xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word"
xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">
1. Tabiat, uning tuzilishi va rivojlanishi. Jamiyat va tabiat, ularning ozaro aloqasi.
3. Yerdagi hayot va biosotsial evolutsiya.
Tabiat va jamiyat haqidagi konkret fanlar borliqning organadi. Borliqning umumiy xossalari haqida esa, falsafa fani ora, atrofimizdagi har qanday jism molekulalardan tashkil topgan, molekulalar esa atomlardan tashkil topgan.
Tabiat va jamiyat haqidagi konkret fanlar borliqning organadi. Borliqning umumiy xossalari haqida esa, falsafa fani ora, atrofimizdagi har qanday jism molekulalardan tashkil topgan, molekulalar esa atomlardan tashkil topgan.
Tabiat, uning tuzilishi va rivojlanishi.
Inson lib, u yer kurrasidagi moddiy va malangan holda, lekin ularnig ongini yuqoriligi, mehnat qurollarini ishlab chiqara olishi, nutqning rivojlanganligi, ijodiy faolligi hamda axloqiy, maz-o tirik organizmlar turkumiga kiruvchi murakkab ijtimoiy va mehnat faoliyatini yurgizuvchi individ. Inson tarixiy jamoa jarayoni subyekti bonaviy madaniy rivojlanishning asoschisidir. Inson boshqa turdagi tirik mavjudotlar bilan ginetik bognaviy va ruhiy ozini anglay olishi bilan ajralib turadi.
Inson, jamiyat, ong.
Jamiyat noda insonlarning tarixan qaror topgan birgalikdagi faoliyatlari majmui yoki tor ma keng manoda ijtimoiy munosabatlarning konkret tipidir.
Tabiat noda butun borliq olam va uning xilma-xil shakllari; tor manaviy ehtiyojlarini qondirish manbai bozining hayoti davomida butun borliqdan emas, balki uni osiri doirasida turgan atrof tabiiy muhitdan foydalanish mumkin.
Jamiyat va tabiat, ularning oyadigan, kishilar bilan tabiat olaroq tabiat bilan inson oliqlikni asoslash va kolish mumkin. Biroq ikki tomon chambarchash bogzaro quvvatlab turadi.
Kishilar jamiyatini tabiatga qarshi qortasidagi aloqani istisno qiladigan idealistik qarashlarga qarshi ortasidagi chambarchash bogrsatish muhim ahamiyatga molikdir. Tarixga ikki tomondan qarash mumkin, uni tabiat tarixi va insonlar tarixiga boliqdir. Insoniyat jamiyati mavjud ekan, tabiat tarixi va insonlar tarixi bir-birini olishi insoniyat tabiatga tobora koz tarsatadi, inson faqat har xil ornini ozgartirdiki, uning faoliyati natijasida yer shari umumiy olgandagina u bilan birga yorganib biladi, balki orab turgan dunyoni oijodlishi insoniyat tabiatga tobora koz tarsatadi, inson faqat har xil ornini ozgartirdiki, uning faoliyati natijasida yer shari umumiy olgandagina u bilan birga yorganib biladi, balki orab turgan dunyoni oijodtiboringiz uchun rahmat.