www.muselmanlar.com
1
İSLAMA ƏSASƏN SEKSUAL HƏYAT
Müəllif:
Ali Rza Dəmircan
Azərbaycan dilinə çevirib uyğunlaşdıran Fəqani Bəylərov
(fəlsəfə
doktoru: fəlsəfə və ilahiyyat elmləri)
III FƏSİL
SEKS VƏ SEKSUAL HƏYATLA ƏLAQƏDAR
İSLAM REALİZMİ
İslam dini seks və seksual həyata realist bir mövqedən yanaşır
“İnsan (seksual istəklərini kontrol etmək məsələsində) zəif
yaradılıb.” (Nisa, 4/28)
İslam dininin yaşayış qayda-qanununu qoyan Allah olduğuna
görə bu dinlə insanın arasında necə deyərlər, qaynaşma və inteqrasiya
var. İslam dini insana münasibətində realist olan bir dindir. Bu baxış
insanın
seksual
həyatını
da
əhatə
edir.
Onun
səciyyəvi
xüsusiyyətlərindən ən əhəmiyyətlisi insanın cinsi həyatının bir reallıq
kimi qəbul olunmağıdır.
www.muselmanlar.com
2
Məlumdur ki, Uca Allah insanı erkək və dişi şəklində xəlq edib. O,
qadını kişiyə, kişini də qadına meylli yaradıb. Bu, Quranda aşağıdakı
kimi ifadə olunur:
“İnsanlara (kişilərə) qadınlara sahib olmaq sevgisi (həvəsi) xoş
göstərildi.”
1
Ümumi bir qayda kimi demək olar ki, insan həyatının həddi-büluğ
dövründə formalaşan və get-gedə ehtiyac halına gələn bu istəyə qalıb
gəlmək iqtidarında deyil. Çünki insan seks sahəsində də zəif yaradılıb.
Bunu yuxarıda da qeyd edildiyi kimi, Quranın Nisa surəsinin 28-ci
ayəsindən öyrənmək mümkündür.
2
Allah insanı elə yaradıb ki, onun nəslinin artıb çoxalması seksual
fəaliyyətdən asılıdır. Bu, ilahi bir qanundur. Məhz buna görə kişi və
qadına cinsiyyət üzvləri və şəhvani istəklər verilib. Odur ki, seksual
yaxınlıq olmadan insan fiziki və mənəvi cəhətdən tam mənada doya
bilməz. Allah bu həqiqəti belə bildirir:
“Ünsiyyətdə rahatlıq tapasınız deyə, sizin üçün özünüzdən
zövcələr yaratması, aranıza məvəddət (seksual cazibə) və məhəbbət
1
Ali-İmran, 3/14.
2
İnsanın seksual cəhətdən zəifliyi
Şübhəsiz ki, bu ayə bizə insanın təkcə seksual cəhətdən deyil, bir çox baxımdan zəif
yaradıldığını bildirir. Əvvəlki ayələri də nəzərə alıb bu ayəni təhlil edən bəzi təfsir alimləri
(məsələn, İbn Abbas) buradakı zəifliyin seksual istəkləri kontrol etmək sahəsinə aid olduğunu
bildiriblər. Bizim fikrimizcə də bu fikir düzgündür. Bununla bağlı ətraflı məlumat üçün baxın:
Təbəri, Nisa, 28, 5/30; İbn Kəsir, Nisa, 28.
www.muselmanlar.com
3
salması da Onun varlığının dəlillərindəndir. Həqiqətən, bunda
düşünənlər üçün ibrətamiz dəlillər vardır.”
3
Yuxarıda qısa formada izah olunan məsələlər müşahidə vasitəsilə
məlum olan, təcrübə ilə sübut edilən və Quran tərəfindən təsdiqini
tapmış həqiqətlərdir. Deməli, kişi və qadında şəhvani hislərin, o
cümlədən bu hisləri ödəmək ehtiyacının olması təbii bir haldır.
Bununla belə, insan Allah tərəfindən bir çox sınağa çəkilir. Ona görə də
insan seksual həyatında halal və harama əsasən hərəkət etməlidir.
İndi isə gəlin, kişi və qadının seksuallığı məsələsini İslam dininə
əsasən təhlil edək.
Kişinin seksuallığı
Həddi-büluğ dövrünə çatan hər bir kişidə şəhvani hislər yaranır.
Bu hislərin ödənilməsi ehtiyac halına gəlir. Bu, ilahi bir qanundur. Bu
qanuna qarşı olmaq insana zidd düşmək deməkdir. Bu reallığı
qüvvədən salınmış bütün səmavi (ilahi) dinlər və fəlsəfi sistemlər, o
cümlədən İslam dini də qəbul edir. Lakin İslamda kişinin seksuallığ ilə
əlaqədar 2 mühüm xüsusiyyət ön planda durur. Belə ki, bu dinə
əsasən;
A) Seks və onunla əlaqədar hiss və hərəkətlər peyğəmbərlər də
daxil olmaqla bütün kişiləri əhatə edir.
3
Rum, 30/21. Bu ayədəki “məvəddət” sözünün mənası başda Həsən Bəsri olmaqla bir çox
təfsir alimi tərəfindən “cima – cinsi əlaqə” kimi şərh edilir. Ali-İmran surəsinin 14-cü ayəsi də bu
şərhi dolaylı formada təsdiq edir. Ətraflı məlumat üçün baxın: Fəxrəddin ər-Razi, ət-Təfsiru-l-
kəbir, Rum, 21; İsmayıl Haqqı əl-Bursəvi, Ruhu-l-bəyan, 7/19.
www.muselmanlar.com
4
B) Allahın xüsusi olaraq qoruyub saxlamadığı heç bir insan nəinki
şəhvani hislərdən, seksual məzmunlu haramlardan belə, qoruna
bilməz.
Gəlin, bu xüsuiyyətləri müzakirə edək.
a) İslam realizmi qoca-cavan, qəşəng-eybəcər, alim-nadan
demədən hər bir kişidə, eləcə də, Allaha yaxınlıq sirrinə dərindən
bələd olan Haqq dostlarında, hətta peyğəmbərlərdə belə, şəhvani istək
və hərəkətləri təbii bir hal kimi qəbul edir. İslam dininə əsasən cinsi
istəklər və halal çərçivə daxilində həyata keçirilən seksual işlər
qətiyyən bir çatışmazlıq deyil. Əlavə olaraq, insanın mənəvi inkişafına
da mane olmur. Əksinə, insandakı mənəvi ucalıq onun seksual
fəaliyyəti davam etdikcə püxtələşib möhkəmlənir.
Dindar olmaq və dindarlıqda inkişaf edib mənəvi ucalıqlara
çatmaq üçün özünü seksual hiss və hərəkətlərdən təcrid etmək fikri
(bəzi təsəvvüf-sufizm mənbələrində qeyd edilməyinə baxmayaraq)
Quran və Sünnənin hökmlərinə müvafiq deyil.
4
Yeri gəlmişkən, biz bu
4
Evlənib ailə qurmaq əsas etibarilə həyat, qurub yaratmaq və sevgi-məhəbbətə şərik olmaq
deməkdir. Həyatda insan üçün bunun əvəzini verən ikinci bir şey yoxdur. Təsəvvüf tarixində
evlənməməyi üstün tutan və sayları çox az olan zahid-sufi şəxslər əslində öz peyğəmbərlərinə
zidd düşən insanlardır. Onların bu hərəkətini təsəvvüfün, yaxud da zahidliyin bir xüsusiyyəti
kimi göstərən və beləliklə, təsəvvüfü xristian mistisizminin bir qolu kimi qəbul etdirməyə çalışan
şərqşünaslar da səhvə yol verirlər.
Evlənməməyi bir üstünlük kimi qəbul edənlərin əslən sufilərin bölgələrindən olmaqları o
demək deyil ki, təsəvvüf cərəyanı evlənməməyi öz düşüncə sistemində bir prinsip halına gətirib.
Tamamilə əksinə, bu cür hərəkət edənlər (evlənməməyi üstün tutanlar) əslində bununla mənsub
olduqları cərəyanın prinsiplərindən birinə əməl etməmiş olurlar. Əlavə olaraq, təsəvvüfün
tarixinə nəzər saldıqda belə bir həqiqətlə üzləşirik: Bəzi sufilər deyirlər ki, evli olmayan bir nəfər
insanları irşada çatdıra bilməz; yəni, belə bir insanın sufiliyin tədrisi ilə məşğul olmağa ixtiyarı
www.muselmanlar.com
5
məsələləri müzakirə etdiyimiz vaxt bir mömin olaraq bəşəriyyət
tarixinin ən üstün və Allaha ən yaxın şəxsiyyətləri kimi qəbul etməli
olduğumuz peyğəmbərlərin də adi bir seksual həyatlarının olduğunu
yaddan çıxartmamalıyıq. Çünki bu, yuxarıdakı fikri sübuta yetirən bir
məsələdir. Allah Quranda Nuh, İbrahim, Lut, Musa, Muhəmməd və
digər bəzi peyğəmbərlərdən söz açdıqda onların evli olduğunu da
bildirir. Həzrəti İsa və həzrəti Yahyadan başqa bütün peyğəmbərlərin
əhli-əyalı (ailə, oğul-uşaq) olduğunu da ifadə edir:
“(Ey Muhəmməd!) Şübhəsiz ki, səndən əvvəl də peyğəmbərlər
göndərdik. Onlara da zövcələr və övladlar verdik. Heç bir
peyğəmbər Allahın izni olmadan möcüzə gətirə bilməz. Hər şeyin
müəyyən olunmuş bir vaxtı kitabda qeyd edilib.”
5
yoxdur. Həmin sufi-alimlərdən biri də böyük Türk sufisi İbrahim Quşadalıdır (1845-ci ildə vəfat
edib). O, bu barədə belə demişdir:
“Təriqətdə bir şeyx mütəəhhil
(ailəli, evli) olmasa, öz saliklərini (şagird, tələbə) əqəbeyi-
nəfsaniyyədən
(nəfsin mane olduğu şeylər) keçirə bilməz. Mütəəhhil olduğu vaxt isə keçirə bilər.
Deməli, evlilik-ailə təcrübəsini dadmayan ruh fitrət səhnəsində yerinə yetirilməli (həyata
keçirilməli) olan sınaqları natamam buraxır. Belə bir şəxsin insanları Allahın yolunda aparmağı
tam mənada baş tutmur.” Baxın: Yaşar Nuri Öztürk, Din ve fitrət, s. 176.
5
Rəd, 13/38.
Bu ayənin nazil olmasının səbəbi
Günlərin bir günü yəhudilər onlara xas olan batil və mənasız anlayışlara əsasən Allahın
elçisi həzrəti Muhəmmədi lağa qoyub belə dedilər:
“Biz görürük ki, Muhəmməd qadınlara yaman (çox) meyllidir. Əgər (inandığı və təbliğ
etdiyi kimi) həqiqətən də, peyğəmbər olsaydı, peyğəmbərlik vəzifəsi onu bu kimi əməllərdən
uzaq edərdi.”
www.muselmanlar.com
6
Həzrəti İbrahim, həzrəti Davud, həzrəti Süleyman və həzrəti
Muhəmməd kimi peyğəmbərlər ictimai mövqeləri, eyni zamanda
seksual istək və güc-qüvvələri baxımından bir-birindən fərqlənən
insanlara nümunə təşkil edirlər. Biz onların və digər bir çox
peyğəmbərin birdən artıq qadınla evləndiyini görürük. Həzrəti
Muhəmməd bunu aşağıdakı sözlərlə izah etmişdir:
:
“Mülayim xasiyyətli olmaq, abır-həya, qan aldırmaq (həcamat
qoydurmaq), xoş ətirlər vurmaq və çoxarvadlılıq peyğəmbərlərin malik
olduqları xüsusiyyətlərdəndir.”
6
Peyğəmbərlərin həyatı göstərir ki, mənəvi inkişaf seksual həyatı
zəiflədib öldürmür; əksinə, canlandırır. Elə belə də olmalıdır. Çünki
mənəvi inkişaf iman, yaxşı əməllər və Allahı çox zikr etməklə baş verir.
Bunlar ruha dəstək verir. Əlavə olaraq, bədəni də gücləndirir. Güc-
qüvvə qazanan bədəndə isə şəhvani istəklər və nəticədə seksual fəallıq
artır. Həqiqətən də, məlumdur ki, səbəblər öz axarına müvafiq olaraq
nəticə verir.
7
Məhz bu əhvalat Allah tərəfindən Rəd surəsinin (digər peyğəmbərlərin də ailəli olduğunu
bildirən) 38-ci ayəsinin nazil edilməsinə səbəb oldu. Baxın: Muhəmməd Əli Sabuni, Safvətu-t-
təfasir, Rəd, 38.
6
Tirmizi, Nikah, 2; ət-Tac, 2/287.
7
Böyük alim və sufi Səhl ibn Abdulla belə deyir:
“Qadınlar Allah tərəfindən əziz peyğəmbərimizə də sevdirildi. Necə ola bilər ki, onlara maraq
göstərməyəsən?”
www.muselmanlar.com
7
İbadətləri yerinə yetirən müsəlmanın cinsi istəkləri artır
Evlilik çərçivəsində və onun xaricində seksual istək və
hərəkətlərinə nəzarət edə bilən, göz və qulaq kimi bədən üzvlərini
cinsi xarakterli haramlardan qoruyan, necə deyərlər, seksual xarakterli
siqnalları almaq qabiliyyətini qoruyub saxlayan, üstəlik spirtli
içkilərdən uzaq duran, namaz, dua və zikrlə mənəvi doyuma çatan bir
mömin nəticədə təbii ki, öz şəhvani istəklərini daha güclü bir hala
gətirir.
Bu həqiqəti dərk edə bilməyən bir insandan söhbət belə, gedə
bilməz. Bununla belə, imanlı və əməli olan müsəlmanın seksual
istəklərini gücləndirən başqa bir faktor da var. Bu da öz növbəsində
iman və ibadət nurlarının qəlb vasitəsilə damarlara axmağından
ibarətdir. Bu, ondakı şəhvani istəkləri artırır. “İlahi qanunlara sadiq olan
hər bir möminin şəhvani hisləri güclənir” cümləsi ilə ifadə olunan bu
həqiqəti layiqincə dərk və qəbul etmək üçün imanın məntiqini bilmək,
gözəl zövq və təcrübəyə malik olmaq lazımdır.
Nəticə olaraq qeyd edilməlidir ki, İslam kişinin seksuallığı
məsələsinə olduqca real yanaşır. Ona görə də nəinki subaylığı, eyni
zamanda ailə daxilində seksual fəallıqdan uzaq olmağı və cinsi tələbatı
ödəməyi təxirə salmaq kimi davranışları da münasib hesab etmir.
Elə buna görə də həzrəti Muhəmməd (əs) kişidə qadın istəyi
yarandığı vaxt dərhal həyat yoldaşının yanına gedib cinsi əlaqədə
olmağı məsləhət görüb. Qadının bu tələbə mənfi cavab verməyini də
Digər bir sufi-alim Süfyan ibn Uyeynə isə: “Səhabələrin ibadətə son dərəcə bağlı olan zahidləri
belə, çoxarvadlı idilər...”
, - demişdir. Baxın: Qazı İyaz, Kitabu-ş-şifa, 1/191.
www.muselmanlar.com
8
qadağan edib. Hətta o, bildirib ki, qüsl üçün su olmadıqda təyəmmüm
edin; yəni, seksual tələbatı ödəməkdə gecikməyin.
Əbu Hüreyrə (ra) belə bir hədis nəql etmişdir:
“Mədinədən kənarda – səhrada yaşayan bir mömin gəlib peyğəmbərdən
soruşdu:
- Ya rəsulallah! Mən ilin 4-5 ayını səhrada keçirirəm. Bizim aramızda
zahılar, heyz halında olan qadınlar və cənabət olanlar var. Bizə nə etməyimizi
məsləhət görürsünüz?
Peyğəmbər bu suala cavab olaraq: “Təyəmmüm edin”, - dedi.”
8
b) Yuxarıda qeyd etdik ki, Allahın xüsusi olaraq qoruyub
saxlamadığı heç bir insan nəinki şəhvani hislərdən, seksual məzmunlu
haramlardan belə, qoruna bilməz. İslam dini bunu məhz bu cür qəbul
edir. Gəlin, İslamın bu realist münasibətinə əsl məsələni sübuta yetirən
bir misal göstərək:
Əgər həzrəti Yusuf Rəbbinin xəbərdarlığını almasaydı, Züleyxaya
yaxınlaşacaqdı. Bunu bizə Quran bildirir:
8
Məcməu-z-zəvaid, 1/261; Neylu-l-əvtar, 1/304.
Məlumdur ki, Quranın Maidə surəsinin 6-cı ayəsində belə deyilri:
“Qadınlarınızla əlaqədə olmuş və bu vəziyyətdə su tapa bilməmisinizsə, təmiz bir
torpqla təyəmmüm edin.”
Bu ayə göstərir ki, su olmadığı vaxtlarda da cinsi əlaqədə olmaq olar: Xüsusilə şəhvani
hislərin gücləndiyi vaxtlarda, eləcə də, suyu olmayan bölgələrdə təyəmmümdən istifadə etmək
mümkündür. Yeri gəlmişkən, təyəmmüm barədə ətraflı məlumat üçün lüğətçəyə baxın.
www.muselmanlar.com
9
“Doğrudan da, o qadın Yusufa meyl salmışdı (onu başdan
çıxartmaq istəmişdi). Əgər Yusuf Rəbbinin xəbərdarlığını almasaydı,
qadının istəklərinə tabe ola bilərdi. Budur, biz Yusufu xəyanət və
biabırçılıqdan kənarda saxlamaq üçün belə etdik! Biz pisliyi və
biabırçılığı (zinanı) ondan sovuşdurmaq üçün belə etdik. Çünki o,
sadiq (ixlas sahibi) bəndələrimizdən idi.”
9
Allahın elçisindən daha yetkin, daha dözümlü və dəmir iradəli, o
cümlədən şəhvani hislərini cilovlaya bilən bir insanın olduğunu
düşünmək mümkün deyil. Buna əsasən aşağıdakı hədisi peyğəmbərlər
də daxil olmaqla heç bir kişinin cinsi haramlardan uzaqlıq kimi bir
təminatı olmadığına sübut göstərə bilərik:
Cabir ibn Abdulla nəql edir ki, bir gün həzrəti Muhəmməd (əs)
möminlərə belə bir tapşırıq verdi:
- Yanlarında ərləri (və ya məhrəmləri) olmayan (başqa sözlə, uzun
müddətdən bəri cinsi əlaqədə olmayan) qadınların yanına gedib
oturmayın. Çünki şeytan sizin hər birinizin qan damarında (qanınız kimi
iradənizin xaricində) axıb dolaşır.
Biz peyğəmbərdən soruşduq ki, sizin də damarınızda axırmı?
Bu suala belə cavab verdi:
9
Yusuf, 12/24.
www.muselmanlar.com
10
- Bəli, mənim qan damarımda da axır. Ancaq Allah şeytana qarşı mənə
kömək edir və mən ondan qorunuram.
10
İslam kişinin seksuallığını xüsusi olaraq qiymətləndirir. Buna görə
də insanı seksual məsələlərdə haramlara aparan nəfsə etibar etməyi
deyil, (geyim-kecimə fikir verib örtünmək, arada evlənməyə dair heç
bir maneənin olmadığı qadınlarla təkbaşına birlikdə qalmamaq kimi)
lazımi tədbirləri görməyi məsləhət bilir.
11
Hətta metodik şübhəyə belə,
yer verir.
10
Tirmizi, Rəda, 17, hədis nömrəsi 1172.
Quranın Yusuf surəsinin 24 və 33-cü ayələri bu hədisini mənasını təsdiq edir. Eyni zamanda
peyğəmbərin cavan qadınlarla əl tutub görüşməməyi və gözlərini qorumağa xüsusi fikir verməyi
kimi ehtiyatlı hərəkətlərini də təsdiqləyir. Şeytanın Muhəmməd peyğəmbərə (əs) təsir göstərə
bilmədiyini aşağıdakı hədis rəvayəti də təsdiq edir:
“Allahın elçisi yuxusunda heç kirlənmədi. Yuxusunda ehtilam olmadı ki, yuyunmağı vacib olsun.
Çünki yuxuda ehtilam olmaq şeytandandır.”
(Baxın: Məcməu-z-zəvaid, 5/122; Süyuti, əl-xəsaisu-l-
kübra, 1/173-175)
11
Seksual xarakterli haramlardan uzaq durub özünü qorumaq fərz olduğu kimi, qorunmaq
üçün lazımi tədbirləri görmək də fərzdir. Bununla belə, insan bu istəyini vacib borclardan qaçmaq
məqsədi ilə işə salmamalıdır; yəni, bunu üzrlü bir səbəb kimi irəli sürməməlidir.
Əl-Cəd ibn Qeys bir gün Muhəmməd peyğəmbərin yanına gəldi və üzrlü bir səbəbinin
olduğunu deyərək ondan müharibəyə getməmək üçün icazə istədi:
“Ey Allahın elçisi! Allaha and olsun ki, bizim camaat da mənim qadınları nə qədər çox
sevdiyimi bilir. Mən sarı irqin (sarışın) qadınlarını görən kimi səbrimi basmayıb harama
düşməkdən qorxuram. Mənə icazə verin ki, fitnə-fəsada düşməyim.”
Muhəmməd peyğəmbər (əs) onun bu sözlərini dinlədi və o vaxtkı şəraiti dərk etmək
istəmədən adiləşən bu adamla maraqlanmadı. Üzünü döndərdi. Bu hadisə Tövbə surəsinin
hökmü ümumi olan 49-cu ayəsinin nazil edilməsinə səbəb oldu:
www.muselmanlar.com
11
Yeri gəlmişkən, görülməli olan ən vacib tədbirlərdən biri də
şəhvani hiss və istəklərin seksual motivli haramlara aparmağından
Allaha sığınmaq, Ona pənah gətirməkdir. Bu baxımdan hər bir kişi
Allaha sığınmağa möhtacdır. Allah bununla əlaqədar olaraq Quranda
Yusuf peyğəmbərin dilindən məsləhət verir və aşağıdakı duanı etməyi
tövsiyə edir:
“(Allahım! Qadınların cinsi münasibətlərlə bağlı tələlərini məndən
uzaq et) Əgər bu qadınların hiyləsini məndən uzaq etməsən mən
onlara meyl edər və cahillərdən olaram”.
12
Muhəmməd peyğəmbərin (əs) də bu məsələyə dair bir duası var.
O, bizə də belə dua etməyimizi məsləhət görmüşdür:
“Allahım! Qulaqlarımın, gözlərimin, dilimin, qəlbimin və cinsiyyət
üzvümün şərindən, ondan irəli gələ biləcək pisliklərin şərindən Sənə
sığınıram.”
13
“Onlardan eləsi də var ki: “Mənə icazə ver (döyüşə getməyim), məni günaha batırma!”–
deyir. Doğrusu, onlar artıq günaha batmışlar. Şübhəsiz ki, Cəhənnəm kafirləri çulğayacaqdır.”
Baxın: İbn Kəsir, Tövbə, 49.
12
Yusuf, 12/33.
13
Tirmizi, Dəavat, 76, hədis nömrəsi 3487.
www.muselmanlar.com
12
Qadının seksuallığı
İslam qadının seksuallığı məsələsinə olduqca realist bir mövqedən
yanaşır. Onun cinsi hislərini varlığı qədər təbii qarşılayır. Məlumdur
ki, qadın öz həyası ilə şəhvani hislərini gizləməyə xüsusi diqqət yetirir.
Buna görə də İslam onun seksual haqq-hüququnu açıq-aydın və
təfsilatlı formada müəyyən edib.
Uca Allah qadını cazibədar yaradıb. Onu kişilərə sevdirib. Onun
bütün bədən üzvləri kişilərin diqqətini cəlb edir. Bu səbəbdən də İslam
dinində deyilir ki, qadın ərə getməyinin mümkün olduğu kişilərə qarşı
əl, üz və ayaqlarından başqa bütün bədənini örtməlidir.
Qadın hər söz və hərəkəti ilə seksual ab-hava yarada bilər. Onun
belə bir xüsusiyyəti var. Özü də şəhvani hislərlə yüklü ola bilər. Bu,
həm əqli zərurət, həm də nəqli (Quran və Sünnə tərəfindən müəyyən
edilmiş) bir həqiqətdir. Qadında seksual həzz mərkəzi olan klitorun
yaradılması da buna bir sübutdur.
Muhəmməd peyğəmbərin (əs) ifadəsi ilə desək, qadınlar kişilərin
bir növ oxşarıdır və onlar da kişilər kimi cinsi-şəhvani hislərə
malikdirlər; hətta bu, bəzən kişilərdəkindən belə, artıq olur. Bunun da
başlıca səbəbləri onlardakı xilqət (yaradılış) xüsusiyyətləri və həmişə
kişilər tərəfindən arzulanmaqlarıdır. Arzulanmaq isə elə bir haldır ki,
seksual istəkləri təhrik edir.
Deməli, qadın özünəməxsus hisləri və seksual tələbatı olan bir
varlıqdır. Məhz buna görə o da İslam dininin ümumi və xüsusi əmr və
qadağalarına görə cavabdehdir.
www.muselmanlar.com
13
Uca Allah və onun elçisi Muhəmməd peyğəmbər (əs) qadınlara
buyurublar ki, şəhvətli baxışla baxmasınlar. Bədənlərinin gözəlliklərini
aşkar
etməsinlər.
Özlərini
zinadan
və
lezbiyanlıq
kimi
münasibətlərdən qorusunlar. Eyni zamanda ərlərinə qarşı öhdəliklərini
yerinə yetirsinlər.
İslam dini tərəfindən qadına verilən bu seksual məzmunlu
tapşırıqlar təbii ki, bu dində onun seksuallığının realist bir baxışla
qiymətləndirildiyini göstərir. Əlavə olaraq, İslam dini seksual
xarakterli tapşırıq və qadağalar vasitəsilə cavabdeh hesab etdiyi
qadının qadınlığını müdafiə edən, eyni zamanda inkişaf etdirən qayda
və qanunları da müəyyənləşdirmişdir. Bütün bunlar da göstərir ki, bu
din qadının seksuallığına real yanaşır.
A) Qadının həddi-büluğdan əvvəlki dövrü
a-İslam dini qadının cinsi cəhətdən inkişaf etmiş bir şəxsiyyət kimi
formalaşmağı üçün geyim-kecim, hərəkətlər və danışıq tərzi baxımından
kişiləşməyini, bir sözlə, insanlarda özü barədə belə bir təəssürat yaratmağını
qadağan edib. Böyüklərlə əlaqədar olan bu qadağa sözsüz ki, qız uşaqlarına da
şamil edilir. Ancaq onlar uşaq olduqları üçün dini cəhətdən cavabdeh hesab
olunmurlar. Elə isə onları uşaqlıq dövründən etibarən qadın kimi böyüdüb
boya-başa çatdırmaq valideynlərin borcudur.
b-İslam dini 10 yaşına çatan qız uşaqlarının nəinki qardaşları ilə, hətta
bacıları ilə belə, eyni yataqda yatırdılmamalı olduğunu bildirir.
14
14
Kəşful-xəfa, hədis nömrəsi 2286; Əbu Davud, Səlat (namaz), 26; Müsnəd, 2/180.
www.muselmanlar.com
14
Bu ilahi tapşırığın məqsədi şübhəsiz ki, qız uşağının dişiliyini
lezbiyanlıq kimi seksual azma təmayül və şəraitindən qorumaqdır.
c-İslam realizminin həddi-büluğ dövründən əvvəl qadının seksuallığına
aid bir qaydası da onun gələcəyi ilə əlaqədar sünnət məsələsidir.
Hərçənd ki, qız uşaqlarının sünnət edilməsi ilə əlaqədar olaraq
peyğəmbərə aid edilən sözlər (adət-ənənəni təsdiq etməyinə
baxmayaraq) İslam alimlərinin əksəriyyəti tərəfindən mötəbər sözlər
kimi qəbul edilmir. Həmin sözləri peyğəmbərin sözü kimi qəbul
edənlər isə bunun vacib edən (öhdəlik yükləyən) bir xüsusiyyətinin
olmadığını bildirirlər.
Bizim burada qız uşaqlarının sünnət edilməsindən söz
açmağımızın da səbəbləri var. Belə ki, qadınların seksual həzz mərkəzi
olan klitor üzərində də kişi sünnətinə oxşar bir əməliyyat aparıla bilir.
Amma bu, hər qız uşağına tətbiq edilməli olan bir əməliyyat deyil. Elə
isə biz də öz əsərimizdə bu məsələni sadaladığımız səbəblərə əsasən və
qadının seksual cəhətdən doyumu baxımından təhlil etmək istəyirik.
15
B) Qadının həddi-büluğ dövrü
Qadını həddi-büluğ dövründə əhatə edən İslam realizminin ən çox
nəzərə çarpan cəhəti onun məhz peyğəmbər tərəfindən ərə verilməsi
və buna xüsusi qaydada diqqət yetirilməsidir.
Həzrəti peyğəmbər (əs) həzrəti Əlinin (ra) timsalında bu işə görə
cavabdeh olan hər bir möminə belə demişdir:
15
Bu barədə ətraflı məlumat almaq üçün “Sünnət (xitan)” fəslinə baxın.
www.muselmanlar.com
15
:
“Ya Əli! Bu üç şeyi təxirə salma:
1) Vaxtı daxil olduqda namazı;
2) (Yuyulub kəfənlənən və hazır hala gətirilən) meyyitin namaz və
dəfnini;
3) Tayını (gələcək həyat yoldaşı) tapdıqda vəlisi olan qız-qadını
evləndirməyi.”
16
Bu hədisdən çox yaxşı məlum olur ki (peyğəmbərin bu tapşırığına
əsasən), həddi-büluğ dövründəki qadının seksuallığına əhəmiyyət
vermək
lazımdır.
Əlavə
olaraq,
bu
dövr
lazımsız
yerə
uzadılmamalıdır.
Qeyd edək ki, qadınlarda həddi-büluğ dövrü heyz (aybaşı,
menstruasiya) halı ilə başlayır və bu dövrdə cinsi-şəhvani hislər inkişaf
edir. Bu dövr eyni zamanda qadında cinsiyyətlə əlaqədar problemlərin
üzə çıxmaq ehtimalının olduğu bir dövrdür. Deməli, qızın özünün də
təsdiq etdiyi bir evlənmək istəyinə müsbət cavab vermək, həddi-büluğ
dövrünü çox da uzatmamaq lazımdır. Ən münasib yol budur.
16
Tirmizi, Cənaiz (cənazələr, meyyitlər), hədis nömrəsi 1075.
www.muselmanlar.com
16
Ərgən bir qızın ərə getməyinə tutarsız səbəblər irəli sürüb mane
olmaq düzgün deyil
İslam dini ərgən olan, yəni, həddi-büluğ dövrünə çatan və ərə
getmək üçün münasib olan bir qızı ərə verməyi məsləhət görür. Eyni
zamanda onun ərə getməyinə mane olmağı da qadağan edir. Əgər qızı
mehri-misil
17
verə bilən bir oğlan-kişi istəsə, qız da buna razı olsa, onu
ərə vermək lazımdır. Atanın, yaxud da digər vəlilərin (burada:
valideyni əvəz edən şəxs) buna mane olmağa haqları yoxdur. Əgər
ortada üzrlü, daha doğrusu, tutarlı və haqlı səbəb yoxdursa, bir qızın
ərə getməyinə mane olmaq onun gələcəyinə mənfi təsir göstərir. Elə isə
bu, ona qarşı bir zülmdür. Bu halda həmin qız məhkəməyə müraciət
edib ona edilən haqsızlığı aradan qaldıra bilər.
18
Əlavə olaraq,
Quranda Allah tərəfindən təsdiq edilir ki, qadın nikah əqdi (müqavilə)
bağlaya bilər.
19
Odur ki, ərgən bir qız atası da daxil olmaqla vəlisinin
icazəsini almadan öz tayı ilə ailə qura bilər.
Burada başqa bir məqam da var. Bu da dul qadınla əlaqədardır.
Belə ki, İslam dini qız uşağında olduğu kimi, dul qadının ərə
getməyinə mane olmağı da qadağan edib.
Dul qadının ərə getməyinə də mane olmaq olmaz
Bu qadağa Allah tərəfindən qoyulub və Quranın Bəqərə surəsinin
232-ci ayəsində öz əksini tapıb.
17
Məlumat üçün lüğətçəyə baxın.
18
Ömər Nəsuhi Bilmən, Hüquqi islamiyyə və istilahati fiqhiyyə külliyatı (İslam hüququ və fiqh
(islam hüququ) terminləri külliyatı),
İstanbul, 1985, 2-ci cild, s. 48, 57.
19
Bəqərə, 2/230, 232.
www.muselmanlar.com
17
Aşağıdakı hədis bu ayənin nazil edilməsinin səbəbini və hökmünü
izah edir:
Məqil ibn Yəsar həzrəti Muhəmməd peyğəmbərin (əs) dövründə
öz bacısını mömin bir adama ərə verdi. Bacısı həmin adamla bir
müddət yaşadı. Sonra o kişi onu boşadı. İddə müddəti daxilində də
onun yanına qayıtmadı. Beləliklə, onlar təzədən evlənəcək qaydada
boşandılar.
Boşanma iddəsinin
20
müddəti başa çatdı. Elə oldu ki, həm qadın,
həm də kişi təzədən evlənmək istədilər. Qadını istəyən başqa kişilər də
var idi. Qardaşı Məqil isə and içərək həmin adama etiraz etdi:
- Ey ağılsız! Mən sənə yaxşılıq etdim. Bacımı sənə ərə verdim. Sən
də durub onu boşadın. Vallah, bundan sonra o istəsə də, heç vaxt sənin
yanına qayıdıb arvadın ola bilməz!
(Məqilin bu rədd cavabından sonra) Uca Allah arvadını boşamış
kişinin arvadına, qadının da ərinə ehtiyacı olduğunu bildiyi üçün
aşağıdakı ümumi qaydanı (ayə) nazil etdi:
“Qadınları (təzədən onlarla evlənə biləcək qaydada) boşadığınız
vaxt iddə müddətlərini başa vurduqda və ər-arvad öz aralarında
xoşluqla razılığa gəldikdə qadınların ərləri ilə (və ya başqa bir
nəfərlə) evlənməyinə mane olmayın. Bu sizlərdən Allaha və Axirət
gününə iman gətirənlərə verilən bir öyüd-nəsihətdir. Bu sizin üçün
daha yaxşı və daha pakdır. Allah bilir, siz isə bilmirsiniz.”
Məqil peyğəmbərdən bu ayəni eşitdikdə belə dedi:
20
Bu barədə məlumat üçün kitabın “İddə” fəslinə baxın.
www.muselmanlar.com
18
-Rəbbimin əmrini eşidir və itaət edirəm.
Sonra o, bacısının ərinə xəbər yolladı. O adam gəldiyi vaxt dedi ki,
sənə (təzədən) yaxşılıq edir və bacımla evləndirirəm.
21
Yuxarıda da qeyd edildiyi kimi, Qurandakı qadağaya əsasən dul
qadının ərə getməyinə mane olmaq olmaz.
C) Qadının evlilik dövrü
İslam dini ərdə olan qadının cinsi həyatına da real yanaşır; onun
bir sıra seksual haqqı olduğunu bildirir.
Qadının seksual haqları
a-Qadının əsas seksual haqqı budur: Onunla sevişməmiş cinsi
əlaqədə olmaq olmaz.
Qadının seksual cəhətdən doyuma çatmamağının başlıca
səbəblərindən biri onunla sevişmədən cinsi əlaqəyə girməkdir.
Muhəmməd peyğəmbər bu məsələdə (əs) müsəlmanlara xüsusi bir
tapşırıq verib. Biz bu barədə kitabın xüsusi fəslində ətraflı məlumat
verəcəyik. İndi isə İslam alimlərinin aşağıdakı sözlərinə yer verməklə
kifayətlənirik:
“Cinsi əlaqədən qabaq sevişib pıçıldaşmaq, öpüşmək, dil və dodaqları
əmmək müəkkəd sünnədir. Bunun əksinə hərəkət etmək məkruhdur (harama
yaxın günahdır).”
22
21
İbn Kəsir, Bəqərə, 232 (1/282); Tirmizi, təfsiru-l-Quran, hədis nömrəsi 2985.
22
Feyzu-l-qədir, 5/90.
www.muselmanlar.com
19
b-Evlilik daxilində qadının seksual haqlarından biri də budur:
Kişinin qadının razılığını almadan hamiləliyin qarşısını alan
vasitələrdən istifadə etməsi haramdır.
Qadını seksual həzzə çatdıran əsas səbəblərdən biri sözsüz ki,
ərinin onda rahatlıq tapdığını hiss etməyidir. Qadını seksual həzz
almaqdan məhrum etmək haqsızlıqdır. Buna görə də Allahın elçisi:
“Razılığını almamış azad qadına əzl tətbiq etməyi (bətnindən kənara
boşalmağı) qadağan etdi.”
23
c-Qadını seksual məhrumiyyətə məhkum etmək olmaz.
Ərinin qadına seksual cəhətdən maraq göstərməməyi böyük bir
haqsızlıqdır. Çünki bu hal qadın üçün təkcə fiziki deyil, eyni zamanda
psixoloji bir böhran deməkdir. Şübhəsiz ki, Allah xəlq etdiyi
məxluqları yaxşı tanıyır. Odur ki, qadının lehinə olsun deyə, hər bir
mömin kişiyə belə bir tapşırıq vermişdir:
“Siz nə qədər istəsəniz də, arvadlarınızın arasında ədalətlə
davrana bilməzsiniz. (Heç olmasa) Birinə tamamilə meyl edib,
digərini (ərli ərsiz qadın kimi) asılı vəziyyətdə qoymayın.”
24
23
İbn Macə, Nikah, 30, hədis nömrəsi 1928. Bəzi fəqih-alimlər bu məsələdə səhlənkarlıq edən
və arvadından icazə almayan kişilərin cəzalandırılmalı olduqlarını bildiriblər.
24
Nisa, 4/129.
Kişinin xanımları ilə ədalətlə rəftarı
Müəyyən səbəblərlə birdən çox arvadı olan kişi onların arasında məişət xərclərini, yəni,
bütün dolanışıq məsələlərini həll etmək baxımından ədalətlə hərəkət etməlidir. Eyni zamanda
onlarla gecələmək məsələində də ədalətli olmalıdır. O, bunlara görə cavabdehdir. Lakin belə bir
kişi sevgi-məhəbbət və cinsi əlaqə məsələlərində ədalətli davranmağa görə cavabdeh deyil. Çünki
onun buna bir insan kimi gücü çata bilməz. Deməli, kişi sevgi və cinsi əlaqə baxımından bir
www.muselmanlar.com
20
Qeyd edək ki, peyğəmbər də ailə həyatında seksual
münasibətlərdən uzaqlaşmağı mömin kişilərə qadağan edib. Bunu
qadınlara qarşı bir zülm kimi qəbul edib. Dindarlıqda inkişaf etmək
kimi səbəblər də daxil olmaqla hansı səbəblə olursa olsun, seksual
həyatdan uzaq olmağı qadağan edib.
d-Qadını necə deyərlər, gələcək ümidi olmayan seksual yoxsulluğa
məhkum etmək olmaz. Bu da onun İslam dinində nəzərə alınıb
qorunan seksual haqlarından biridir. Çünki İslam boşamağı 3, and içib
cinsi həyatdan uzaqlaşmağı da 4 ayla məhudlaşdırıb. Əlavə olaraq, bu
dinə əsasən əgər bir qadının ərinin müalicəsi mümkün olmayan cinsi
iqtidarsızlıq (impotent olmaq) kimi bir xəstəliyi varsa, qadın boşanmaq
üçün məhkəməyə müraciət edə də bilər.
e-Qeyd etdiyimiz kimi, İslam dininə əsasən qadının bir sıra seksual
haqları var. Bunlardan biri də onun iddəsinin müəyyən bir vaxtla
məhdudlaşdırılmasıdır.
Qadın boşandığı vaxt 3 heyz və ya 3 təmizlik dövrünü başa
vurduqda, ərinin ölümü halında 4 ay 10 gün gözlədikdə, hamilə vaxtı
boşandıqda isə uşağını dünyaya gətirdiyi zaman ərə gedə bilər. Onun
ərə getməyinə mane olmaq olmaz.
25
Aşağıda misal verilən hədis İslam dininin bu kimi məsələlərə nə
dərəcədə real yanaşdığını göstərir:
arvadına üstünlük verə bilər. Buna baxmayaraq digərlərini tamamilə bir kənara qoya bilməz. Bir
çox təfsir alimi belə hesab edir ki, qadını havada asılı vəziyyətdə qoymamağın mənası budur:
Ona qarşı sevgi-məhəbbət və cinsi əlaqə məsələlərində səhlənkarlıq etməmək (Təbəri, 5/314-315;
İbn Ərəbi, Əhkamu-l-Quran, 1/504-505; Haqq dini, Quran dili, 3/1487).
25
Bəqərə, 2/228, 234; Talaq, 65/4.
www.muselmanlar.com
21
Sübeyə adlı bir qadının əri öldü. Qadın 23 gündən sonra azad oldu
(uşağını dünyaya gətirdi). Sonra ərə getmək istədi. Camaat onu qınadı. Ona
dedilər ki, sən ərə gedə bilməzsən. Gedib əhvalatı peyğəmbərə (əs) danışdılar.
O, belə dedi:
- Əgər bu qadın istəsə, ərə gedə bilər. Çünki iddə müddəti doğuşla başa
çatır.
26
Sekslə məşğul olmaq labüddür
Yuxarıda izah etməyə çalışdığımız kimi, İslam dini cinsi həyata
Allahın tənzim etdiyi bir sahə kimi yanaşır. Bu din kişi və qadının
seksuallığını insan həyatının təbii və ayrılmaz bir hissəsi kimi qəbul
edir. Seksə göstərilən bu realist və düzgün münasibəti qısa formada
aşağıdakı kimi ifadə edə bilərik:
İstər kişi, istərsə qadın olsun, həddi-büluğ dövrünə çatan hər bir
insanda cinsi-şəhvani hislər yaranır. Qidalanan və yatan ərgən insan
kənardan təhrik edici-oyadıcı bir mesaj almasa belə, bu hislər onun
iradəsinin xaricində meydana gəlir. Bu minvalla da inkişaf edir.Yəni,
bir insan özünü xüsusi olaraq qorumağa çalışsa da, bu prosesə mane
ola bilməz. Həyatın təbii axarı da öz işini görür. Beləliklə, ehtiyac və
tələbat halını alan cinsi-şəhvani istəkləri ödəmək lazım gəlir.
Bəli, insanı əhatə edən cinsi-şəhvani məzmunlu reallıq budur. Elə
isə insanın qarşısında görə biləcəyi 4 iş durur:
1. Seksual fəallıq qabiliyyətini yox etmək;
26
Buxari, Talaq, 39; ət-Tac, 2/361; İbn Macə, hədis nömrəsi, 2027.
www.muselmanlar.com
22
2. Seksual istəklərini həmişə nəzarətdə saxlamaq (kontrol etmək)
və bu sahədə öz-özünə təzyiq göstərmək. Yəni, subay qalmağa davam
etmək.
3. (Kişi və ya qadın) Cinsi əlaqədə ola bildiyi insanlarla zina,
homoseksualizm və lezbiyanlıq kimi yollarla öz cinsi-şəhvani
istəklərini yerinə yetirmək;
4. Evlənmək və seksual ehtiyaclarını həyat yoldaşı ilə yaradılışa
əsasən (təbii-fitri halda) ödəmək.
İnsan yuxarıda sadalanan işlərin hamısını görə bilər. Lakin onun
öz istədiyini seçməyə ixtiyarı yoxdur. Çünki insanı hər dəqiqə seksual
xarakterli bir addım ata bilmək qabiliyyətində yaradan Allah onu cinsi
həyatında da ilahi imtahandan keçirir. Buna görə də ona cinsi
məzmunlu tapşırıqlar vermiş, qadağalar qoymuşdur.
Mömin bir insan öz seçimini bu ilahi buyuruq və qadağalara
əsasən etməyə məcburdur.
İslam dininin bir-birini tamamlayan 2 əsas mənbəyi olan Quran və
Sünnə yuxarıda qeyd etdiyimiz yollardan ilk üçünü qadağan edir.
Təkcə 4-cü yolun düzgün yol olduğunu bildirir. Üstəlik də insanlara
bu yolla getməyi buyurur.
Dostları ilə paylaş: |