Fənn-Ədəbi tənqid
Sərbəst işin növü-təqdimat
Sərbəst işin mövzusu- Dibaçə
Müəllim-Çiçək Hüseynova
Tələbə- Vadim Aydayev
Ədəbi tənqidin janrları
Şərh
Ədəbi risalə
Dibaçə
Təzkirə
Klassik
Resenziya
Esse
Açıq məktub
Ədəbi portret
Və.s
Müasir
Mən gözəl bir süfrə açdım sözdən əhli-aləmə,
Оnda min zövq artıran hər dürlü nemət düzmüşəm.
Süfrəmə hər bir qоnaq gəlsə, xəcalət çəkmərəm;
Fərqi yоx, ya türk gəlsin, ya ərəb, yaxud əcəm.
Kim gəlir gəlsin, aparsın hər nə istər xatiri,
Qurtaran nemət deyil, süfrəmdən оlmaz heç nə kəm
Dibaçə
ərəb-fars sözü olub, “zərif çiçəkli ipək, qumaş parça” sözündəndir
1)Kitabın zər-naxışla bəzənmiş ilk səhifələri
2)Klassik Yaxın və Orta Şərq ədəbiyyatənda müəllifin öz əsərinə,yaxud külliyyatına nəsr və ya nzəmlə yazdığı müqəddimə
Dibaçə nədir?
klassik Şərq ədəbiyyatında divanlara, poеmalara yazılmış mü qəddimələrdən ibarətdir. Şərq şеiri poеtikasının öyrənilməsində dibaçələrin müstəsna əhəmiyyəti olduğu sirr dеyildir. Bütövlükdə şairin söz sənəti ilə bağlı nəzəri baхışlar məcmusunu əks еtdirən dibaçələr həmiçinin dövrün ədəbi-еstеtik prinsiplərini öyrənmək üçün əhəmiyyətli qaynaqlar dan dır
Məhəmməd Füzuli
Türk,əsər bə fars dilli qəzəllərinin dibaçəsi
Seyid Əzim Şirvani
Əsərlərinin III cildi
Həm dibaçə,həm müqəddimə var
İskəndər bəy Münşi Türkman
Tarixe-aləmaraye-Abbasi
Əsərdə 3 dibaçə var
"Füzuli divanlarının "Dibaçə"ləri klassik nəsr örnəkləri kimi dəyərləndirilir. Klassik şeir divanları dibaçələrlə başlayır, divana giriş xarakteri daşıyan dibaçələrdə şairin həyatı, mühitit, yaradıcılığı, bəzi ədəbi-estetik məsələlər barədə, həmçinin dövrünün vacib ictimai-siyasi hadisələrinə münasibət əks olunur. Füzuli divanlarındakı dibaçələr də bu baxımdan çox səciyyəvidir.
Füzulinin dibaçələri
Orta əsrlər müsəlman şərqində şeirin və şairin vacibliyini əsaslandırmağa çalışır.Özü də bunu müqəddəs kitabımız Qurandan gətirdiyi ayə və hədislərlə təsdiq edir, necə deyərlər,fanatik və mürtəce din xadimlərinin qarşısına onların öz silahlan ilə çıxır
"
Həzrət Məhəmməd (sas) dən gətirdiyi misallarla şeiri və şairi müdafia edən sənətkar incə bir məsələni də yaddan çıxarmır, peyğəmbərin şairlik qabiliyyəti olmadığını onun mənəvi kamilliyi ilə izah edir
"Şeir bir ziyvərdir,amma biz kimi naqislərə”
Füzuli özünün uşaqlıq, gənclik və yetkinlik dövrlərindən söz açır.Elm öyrəndiyi,təhsil aldığı vaxtları, "kamalının qazandığı cavahirlər mədənini cənnatsayaq bir mədrəsəyə" bənzədir
Füzuli divanlarının dibaçələri
Səsli nəsrlə yazılmış, bəzən də yeri gəldikcə nəzm parçaları artırılmışdır
Orta yüzillər müsəlman Şərqinin hər üç dilindən özünə maxsus şəkildə istifadə etmişdir.
Bəzi fikirləri çatdırmaq yaxud sadəcə olaraq, eyni bir mətləbi daha təsirli etmək üçün hər hansı şeir parçasını hər üç dildə: ǝrǝb, fars və türk dillərində verməyi məqsədəuyğun saymışdır