaləәtdəәn danışırlar. 
Nisbi məәnada danışırlar. 
Nisbi ƏӘdaləәt yoxdur. 
Deməәli, ƏӘdaləәtli Fayda da yoxdur! 
Faydalı ƏӘdaləәt dəә Yoxdur! 
 
60. ƏӘDALƏӘT  “FAYDASI” 
“Qəәbahəәtli oyunda əәdaləәtli davran!” 
“Namussuz əәməәldəә Sözünəә namusla əәməәl et!” 
“ƏӘdaləәtsiz Məәqsəәdi ƏӘdaləәtləә yerinəә yetir!” 
“...ƏӘdaləәtdəәn faydalan!” 
 
61. ƏӘDALƏӘTLİ  FAYDA 
ƏӘdaləәtin həәyata uyğunlaşması – Yoxa çıxması. 
 
62. ƏӘDALƏӘT – CƏӘMİYYƏӘT 
ƏӘdaləәtli ictimai quruluş – İnsaniliyi Mütləәq Məәnada Təәsdiq 
edəәn quruluşdur. 
Beləә quruluş Yoxdur. 
ƏӘdaləәtli  ictimai  qanunlar  –  İnsaniliyi  Mütləәq  Məәnada 
Təәsdiq edəәn qanunlardır. 
Beləә qanunlar Yoxdur. 
ƏӘdaləәtli  ictimai  müəәssisəәləәr  –  İnsaniliyi  Mütləәq  Məәnada 
Təәsdiq edəәn müəәssisəәləәrdir. 
Beləә müəәssisəәləәr Yoxdur. 
Deməәli, əәdaləәtli cəәmiyyəәt yoxdur! 
 
63. ƏӘDALƏӘTSİZ QƏӘLƏӘBƏӘ 
Ruhani Məәğlubiyyəәt. 
Fayda naminəә əәdaləәtdəәn keçirləәr. 
Ruhsuzluğu seçirləәr. 
 

 
23 
64. HƏӘYAT – RUH 
 

Həәyat işıltıdır – işıq deyil! 
İşıq görməәyəәn üçün işıltı eləә işıqdır. 
Ruh İşığı görür. 
Buna görəә dəә İşıltını İşıq saymır. 
 
II 
Ruh İnsana deyir: 
İşıltıya küsəәnməә –İşığa çat! 
Həәyata küsəәnməә – Amala çat! 
 
65. QANUN – QANUNSUZLUQ 
Qanun  –  Könüllü  surəәtdəә  qəәbul  olunan  –  həәmişəәlik  əәməәl 
olunan. 
Qanunsuzluq  –  Zorakı  surəәtdəә  qəәbul  ediləәn  –  Müəәyyəәn 
vaxtda əәməәl olunan. 
Qanun – Etiqada çevriləәn. 
Qanunsuzluq – Etiqadla döyüşəәn. 
Borc – Ruhun təәləәbi. 
Tabeçilik – Zorun təәləәbi. 
Qanun – Müstəәsna tanımayan. 
Qanunsuzluq – Müstəәsnaya sığan. 
Bəәşəәr indiyəә qəәdəәr Qanundan çox Qanunsuzluğa arxalanıb. 
Çünki İnsan – İnsan olmayıb. 
 
 

Yüklə 2,8 Kb.

Dostları ilə paylaş:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11




Verilənlər bazası müəlliflik hüququ ilə müdafiə olunur ©azkurs.org 2024
rəhbərliyinə müraciət

gir | qeydiyyatdan keç
    Ana səhifə


yükləyin