Reja
1-qism: Sizning birinchi kompyuter dasturingiz Ushbu bo'limda siz birinchi kompyuter dasturingizni yaratasiz! Siz asosiy dasturlash tushunchalari bilan tanishasiz va Scratch bilan tanishasiz.
algoritmlar.
Ketma-ketlik.
Tanlash: agar - keyin.
Takrorlash: cheksiz tsikllar.
Dasturlarning bosqichma-bosqich rivojlanishi.
Oddiy dasturiy ta'minot sinovi.
Scratch: interfeys, harakat palitrasi, ko'rinish palitrasi, koordinatalar.
2-qism: Kod buzildi! Ushbu bo'limda siz boshqaruv tuzilmalari bilan ishlashda davom etasiz, dasturlaringizda voqealardan qanday foydalanishni va Scratch-ga vizual va ovoz effektlarini qanday kiritishni bilib olasiz. Shuningdek, dasturingizning talablari va dizayni haqida o'ylashni boshlaysiz.
Takrorlash: hisoblash bilan boshqariladigan halqalar, qarorlar bilan boshqariladigan halqalar.
Tanlash: agar-keyin-boshqa.
voqealarga asoslangan dasturlash.
Hisoblash fikrlash: abstraktsiya, parchalanish.
Dasturiy ta'minot muhandisligi: talablar, dizayn.
Scratch: boshqaruv palitrasi, hodisalar palitrasi, qalam palitrasi, tovush palitrasi, sezgi palitrasi.
3-qism: Remikslash o'yinlari Ushbu bo'limda siz yangi versiyalarni yaratish uchun mavjud o'yinlarni o'zgartirish va kengaytirish imkoniyatiga ega bo'lasiz. Shuningdek, siz dasturlarni sinovdan o'tkazish va hujjatlashtirish uchun dasturiy ta'minot muhandisligi amaliyotlari haqida bilib olasiz.
o'zgaruvchilar.
murakkab sharoitlar.
o'rnatilgan halqalar.
Dasturiy ta'minot muhandisligi: hujjatlar, sinovlar, texnik xizmat ko'rsatish.
foydalanuvchi shovqini.
Scratch: ma'lumotlar palitrasi, operatorlar palitrasi, sharhlar, bo'yoq muharriri, remikslash.