AZƏRBAYCAN MİLLİ ELMLƏR AKADEMİYASI
NİZAMİ ADINA ƏDƏBİYYAT İNSTİTUTU
ŞƏRİFOVA SALİDƏ ŞƏMMƏD
QIZI
Ç
AĞDAŞ
A
ZƏRBAYCAN
POSTMODERN
ROMANI
BAKI – «Elm və təhsil» – 2015
S
S
a
a
l
l
i
i
d
d
ə
ə
Ş
Ş
ə
ə
r
r
i
i
f
f
o
o
v
v
a
a
2
Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası Nizami
adına Ədəbiyyat İnstitutunun Elmi Şurasının
17 noyabr 2014-cü il tarixli 12 saylı iclasının qərarı
ilə çapa tövsiyə edilmişdir.
Rəyçilər: Bədirxan Əhmədov
filologiya elmləri doktoru, professor
Şəmil Sadıqov
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Salidə Şərifova. Çağdaş Azərbaycan postmodern
romanı. Bakı, «Elm və təhsil», 2015, 104 səh.
Monoqrafiyada postmodern romanların fabula və süjeti
məsələlərinə, obrazların açıqlanmasına nəzər salınmışdır.
Tədqiqat oxucuya çox yönlü janr imkanları olan ədəbi
fenomen kimi Azərbaycan postmodern romanı ilə tanış
olmaq imkanı yaradır.
2015
098
4603000000
N
грифли няшр
© Şərifova Salidə, 2015
Çağdaş Azərbaycan postmodern romanı
3
M Ü N D Ə R İ C A T
Postmodern romanın yaranması və
janr xüsusiyyətləri............................................................4
Azərbaycan postmodern romanın
bədii təşkili xüsusiyyətləri.............................................24
Azərbaycan postmodern romanının fabulası..............50
Azərbaycan postmodern romanında
süjet və süjet xətləri.......................................................62
Azərbaycan postmodern romanının obrazları...........72
Ədəbiyyat.......................................................................93
S
S
a
a
l
l
i
i
d
d
ə
ə
Ş
Ş
ə
ə
r
r
i
i
f
f
o
o
v
v
a
a
4
Postmodern romanın yaranması
və janr xüsusiyyətləri
«Postmodernizm» anlayışına ilk dəfə Rudolf Panvizin
«Die Krisis der europaeischen Kultur» (1917) əsərində rast
gəlinir. Rudolf Panviz «postmodernizm» anlayışını Qərb
sivilizasiyasının Birinci dünya müharibəsi dövründə olan
vəziyyətini faciəvi xarakterdə olmasını göstərmək üçün iş-
lətmişdir. Postmodernizm ədəbiyyat kateqoriyası kimi Fe-
deriko de Onisin «Antología de la poesía española e hispa-
noamericana, 1882-1932» (1934) əsərində işlənilmişdir.
Postmodernizm ətrafında mübahisələr 1960-cı illərin
sonlarında Fransada, 1970-ci illərdə isə Amerikada və Ya-
poniyada geniş yayılır. Fransız alimi J.-F. Liotar «La con-
dition postmoderne» əsəri ilə postmodernizmin cəmiyyət-
də populyarlıq qazanmasına təkan verir. Amerikanlı Çarlz
Cenks «Postmodernizm memarlığın dili» (1977) əsərində
postmodernizm fenomeninin əsas əlamətlərini və qanu-
nauyğunluqlarını müəyyənləşdirmişdir. Ç. Cenksin müla-
hizələri postmodernizm nəzəriyyəsinin formalaşmasına
önəmli təsir göstərmişdir. 1980-ci illərdən sonra postmo-
dernizm bir cərəyan kimi Qərb mədəniyyətində özünü gös-
tərməyə başlayır.
Umberto Eko postmodernizmin hər cür vəziyyətə ya-
rarlı termin olmasına münasibət bildirərək yazmışdır ki,
indiki zamanda hansısa əsəri tərifləmək istəyəndə bu sözə
müraciət olunur. U. Eko postmodernizm anlayışını daha
dərindən açmağa çalışaraq qeyd etmişdir ki, «...postmoder-
nizm təsbit olunmuş çərçivələri olan xronoloji hadisə yox,
Dostları ilə paylaş: |