|
ÇAĞDAŞ azərbaycan dramaturgiyasi suallar
|
tarix | 18.05.2023 | ölçüsü | 18,65 Kb. | | #115852 |
| DRAMATURGİYA SUALLAR-2023
ÇAĞDAŞ AZƏRBAYCAN DRAMATURGİYASI
SUALLAR
Dramatik növ və onun janrları
Azərbaycan dramaturgiyasıında lirik-psixoloji üslub
İlyas Əfəndiyev dramaturgiyasında lirik-psixoloji üslub (“Məhv olmuş gündəliklər”, “Unuda bilmirəm”)
İlyas Əfəndiyevin tarixi dramları (“Şeyx Xiyabani”)
İlyas Əfəndiyevin “Hökümdar və qızı” pyesində tarixilik
Bəxtiyar Vahabzadənin lirik-psixoloji dramları (“Yağışdan sonra”)
Bəxtiyar Vahabzadənin “İkinci səs” pyesində mənəvi-əxlaqi dəyərlər
Bəxtiyar Vahabzadənin “Yollara iz düşür” pyesində obrazların xarakteristikası
Bəxtiyar Vahabzadənin tarixi dramları (“Özümüzü kəsən qılınc”)
Bəxtiyar Vahabzadənin “Atamın kitabı” dramının ideya-bədii xüsusiyyəti
Bəxtiyar Vahabzadənin “Fəryad” tarixi-fəlsəfi dramı
Nəbi Xəzri dramaturgiyasında tarixilik (“Burla Xatun”)
Nəbi Xəzrinin “Torpağa sancılan qılınc” mənzum dramında Dədə Qorqud motivləri
Anarın “Adamın adamı” pyesində ictimai-sosial mühit
Anar dramaturgiyasında həyat və insan gerçəklikləri (“Şəhərin yay günləri”)
Anarın “Səhra yuxuları” pyesində “Azadlıq” ideyası
Azərbaycan dramaturgiyasında yuxu bədii priyom kimi. Vaqif Səmədoğlunun “Mamoy kişinin yuxuları” pyesi
Vaqif Səmədoğlunun “İntihar” pyesinin ideya-bədii xüsusiyyətləri
Vaqif Səmədoğlunun “Yumurta” komediyasında ictimai-siyasi hadisələrin bədii ifadəsi
Keçid dövrü Azərbaycan dramaturgiyasının aparıcı mövzuları
Afaq Məsud dramaturgiyasında ekzistensial qəhrəman. “Qatar altına atılan qadın” pyesi
Afaq Məsudun “Can üstə” mistik-psixoloji pyesi
Müstəqillik dövrü Azərbaycan dramaturgiyasında dini tarixi keçmişə baxış. Afaq Məsudun “Kərbəla” pyesi
90-cı illər Azərbaycan dramaturgiyasında absurd teatrın yaranması. Elçinin “Dəlixanadan dəli qaçır” komediyası
Elçin dramaturgiyasında “ağıllılar və dəlilər” problemi (“Şekspir”)
Elçinin “Şekspir” komediyasında ictimai-sosial problemlərin təzahürü
Elçinin “Cəhənnəm sakinləri” pyesində Qonaq obrazı
Elçinin “Cəhənnəm sakinləri” pyesində milli-tarixi keçmiş
Elçinin “Teleskop” tragikomediyasında mistikadan gerçəkliyə
Elçinin “Teleskop” əsərində “axirət dünyası”nın bədii ifadəsi
Müstəqillik dövrü Azərbaycan dramaturgiyasında psixologizm. Elçinin “Qatil” pyesi
Elçinin “Qatil” pyesində bədii şərtilik
Firuz Mustafanın mistik-psixoloji dramları (“İlğım”, “Sehrbaz”)
Firuz Mustafanın “İlğım” dramında yuxunun bədii ifadəsi
Firuz Mustafa dramaturgiyasında yaddaşın bədii ifadəsi. “Qarışqa tələsi” dramatik komediyası
Firuz Mustafanın “Vida marşı” komediyasında cəmiyyətdəki mənəvi aşınma
Firuz Mustafanın “Neytral zona” dramında bürokratik rejimin ifşası
Kamal Abdulla pyesləri müstəqillik dövrü Azərbaycan ədəbiyyatında postmodernizmin dəyərli nümunəsi kimi. “Casus” pyesi
Kamal Abdullanın “Casus” pyesində postmodernizm
Kamal Abdllanın “Ruh” pyesində bədii şərtilik
Kamal Abdullanın “Şah İsmayıl yaxud Hamı səni sevənlər burdadı” pyesində zaman və məkan problemi
Kamal Abdullanın “Şah İsmayıl yaxud Hamı səni sevənlər burdadı” pyesində psixologizm
Elçin Hüseynbəylinin “Qaçaq qocalar” pyesində xəyal
Elçin Hüseynbəylinin “Qaçaq qocalar” pyesində vətən həsrəti
Elçin Hüseynbəylinin “Adəm və Həvva” pyesində əfsanə və reallığın bədii ifadəsi
Elçin Hüseynbəylinin “Adəm və Həvva” pyesində Prokuror obrazı
Elçin Hüseynbəylinin “İmperator” pyesində keçmişə dönüş
Əli Əmirlinin “Mesenat” pyesində Falçı obrazı bədii şərtilik elementlərinin daşıyıcısı kimi
Əli Əmirlinin “Bütün deyilənlərə rəğmən və ya Ağa Məhəmməd şah Qacar” dramında tarixi şəxsiyyət obrazı
Əli Əmirlinin “Bütün deyilənlərə rəğmən və ya Ağa Məhəmməd şah Qacar” dramında “mim” obrazının bədii ifadəsi
İlqar Fəhminin “Son reportaj” pyesində psixoloji konflikt
İlqar Fəhminin “Son reportaj” pyesində Təyyar Miri obrazınıın xarakteristikası
İlqar Fəhminin “Son reportaj” pyesində yuxu motivi
İlqar Fəhmi dramaturgiyasında psixologizm (“Zümrüd parıltısı)
İlqar Fəhminin “Şahnamə” tarixi dramında insan faciəsi
İlqar Fəhminin “Şahnamə”dramında Şah Abbas obrazı
İlqar Fəhminin “Hər şey tərsinə və ya Müsibəti Fəxrəddin” dramında intertekstuallıq
İlqar Fəhminin “Hər şey tərsinə və ya Müsibəti Fəxrəddin” dramında “İskəndər” obrazı
Əyyub Qiyas dramaturgiyasında postmodernizm. “Qarışqa yuvası və yaxud Boşalan dünya” tragikomediyası
Əyyub Qiyasın “Qarışqa yuvası və yaxud Boşalan dünya” tragikomediyasında maddi gerçəkliklə Ruhani aləmin qarşılaşdırılması
Dostları ilə paylaş: |
|
|