461
4.
MRR (
Monthly Recurring Revenue
) –
kompaniyaning barcha mijozlari tomonidan har oyda keladigan tushum miqdori;
5.
ARPU (
Average revenue per user
) –
har
birjalb qilingan foydalanuvchidan keladigan o’rtacha daromad miqdori.
ARPU
ning kattaligi
MRR
ni
UAcq
ga bo’lish natijasida hosil qilinadi;
6.
LTV
(
Life time value
) – bir mijozning
kompaniya mahsulotidan foydalanishi yoki kompaniya bilan muloqot qilishi
natijasida olingan daromad miqdori. Masalan, mijoz servisni 3 yil davomida
ishlatdi va buning uchun har oyda 350 dollardan to’lab turdi, kompaniya esa
unga oyiga 100 dollardan sarf qildi. Bu holda
LTV
ning kattaligi quyidagicha
hisoblanadi: 3x12x(350-100) = 9000 dollar. Ya‘ni, mijoz 3 yil davomida
kompaniyaga 9000 dollar fayda keltirgan ekan;
7.
Dostları ilə paylaş: