Dövlət qulluqçularının etik davranış qaydaları haqqında azərbaycan respublikasinin qanunu



Yüklə 1,31 Mb.
tarix07.05.2023
ölçüsü1,31 Mb.
#109001
– C dilinde qrafiki rejim.Animasiya

Tələbə - Elvin Hüseynov Qrup – 605.21 Fənn – Proqramlaşdırmanin əsasları Mövzu – C dilinde qrafiki rejim.Animasiya Müəllimə - Sevinc Kərimova


• Qrafiki funksiyalardan istifadə etmək üçün graphics.h başlıq faylını qoşmaq lazımdır.
• initwindow funksiyası şəkil çəkmək üçün əlavə pəncərə açır. Mötərizədə piksellərlə pəncərənin enini və hündürlüyünü göstərmək lazımdır.
• closegraph funksiyasının köməyi ilə qrafiki rejim dayandırılır.
Şəkil çəkməyə necə başlamaq lazımdır?
Nöqtələrin koordinatları
Ekranda şəkil çəkmək üçün koordinatları təyin etməyə bacarmaq lazımdır.
  • Koordinatların başlanğıcı, yəni (0,0) nöqtəsi pəncərənin sol yuxarı küncündə

  • yerləşir.
  • Riyazi koordinat sistemindən fərqli olaraq X oxu sağa, Y oxu isə aşağı

  • istiqamətləndirilib.
  • İstənilən nöqtə üçün x koordinatı – pəncərənin sol, y koordinatı isə yuxarı sərhədinə

  • kimi məsafədir.

Rex’s house
(300, 200)
Obyektin hərəkət etməsi
Ekranın sol tərəfindən sağ tərəfinə müəyyən obyekti (bizim misalda kvadratı) hərəkətə gətirən proqramı tərtib edək. Əgər obyekt ekrandan kənar çıxırsa və ya Esc düyməsi sıxılırsa, onda proqram öz işini bitirir.
İndi isə hərəkət haqqında fikirləşmək lazımdır: hərəkət zamanı təsvir titrəməməlidir, və kompüterin sürətindən asılı olmayaraq, proqram bütün kompüterlərdə eyni nəticə göstərməlidir.
Bunun üçün aşağıdakı alqoritmdən istifadə edirlər:
ekranda fiquru çəkirik;
bir balaca gecikmə veririk (10-20 ms);
fiquru silirik;
koordinatlarını dəyişirik;
birinci addıma keçirik.
Bu əməliyyatları “hərəkəti dayandır” (Esc düyməsinin sıxılması və ya fiqurun ekrandan kənar çıxması) əmrin alınmasına qədər təkrar etmək lazımdır.
Klaviatura ilə işləmə
Esc düyməsi ilə çıxmaq üçün müəyyən şərti yoxlamaq lazımdır. Həmin an obyekt hərəkətdə olur və ekranı getch funksiya vasitəsi ilə dayandırmaq olmaz. Bu zaman aşağıdakı alqoritmdən istifadə edilir:
      • Hər-hansı düymənin sıxılması yoxlanılır; Bu yoxlamanı kbhit funksiyası yerinə yetirir. Əgər heç bir düymə basılmayıbsa, onda funksiya 0 qaytarır (“yox” cavabı). Əgər hər hansı düymə sıxılıbsa, onda kbhit funksiyası sıfırdan fərqli qiymət qaytarır. Bu yoxlamanı şərti operator vasitəsi ilə həyata keçirmək olar:

      • if ( kbhit () ) { … }
      • Əgər hər hansı düymə sıxılıbsa, onda:
  • getch funksiyası vasitəsi ilə sıxılmış düymənin kodunu təyin edirik. Düymənin kodu

  • - simvollar cədvəlində onun nömrəsidir. Əgər simvola 1 bayt yer verilirsə, onda 256 müxtəlif simvollardan istifadə etmək olar, və onların kodları 0-dan 255-ə qədər dəyişəcəkdir.
  • Əgər təyin edilmiş kod Esc düyməsinin koduna (27) bərabərdirsə, onda dövrdən çıxırıq.

Diqqətiniz üçün təşəkkürlər!


Yüklə 1,31 Mb.

Dostları ilə paylaş:




Verilənlər bazası müəlliflik hüququ ilə müdafiə olunur ©azkurs.org 2024
rəhbərliyinə müraciət

gir | qeydiyyatdan keç
    Ana səhifə


yükləyin