Rang modellari. Grafik muharririarda ishlashning umumiy tamoyillari



Yüklə 15,11 Kb.
tarix11.10.2023
ölçüsü15,11 Kb.
#153963
topshiriq kompyuter grafikasi


  1. Rang modellari.

  2. Grafik muharririarda ishlashning umumiy tamoyillari.

  3. KOMPYUTER GRAFIKASI NAZARIYASI

  4. Tekislik va fazodagi almashtirishlar

  5. Proeksiyalar. Ularning turlari

  6. Fazoviy shakllarni tasvirlash

  7. Rastr grafikasining algoritinlari

  8. Ko‘rinmas chiziq va sirtlarni olib tashlash

  9. Qirralarda va uchlarda normallarni aniqlash.

  10. Nurning yo‘nalishini kuzatish usullari

  11. OpenGL grafik kutubxonasi

  12. Geometrik obyektlarni chizish

  13. Matritsalar bilan ishlash.

  14. Modelli-tasvir o‘zgartirishlar

  15. Materiallar va yorug‘lik

  16. Tum an effektini hosil qilish.

  17. Teksturalash

  18. Piksellar ustida amallar

  19. Soyalarni qurish.

  20. Yuqori darajali optimallash.

  21. Animatsiyalashtirilgan teksturalar.

  22. GLUT - ILOVASINING TUZILISHI

  23. GLU VA GLUT KUTUBXONALARINING PRIMITIVLARI

  24. Adbobe fotoshop CS6 grafik muharrir imkoniyatlari

  25. Corel Draw grafik muharrir imkoniyatlari

Yüklə 15,11 Kb.

Dostları ilə paylaş:




Verilənlər bazası müəlliflik hüququ ilə müdafiə olunur ©azkurs.org 2024
rəhbərliyinə müraciət

gir | qeydiyyatdan keç
    Ana səhifə


yükləyin