O'zbеkiston respublikasi madaniyat vazirligi o`zbekiston davlat san’at va madaniyat instituti “tеatr san’ati” fakul'tеti



Yüklə 330,76 Kb.
tarix02.01.2022
ölçüsü330,76 Kb.
#44283
Sarvar


O'ZBЕKISTON RESPUBLIKASI MADANIYAT VAZIRLIGI

O`ZBEKISTON DAVLAT SAN’AT VA MADANIYAT INSTITUTI

TЕATR SAN’ATI” FAKUL'TЕTI

MUSIQALI DRAMATIK TЕATR AKTYORLIGI”

BO`LIMI TALABALARI

MAHMUDOV HAMRAZ, NORMATOV DILSHOD, MIRZAYEVA NARGIZA, YO`LDOSHEVA GULZODA, MAMATOV ORIF, ISROILOV FAZLIDDIN, KENGASHEV ELDOR, MUSTONOV SARVARLARNING AKTYORLIK MAHORATI FANIDAN

DIPLOM ISHI

Kurs rahbari: dotsent R.J.Usnatov

Kurs rahbari: dotsent v.b.X.H.Qobilov

TODA”



N.Qobilov asari B.Lutfullayev musiqasi


To`da

N.Qobil asari

Muallif g`oyasi: Har qanday yovuzlikda muhabbat ustun.

Asar mavzusi: Glabal mavzu bo`lib giyohvandlikka qarshi kurashish

Rejissiyorning g`oyasi: Asar to`da deb nomlanadi. Bu yerda har birv persanajlar e’tibordan, mehrdan chetda qolib taqdir zarbalariga bardosh bera olmay shu yo`lni tanlagan. Bu yerda rejisyor salbiy oqibatlarni ko`rsatgan.

Oliy maqsad: Bosh qahramon barcha to`dadagi sheriklarga ular qabih yo`lda ekanligini va buy o`ldan qaytish kerakligini, buy o`lning oxiri fojea bilan tugashligini tushuntiradi.

Janiri: Musiqali drama

Spektaklga rejisyor sifatida yondashish: bu yerda bosh qahramon muhabbat, go`zallik, mehr har qanday qabihlikdan ustun ekanligini isbotlagan.

Rejisyor bu yerda muhabbat va ezgulikka ko`proq urg`u bergan.

Rejisyor giyohvandlikni insoniylikdan tubanlik holatiga tushib qolgan sahnani yorqin tasvirlagan. Asar oxirida muhabbat sabab giyohvandlar to`dasi tarqalib ketadi.

Spektaklda obrazlar yechimi:

Samandar – mard, bir so`zli, romantic

Suhrob – to`da boshi, pul uchun har qanday qabihlikka tayyor

Asad – alamzada, johil, qaysar

Zuli – qahri qattiq, erkakshoda, dangalchi

Vaqqos – o`z fikri yo`q, hayotda adashgan odam

Jahon – qo`pol, og`zi buzuq, tarbiyachi

Abdu – o`ylamasddan gapiradi, tutulib gapiradi

Asarning yetakchi hatti – harakati

Giyohvandlik, buzg`unchilik, sevgi va muhabbat

Asosiy konflekt – Samandarda muhabbat paydo bo`lgani va to`dadan chiqib ketishi

Asarning kompazitsion tuzilishi – qabihlik ustidan ezgulik g`alaba qozonishi



Kulminatsiya – Suxrob har bir to`da a’zosini to`daga qanday qilib qo`shilib qolganini sababini isbotlab bergani

Final va yechimi: to`daboshi va Zuli Samandarni tanlagan yo`lidan qaytara olmaganligi .
Yüklə 330,76 Kb.

Dostları ilə paylaş:




Verilənlər bazası müəlliflik hüququ ilə müdafiə olunur ©azkurs.org 2024
rəhbərliyinə müraciət

gir | qeydiyyatdan keç
    Ana səhifə


yükləyin