№
|
F.I.SH
|
Mavzu
|
Imzo
|
|
|
Dialogni tasvirlash va loyihalashtirish tamoyillari.
|
|
|
|
Foydalanuvchilarga yordam va o'quv interfeyslari.
|
|
|
|
Guruh ishlarini qo'llab-quvvatlash tizimlari.
|
|
|
|
Ma'lumotlarni vizualizatsiya qilish. OLAP texnologiyalari.
|
|
|
|
Inson va kompyuter o'zaro ta'sirining tarixiy asoslari. Kompyuterni kiritish / chiqarish komponentlari va ularning tarixiy rivojlanishi. Kompyuter bilan aloqa qilish zarurati sifatida interfeys paydo bo'lishi.
|
|
|
|
Inson bilan kompyuterning o'zaro ta'siri usullari va vositalarini ishlab chiqish. Axborotni kiritish / chiqarish uchun zamonaviy qurilmalar. Ularning xususiyatlari, afzalliklari va kamchiliklari.
|
|
|
|
Inson bilan kompyuterning o'zaro ta'siri; motivatsiya; inson va kompyuterning o'zaro aloqalari kontekstlari; ergonomik tizimlarni yaratish va baholash tamoyillari; kompyuter bilan o'zaro aloqada bo'lgan odamlarning xatti-harakatlari modellari; insonning xilma-xilligini hisobga olish; yaxshi dizayn tamoyillari; texnik cheklovlar; dasturiy ta'minot ergonomikasini sinash asoslari.
|
|
|
|
O'zaro ta'sir muhiti: Multimedia muhiti - eshittirish uchun kompyuterni qo'llab-quvvatlash, talab bo'yicha video, interaktiv televizor, kompyuterli telefoniya.
|
|
|
|
Foydalanish tamoyillari: axborotga kirishni tashkil qilish, telekommunikatsiyalardan foydalanish, o'quv va ishbilarmonlik o'yinlari, hujjatlarni tayyorlash, jarayonlarni boshqarish, tizimlar va dasturiy mahsulotlarni loyihalash, simulyatsiya va xulq-atvor modellarini o'rganish.
|
|
|
|
Loyihalash jarayoni: dasturiy ta'minotning hayotiy davri, dizayn qoidalari, yordam dasturini loyihalash, prototip dizayni, oqilona loyihalash.
|
|
|
|
Inson-kompyuter dialogini tashkil qilishda sub'ektiv omillarni hisobga olish. Inson-mashina o'zaro ta'sirining ergonomikasini hisobga olgan holda dasturiy ta'minotni loyihalashtirishning asosiy bosqichlari. Loyihalashdan oldin, shakllantiruvchi va summativ baholash.
|
|
|
|
Nutqni boshqarish va ma'lumotni nutq bilan taqdim etish usullari. Interfaol nutq sxemasi. Nutqni aniqlash texnikasi, nutqning o'zgaruvchanligi, spikerga bog'liqlik. Til o'zgaruvchanligi darajasi, nutq ohanglari, so'z boyligi, ovoz turi, ma'lumotlar tezligi.
|
|
|
|
Inson omili; odamlarda axborotni qabul qilishning o'ziga xos xususiyatlari; vaqt omili; xatolar; dizaynerning vazifalari; idrokning tezligi va aniqligi o'rtasidagi kelishuv.
|
|
|
|
Har qanday interfeys uchun sifat mezonlari; foydalanuvchilarning ish tezligi, odamlarning xatolari soni, o'rganish tezligi; sub'ektiv qoniqish. Foydalanuvchilarning tizim bilan o'zaro aloqasi modeli, shu jumladan: harakatlar maqsadini shakllantirish, umumiy yo'nalishni aniqlash, aniq harakatlarni aniqlash, harakatlarni bajarish, tizimning yangi holatini idrok etish, tizim holatini talqin qilish, natijani baholash
|
|
|
|
O'zaro ta'sir faol va passivdir. Statik va dinamik interfeys. Interfeyslarni mezonlar bo'yicha tasniflash. Haqiqiy vaqt a vaqtni taqsimlash bo'yicha o'zaro ta'sir.
|
|
|
|
Inson-kompyuter interfeysini tashkil qilishda sub'ektiv omillarni hisobga olish. Inson-kompyuter tizimidagi dasturiy ta'minotni loyihalash bosqichlari (dastlabki loyihalash, rasmiy baho, yakuniy baho).
|
|
|
|
Inson-kompyuter interfeysini tashkil qilishda sub'ektiv omillarni hisobga olish. Inson-kompyuter tizimidagi dasturiy ta'minotni loyihalash bosqichlari (dastlabki loyihalash, rasmiy baho, yakuniy baho).
|
|
|
|
Nutqni boshqarish va ma'lumotni nutq bilan taqdim etish usullari. Har qanday interfeysning sifatini baholash mezonlari, ya'ni: foydalanuvchi ishining tezligi, inson xatolarining soni, o'rganish tezligi va sub'ektiv qoniqish.
|
|
|
|
Asboblar. GUI boshqaruvlari. Menyu turlari. Oyna. Boshqa ob'ektlar. Foydalanuvchilarning kompyuter tizimi bilan o'zaro aloqasi uchun interfeys elementlari.
|
|
|
|
Ob'ektga yo'naltirilgan muhit - kompyuter dizayni, dizaynni avtomatlashtirish tizimlari. Simulyatsiya va matematik modellashtirish - bilim, virtual olam sohalarida ilmiy tadqiqotlar uchun avtomatlashtirish tizimlari.
|
|
|
|
Interfeys tushunchasi. Insonga yo'naltirilgan interfeys.
|
|
|
|
Inson: axborot kanallari, xotira, fikrlash va qaror qabul qilish, psixologiya.
|
|
|
|
Foydalanuvchi interfeysi dizayni paradigmalari.
|
|
|
|
Foydalanuvchi interfeysini loyihalashtirish tamoyillari.
|
|
|
|
Vaziyat diagrammalaridan foydalangan holda vazifalarni modellashtirish.
|
|