1. Displeyni ishlab chiqish Displey tizim o'zgaruvchilarini idrok etish va ushbu ma'lumotlarni keyingi qayta ishlashni osonlashtirish uchun mo'ljallangan. Displeyni loyihalashdan oldin displey tomonidan bajarilishi kerak bo'lgan vazifalar (masalan, navigatsiya, boshqaruv, ta'lim, o'yin-kulgi) aniqlanishi kerak. Foydalanuvchi yoki operator tizim yaratadigan va ko'rsatadigan har qanday ma'lumotni qayta ishlash imkoniyatiga ega bo'lishi kerak, shuning uchun ma'lumot idrok etish va tushunishni ta'minlaydigan printsiplarga muvofiq ko'rsatilishi kerak.
Displeyni loyihalashning 13 tamoyili. Kristofer Uikkens o'zining "Inson omillari muhandisligiga kirish" kitobida displey dizaynining 13 tamoyilini bayon qildi .
Axborotni qabul qilish va qayta ishlashning ushbu tamoyillari samarali displey dizaynini yaratish uchun ishlatilishi mumkin. Xatolarni kamaytirish, talab qilinadigan vaqtni qisqartirish, samaradorlikni oshirish va foydalanuvchi qoniqishini oshirish ushbu tamoyillarni qo'llash orqali erishish mumkin bo'lgan ko'plab potentsial imtiyozlar qatoriga kiradi. Ba'zi printsiplar ba'zi displeylar yoki vaziyatlarga taalluqli bo'lmasligi mumkin.
Ba'zi printsiplar bir-biriga zid bo'lib tuyulishi mumkin va bir tamoyil boshqasidan muhimroq ekanligi haqida hech qanday dalil yo'q. Printsiplar muayyan rivojlanish yoki vaziyatga moslashtirilishi mumkin. Samarali rivojlanish uchun printsiplar o'rtasidagi funktsional muvozanat muhim ahamiyatga ega.