-2 -
Könül Yusif qızı Bünyadzadə Gəncliyin fəlsəfəsi Bakı, “Nurlar”, Nəşruyyat Poliqrafiya Mərkəzi, 2009, 256 səh. İki hissədən ibarət olan bu kitabın birinci hissəsində gəncliyə xas
bir sıra keyfiyyətlərin fəlsəfi təhlili verilir, hər bir hissin, duyğunun
primitiv səviyyədən ən ali dərəcəyə qədər yüksəlməsi, bu yolda hansı
mərhələlərdən keçməsi izlənir, cəmiyyətin gənclərin həyatında oynadığı
rol araşdırılır. Gəncliyin öz hikmətinin, öz harmoniyasının, öz
qanunlarının olması fikrini əsaslandırmaq üçün həm klassik, həm də mü-
asir dövrün Şərq və Qərb filosflarına, şairlərinə müraciət edilmişdir.
Kitabın ikinci hissəsi isə ictimai həyatın və onun ayrı-ayrı
hadisələrinin elmi məqalələr, fəlsəfi esse və hekayətlər vasitəsilə
özünəməxsus təhlilindən ibarətdir.
Kitab geniş oxucu kütləsi, xüsusilə gənclər üçün nəzərdə
tutulmuşdur.
İSBN: 978-9952-450-28-6
”K.Bünyadzadə”, 2009
- 3 -
Müəllifdən Hər kitab, həcmindən asılı olmayaraq, müəllifin öz oxucusuna demək istədiyi bir sözdür. Zamanından, məkanın- dan, şəraitdən asılı olaraq bu söz müxtəlif formalarda deyilə bildiyi kimi, müxtəlif də qəbul edilir. Yəni hər sözün bir neçə baxış bucağı var. Bu bucağı təyin edən isə ruhun və tə- fəkkürün səviyyəsidir. «Gənc» sözü fars dilindən tərcümədə ( ﺞﻨﮔ
) «xəzinə, özündən sonra zəngin irs qoymaq», – deməkdir. Görünür, ömrün ən parlaq illəri, həyat enerjisinin aşıb-daşdığı vaxt- lar, istedadın, potensialın kəşf olunduğu dövr təsadüfən gənclik adlandırılmır. Kitabın da məqsədi oxucuları məhz bu xəzinə ilə tanış etməkdir. Xəzinəni, qiymətli daş-qaşları tapmaq, əldə etmək özü də asan iş deyil, amma onu cilalayıb içindəki, mahiyyətin- dəki nuru, gözəlliyi aşkarlamaq daha böyük səy, ustalıq, məharət tələb edir. Yəni hissin, emosiyanın bolluğu genetik istedadın özündə saxladığı zənginliyi, bu zənginliyin bərq vuran parıltısını ətrafa saçmaq üçün yetərli bir potensiala malik olsa da, hər halda onun cilalanmağa ehtiyacı vardır. Təsadüfi deyildir ki, gənclər öz qəlbinin potensialını adətən sənət vasitələri ilə ifadə edirlər və bunların arasında poeziya yüksək ülvi duyğuların tərənnümü üçün ən uyğun vasitədir. Lakin bu zəngin duyğu potensialının sadəcə duyğu
-4 -
şəklində deyil, cilalanmış halda, yəni fikir, düşüncə, fəlsəfə səviyyəsində ifadə oluna bilməsi üçün, bir tərəfdən uzun illərin təcrübəsinə, digər tərəfdən də “zər qədrini bilən zərgərlərə”, ustadlara və nəhayət, zəmanənin, mühitin yetkinliyinə ehtiyac vardır. Gənc-i «cilalayanlar» onu sıradan birinə də, bütün varlığının nuru ilə göz qamaşdıran mükəmməl bir sənət əsərinə və ya kamil bir İnsana da döndərə bilərlər. Eyni zamanda, hər bir gənci ən qiymətli daşdan daha dəyərli edən bir amil də var ki, bu – ruhdur. Məhz ruhunun saldığı işıqla gənc öz ağlının gücünü hiss edər, iradəsi möh- kəmlənər, naqis bir varlıq, yoxsa kamil bir İnsan olmaq arasında düzgün seçim edə bilər. İki hissəli «Gəncliyin fəlsəfəsi»ni iki ayrı-ayrı hissin ifadəsi də adlandırmaq olar. Birinci – gəncliyə kənardan, obyektiv bir baxışdır. Burada söhbət çox az yaşamış, lakin elə gənc yaşlarından parlamağa başlamış, dünyadan tez köçsələr də böyük estetik-mənəvi xəzinə qoyub getmiş gənclərdən gedir. İkinci isə – gəncliyin subyektiv təqdi- matıdır. Birinci – keçilmiş təcrübələrin, yaşanmış ömürlərin təhlili, ikinci – çıxarılmış nəticələrin təzahürüdür. Birinci – həyatın hər üzünə dik baxan gözlərə və həqiqəti görən göz- lərdir, ikinci – onların gördüklərini görmək, yaşamaq və yaşatmaq cəhdidir.