MUHAMMAD AL-XORAZMIY NOMIDAGI TOSHKENT AXBOROT TEXNOLOGIYALARI UNIVERSITETI FARG’ONA FILIALI “DASTURIY INJINIRING” YO’NALISHI 650-18 GURUH TALABASI SOATALIYEV ADXAMNING MAKTABGACHA TA’LIM MUASASALARIDA TARBIYALANAYOTGAN KATTA GURUHLARDAGI BOLALARNI MATEMATIKA FANIGA QIZIQTIRUVCHI O‘YIN MOBIL ILOVASINI YARATISH MAVZUSIDA BITIRUV MALAKAVIY ISHI Bitiruv malakaviy ishining maqsadi. Maktabgacha ta’lim muassasalarida tarbiyalanayotgan kelajak avlodni ilmiy salohiyatini rivojlantirish va aniq fanlar bo’icha tushuncha va ko’nikmalarini rivojlantirsh.
Bitiruv malakaviy ishining vazifalari.
Bog’cha bolalari uchun sodda, qiziqarli va tushunarli
mobil ilova yararatish va keyinchalik play market platformasiga joylab butun O’zbekiston va shu bilan birga butun dunyo o’zbek farzandlari uchun foydalanish imkoniyatini yo’lga qo’yishdan iborat.
Ilovaning android telefonimizdagi ko’rinishi.
Foydalanuvchiga qo’llanma.
Bu bosh menyu ko’rinishi bo’lib u hozircha 4 ta ilovani o’z ichiga oladi.
1.VAQTNI TOP
RecordSceen ya’ni o’yinga kirish.
Bu o’yinda berilgan vaqtni, uning ostidagi suratlar yordamida aniqlash talab etiladi.O’ng taraf yuqori burchakda 3 ta jon berilgan shu jon tugaguncha o’yin davom etadi.
Hozirgi kunda dunyoning yetakchi tillaridan biri ingliz tili. Shu bois, bu o’yinning asosiy maqsadi ham yoshlarga ingliz tilidan dastlabki ko’nikmani berishga qaratilgan. Foydalanuvchi rasm soyasiga mos suratni tanlasa ilova uning inglizcha talaffuzini aytadi. Bu jarayon keyinchalik bolani ingliz tilini oson o’rganish tushunchalarini shakllanishiga sababchi bo’ladi.
3.ANIMALS(JONIVORLAR)
Bu o’yinning maqsadi hozigi kunda butun dunyoda nafaqat yoshlar balki kattalar orasida ham mashhuri hisoblanib, bu o’yin bolaning matematik va strategik qobiliyatini rivojlantirishga qaratilgan. O’yin tepa, past, o’ng va chap tomonlarga ekranni surish orqali o’ynaladi. Ihtiyoriy katakchaga 2048 raqamini to’plaganimizda g’olib sanalamiz.