TÜRKÜN (ilk) RUHANİYYAT OCAĞI
İNAM ATANIN (Asif Atanın)
MÜTLƏQƏ İNAM OCAĞI
3
İNAM ATA
MÜTLƏQƏ İNAM PEYĞƏMBƏRİ
5
İNAM ATA
(Asif Ata)
ON KUTSAL BİTİQ
(Mütləqə İnam Fəlsəfəsi və Ruhaniyyatı)
KUTSAL QURUCULUQ
(Beşinci Bitiq)
Atakənd – 35
Qanun – 2013
6
Az 2
Nəşrə hazırlayanlar:
SAFRUH, Mütləqə İnam Ocağının Ruhani Başçısı
İŞIQLI ATALI, Mütləqə İnam Ocağının Yükümlüsü
YOLRUH ATALI, Mütləqə İnam Ocağının Evladı
İNAM ATA (Asif Ata). ON KUTSAL BİTİQ
(On Müqəddəs Kitab)
(Mütləqə İnam Fəlsəfəsi və Ruhaniyyatı)
KUTSAL QURUCULUQ (Beşinci Bitiq)
(Atakənd. İnam Evi. 35-il).
Bakı, “Qanun” nəşriyyatı, 2013, 472 səh.
Yaradıcısının Adı ilə “İnam Ata Sivilizasiyası”, mahiyyətinə görə
“Mütləqə
İnam
Sivilizasiyası”,
ulus’al
kimliyinə
görə
“Türk
Sivilizasiyası” adı ilə yeni ümumbəşər sivilizasiyası yaranmasına
səbəb olacağı düşünülən dünyabaxışın fəlsəfəsi və ruhaniyyatı
təqdim olunur.
“Kutsal Quruculuq” – İnamın beş Müqəddəs Kitabını özündə
birləşdirir: “Yol. Ata Sözü”, “Sədaqət”, ”Ruhani Sənədlər”, ”Ruhani
Hökmlər” və ”Müqəddəs Kəlamlar”.
ISBN 978-9952-26-632-0
© Yolruh Atalı (İmaməliyev Soltan Qalib oğlu), 2013
© Qanun, 2013
7
Mütləqim, Müqəddəsim, Peyğəmbərim
İnam Ataya Ali Səcdəylə!
Önsöz: KUTSAL QURUCULUQ
Onun Quruculuğu Sizif işiydi – Sizifin növbəti Nuhçuluğuydu...
Kutsal (Müqəddəs) Quruculuqla bağlı düşüncə və qayğılarımı kağıza
danışmağa başlayıram.
Haqqında danışmaq istədiyim Quruculuq yalnız İnam Atanın Əməyi
olduğuna görə yox, özü – bütövlükdə müqəddəsdir – kutsaldır, çünki o
əmək insanın əzəli, əbədi yaradıcısı və gərəyidir.
O Əmək insanın yaradıcısıdır! (O Əməyin insanın yaradıcılığı olması
bundan az önəmlidir, çünki insanın başqa yaradıcılıqlarından biridir).
İnsanı isə, demək olar, hər dövrdə, məs., yüz–iki yüz ildə bir yenidən
yaratmaq lazım gəlir.
Ata Ocağı yaradır – qurur; Ocaq – Xalqın öz dəyərləri (Yeddi İçsəs)
üzərində (yenidən) qurulmasına yardımçı olur. (Ocaq – Evladlar birliyi,
gələcəyin Ruhsal Birliyi, Mütləqə İnam sisteminin Dördüncü İdeyası;
Evladlar – xalqın yenidən yaranması gedişinin öyrətmənləri, carçıları,
yönətmənləri).
Bunun (Bir İnsanın başqalarını yaratma çabasının) icraçısı, faili –
Ruhani İradə, səbəbi – insanın həmin dövrdə müşahidə olunan böhran
keçirməsi, çöküşüdür.
Bütün humanitar sahə bunu nəzəri həll eləyir. Toplumu, zamanı, in-
sanı getdikcə daha dərindən öyrənməklə həll eləyir. Ancaq o həllərin ən
doğrusu tapılanda belə, problem həll olunmur, çünki nəzəri həllin
yaradıcısı, dahisi olur, daşıyıcısı və faili (həyata keçirəni) olmur. Dü-
nyanın, dünyada ədalətin, doğrunun, ləyaqətin, hətta bunlara sadəcə
sayğının gündən-günə geri getməsi bunu göstərir. Nəzəriyyə, düha,
istedad, bəzək (dizayn), sərgi (nümayiş), hətta maddi bolluq yaranır,...
pardaxlanır, cilalanır, göz qamaşdırır. İnsan isə, (ən aşağı pillədəki
insan birliyi olan) ailə isə, millət isə,
dövlət isə... gündən-günə geri gedir, mənəvi aşınmaların qarşısında aciz
qalırlar.
Anti-insanilik inkişaf eləyir, gəlişir, üstümüzə yeriyir – özünün bütün
parlaq (gerçəkdən parlaq) uğurlarıyla! Nəyə dəyər (və ya dəyməz),
məsələn, burada oturub Avstraliya banklarından pul çəkmək! Rerkordlar
kitabına düşmək! Kimin ağzı var soruşsun o rekordçu hansı yuvanın
quşudur?! Anti-insaniliyin gəlişməsi – göyərtəsində yüzlərcə qırıcı təyyarə
olan hərb gəmisidir, pilotsuz qırıcıdır; “pilotsuz qırıcı” – “qırıb qırılmayan”
deməkdir, bunun üstünlüyü – qırılanın “başqası” olmasıdır. Bu, insana
8
nifrət sənayesidir. Çağımızda hamı və hər kəs bu sənaye nazirliyinin
başqanı (naziri) olmaq istərdi. Anti-insaniliyin gəlişməsi doğuşda cinsləri
nəzarətdə saxlamaqdır, klonlama, orqan alveri və qaçaqmalçılığı
məhşəridir; robotların musiqi yazması, rəsm çəkməsi, körpələrə dayəlik
etməsidir; sol gözün sağ gözə, sağ əlin sola al qırmızı xəyanəti və
kimsədən “gözün üstə qaşın var” eşitməməsidir; cinsi azlıqların öz qanun-
larını çoxluğa diktə etməsidir və bütün bunları “Avropa insan haqları və
azadlıqlarının” beynəlxalq səviyyədə qoruması, dəstəkləməsidir.
Bu haqlar topluma katarsis haqqı tanımır... Ona görə də...
Sonuc: total simasızlıq – insani, milli, dövləti, bəşəri; “bacarana baş
qurban”, “hamı hamıya qarşı” kimi səslənən və dünənə qədər pislənən
fəlsəfələrin ağarması, normalaşmasıdır. Toplumda coxçeşidli sivil hey-
vanlığın hakim mövqeyə çıxmasıdır...
Bunu dünyanın azmanları, “super gücləri” belə önləyə bilmirlər, məs.,
“sıravi”, passiv Ocaqçı qədər də. Çünki güclər, “superləri” ilə birlikdə, üz-
üzə yatan canavar sürüsüdür.
Ata bunun önlənməsi yolunu canlı, konkret, ayrı-ayrı insanlarla iş
aparmaqda və onları bir qurumda birləşdirməkdə görürdü – özündəki ca-
navarlığı, tülkülüyü, ilanlığı, əqrəbliyi öldürən fərdlərin əlbirliyində – ta
ruhani dövlətə qədər.
İnam Ata bunu incələməklə, buna fərdi dahi qırımı və inandırıcılığıyla
“yox” deməklə yetərlənmədi. İncələyənləri incələdi. (Ondan qalmış qalaq-
qalaq konspekt dəftərləri – Onun axtarışları, əsərləri kimiydi). “Ayrılaq”
dedi Ata: “Cəmiyyətdən, şər gedişdən. Mütləqə İnam üstə, öz inamımız
üstə qurulaq, Ocaqlaşaq, Ailələşək. Tamam yeni dünya gərək, tamam
yeni insan gərək, tamam yeni qan gərək!” – dedi.
Burada söhbət nədən, kimdən gedir? İnam Ocağının Evladı
(Zərdüştçülüyün ilkin öyrətməni, Buddaçılığın bhikşusu, İsaçılığın aposto-
lu, İslamın İmamı...) bunun üzərində baş sındırmalıdır, Mütləqə İnam
Ocağı isə qırmalara və qıranlara qarşı ruhani mübarizə aparmalıdır; öz
mübarizəsini Uluyurdda Ruhani Dövlətlə başa çatdırana qədər. İnam
Atanın (Asif Atanın) ideyası budur, çağırışı bunadır.
Atanın Evlad, Ocaq üzərindəki işi belə bir kutsal quruculuqdur – ruhani
döyşçünü, insanı qurmaqdır. Və onun idarə edəcəyi qurumu qurmaqdır.
Ata bunun daşıyıcılarını və gerçəyə gətirənlərini yaratmaq üçün
çalışırdı. Sıravi, sadə, hətta aşağı adamlar arasından. Onları Özünün
qurduğu sistemdə Özünün düşündüyü işlərə buyurur, icraların gedişini və
hər məqam üçün sonucunu yoxlayır, dəyərləndirirdi. Ən uca, ən incə,
ucu-bucağı görünməyən, ortada örnəyi, bənzəri olmayan işlərə sıravi,
sadə, hətta aşağı (savadsız, istedadsız) adamları, ulusal meydanda bu
yöndə tarixi təcrübəsi, biliyi, bütövlükdə müstəqil idraki-ruhani iş aparmaq
9
alışqanlığı olmayan bir ulusun (millətin) mənsublarına, ucdantutma yox-
sul, çox yoxsul ailələrdən gəlmiş oğlan və qızlara belə iş buyurmaq; on-
lardan uğur gözləmək həm ilk yaradıcı xislətidir, düzünə qalsa, həm də
yaşamamaq deməkdi. (Ata da yaşamırdı... 1982-ci il sentyabrın 23-də
Safruhla söhbətində Özü belə deyirdi: “Mən yaşamıram, mən mübarizə
aparıram”. (Başlanğıc”, s.29). Ocaq Evladlarından ən yaşlısı, ən savadlısı
o vaxtlar mən idim. Ata mənə Ocağın ilk “Ata Günü” Mərasiminin
gedişatını (ssenari) yazmağı tapşırmışdı (“Başlanğıc”, s. 232), mən bu
ibtidai işi bacarmadım, onu yaşı hələ 20-yə çatmamış başqa bir Ocaqçı
(Elxan-Əsil) yazdı.
Atanın Safruh (Evlad) quruculuğundan daha bir xırdaca cızqı
(24.XII.1982): “Bu gün işə gedəndə Şaumyan (indiki Xətai) adına
mədəniyyət sarayının qabağında avtobusdan düşüb yolun qalanını ayaq-
la getdim. İşdən çıxanda isə evə qədər... ayaqla gəldim... Yol boyu Atanın
ideyaları başımda dolaşırdı. Düşünürdüm ki, saxta işlərdən, yalanlardan,
qondarmaçılıqdan, xırdalıqdan, ikiüzlülükdən və bu kimi başqa qüsur-
lardan yaxa qurtarmalıyam” (“Başlanğıc”, s. 43). Bu (V) Bitiqdə təqdim
olunan Bəlgələrdə Atanın Evladlara dair ən uca Sözü kimi, ən acı qınağı
da Safruha yönəlikdir. Bununla belə, Asif Ata Ömrünün ölməz şah əsəri
olan Mütləqə İnam Yolunun (Evladlar arasında) baş yazarı, Atanın ilk (və
hələlik tək) bioqrafı oldum. “Ata Səcdəsində” kitabımın başqa bir adı da
“Safruhun yaradılması”dır. İndi təqdim olunan Bitiqdə Atanın bu
yaradıcılığa çəkdiyi əməyin üzücülüyü aydın görünür.
Bugündən baxanda görürəm ki, mən yaranmamışam, yarana
bilməmişəm, mən yalnız yonulmuşam və O, məni Özünün qurduğu
Məbədin bir yerinə tir kimi qoyub, mən orada öz üzərimə düşən yükü
çəkirəm; mən Onun bu cür yonub-yaratdıqlarından biriyəm. Onlarca
başqa Evladlara da bu cür əməklər çəkib. Onlara dair Bəlgələr bu Bitiqdə!
Qısaltmalarla bir-iki örnək:
LEQAL FƏALİYYƏT HAQQINDA
Amalımıza Mütləq Sədaqət ruhunda, İnam naminə, Xalqın xeyrinə
leqal fəaliyyətdə bulunmaq – rəsmi təsir vasitələrindən, “icazəli”
görüşlərdən, Mühazirələrdən, Müsahibələrdən və s. istifadə etmək.
Şərt: Mətbuat, Radio, Televizor, Tədris Şərini daim, ardıcıl, barışmaz
ifşa etmək.
3 Dözüm günü, Ata Ayı, 8-ci il. (bu nəşr, səh. 157).
QƏLBİ ÜÇÜN
“Ata Günü”nə qədər Amalımızın Tərənnümünü yazırsan. (Ata haqqın-
da Sözlə bərabər).
10
Bayatı Biçimində. 40 sətir. 10 Bayatı.
(“Əzizim” rədifinə ehtiyac yoxdur).
Atanın, Amalın, Sabahın, Mütləqiliyin, Müqəddəsliyin Mahiyyətini vəsf
edirsən, Şərin Qəbahətini Döyürsən.
8 Arzu günü, Ata Ayı, 8-ci il. (bu nəşr, səh. 158).
SAFRUHA
1. Safruh tərcümə məsələsində Ataya şübhə izhar etməkdən əl çək-
mir, Ata Mütləqiliyinə xilaf çıxır.
2. Ata hökm eləyir: İradəsinə Sahibliyi bacarmayan Safruh 3 ay ər-
zində Ata hüzurundan Məhrum olunur (Od Ayının 29-na qədər).
3. 3 ay ərzində İradəsinə Yiyələnə bilməsə Safruh Amala qayıtmır.
4. 3 ay ərzində Safruh Amal işlərindən tam azad olunur.
Ata Sözü Mütləqdir!
6 Dözüm günü, Çiçək Ayı, 10-cu il. Bakı. (bu nəşr, səh. 192).
ƏSİLƏ SƏFƏR ƏMƏLİ
1
1. Özünlə Müqəddəs Kitablardan “Mütləqə İnam”, “İnsana çatmaq”,
“Ruhani Cəmiyyət”, “Müstəqil Xalq”, “Ləyaqətli Şərq” haqqında Kəlamlar,
Şeir Bədiiyyatı aparırsan, oxuyursan.
2. Anladırsan ki, Atayurdda Ata var, Amal var, Evladlar var.
23 Murad günü, Çiçək Ayı, 10-cu il. Bakı. (bu nəşr, səh. 195).
Müxtəlif, çox önəmli tapşırıq və tövsiyələri özündə birləşdirən, 6
bənddən ibarət bu Bəlgə ilə ruhani səfərə göndərilən Evlad səfərdən
qayıtdıqdan sonra Ata onun Əməlini dəyərləndirir:
ƏSİLİN SƏFƏR ƏMƏLİ
Əsilin Səfər Əməli – Ruhani Yönü, Məzmun və Üsul ciddiyyəti, Duyğu
Hərarəti, Təhlükəylə öcəşmə Qətiyyəti – Təqdir olunur.
Yurdumuzun Ailələşmə Aqibətinə Qovuşur Əməl.
Qaranlıqlar Yarılsın!
28 Murad günü, İşıq Ayı, 10-cu il. Bakı. (bu nəşr, səh. 195).
ATAYLA GÖRÜŞLƏR
1. Evladım Göylünün əməliylə yaranan Bakının 36 nömrəli
məktəbində keçirilən Görüşdə Amal İşığı düşdü ürəklərə, Amal çağırışı
səsləndi, Amal Ünvanı bilindi.
1
“Buyuruq” anlamında. (Cızqılar – qeydlər Safruhundur).
11
2. Tovuzda Evladım Əsillə birgə keçirilən Atayla görüşdə – Amal
öyrənildi, Əməl çatdırıldı, Evladlar manşırlandı.
Qaranlıqlar Yarılsın!
22 Dözüm günü, Günəş Ayı, 11-ci il. Bakı. (bu nəşr, səh. 212).
Ata Özünün yaratdığı ruhani mübarizə qurumu olan Ocağın və Ocaq
Ailələrinin işlərini də beləcə qurur və yönəldirdi. Bu mərhələdə Evlad
(fərd, ruhani döyüşçü) tərbiyəsi möhtəşəm əməli iş vasitəsilə aparılır.
Bununla da tərbiyə olunan həm həyatın, yaşamın həşirindən ayrılır, həm
də özü yeni psixologiyanın, yeni dəyər və ideyaların yayıcısına və
yaradıcısına çevrilir. Mütləqə İnam Ocağının ən ali yığıncağı olan və daim
Özünün idarə etdiyi Mərasimlərin quruluşunu, savad səviyyəsini yuxarıda
xatırlatdığım insanlara – Evladlara tapşırırdı. Bu yöndəki Buyruqlarına ilk
çağlarda xırdaca yönəldici, məzmun daşıyıcı işarələr qoşurdu. (Sonralar
bunu bütünlüklə Evladın öhdəsinə buraxırdı). Örnəklər:
ONUNCU İL “ATA GÜNÜ” BAYRAMI
1. Bayram “Yol” kitabı üstə qurulur.
Kitabın əsas İdeyaları Yazılır və Bayramda səsləndirilir.
Bayram Kitabla başlayır və qurtarır.
2. Ata haqqında Söz Atanı dərk etmə Yönündə deyilir…
4. Bayramın Gedişatını Evladım Safruh yazır, təşkilatçılıq – Evladım
Əsilə həvalə edilir.
21 Od Ayı, Mərhəm günü, 10-cu il. Bakı. (bu nəşr, səh.197).
10-cu İL, “ATA GÜNÜ” HAQDA
1. Bayram Evladların Amallaşma inkişafını təsdiq etdi.
2. Safruhun, Qəlbinin təlimçiliyi, Əsilin təşkilatçılığı Təqdir olunur.
3. Naqisliklər: Vaxt Qanununun pozulması, ssenariyə tam riayət olun-
maması, Bütövün iştiraksızlığı.
Qaranlıqlar Yarılır!
26 Arzu günü, Ata Ayı, 10-cu il. Bakı. (bu nəşr, səh. 202).
“EVLAD GÜNÜ” MƏRASİMİ
1. Mərasim Atanın Evladlar haqqında Sözüylə başlayır, Evlad
qəbuluyla davam edir, Ruhani Sənədlərin oxunuşuyla sona çatır.
2. Vaxt 2 saat. Tarix – Şölə Ayının Biri.
3. Mərasim Sadiqimin evində keçirilir.
4. Mərasim Gedişatının Yazısı Qəlbiylə Layiqə tapşırılır: İşıq Ayının
20-də Ataya təqdim edilir.
5. Mərasim nöqsansız keçirilməlidir!
12
Qaranlıqlar Yarılsın!
5 Qismət günü, İşıq Ayı, 11-ci il. Bakı. (bu nəşr, səh. 216).
ÖZÜMLÜNÜN TƏMSİL ETDİYİ ATA AİLƏSİNİN
VII AİLƏ GÜNÜ HAQQINDA
1. Ailə Müqəddəslik Yoluyla irəliləyir, Fədakarlıq nümunəsi göstərir.
2. Fikir Evi vasitəsiylə Ailənin İşığını camaatın üstünə salmalı.
3. Mütləqə İnam Ruhaniyyatını bütün dərinliyi, incəliyiylə mənimsəməli
və xalqa çatdırmalı.
4. Rayonda Ailənin nəzdində Sorğular-Cavablar Evi yaratmalı, ca-
maatı Ruhaniləşdirməli...
26 Ümid günü, Ata Ayı, 11-ci il. Bakı. (bu nəşr, səh. 247).
EVLADIM DOĞMANIN TƏMSİL ETDİYİ “FİKİR EVİ”nin
QARDAŞLARINA – BACILARINA
Asan Yol seçməyin – Çətin Yol seçin!
Yaxın Yol seçməyin – Uzaq Yol seçin!
Mütləqə İnanın, İnandırın – Yurdumuzun, Şərqimizin, Dünyamızın xi-
lası bu İnamdadır.
Özünüzlə Döyüşün, Başqalarını özüylədöyüşə çağırın – Yurdumuzun,
Şərqimizin, Dünyamızın xilası bu Döyüşdədir…
Daxilinizdəki Mütləq sizə Yar olsun.
Yükümüzdən Böyük Fərəhimiz yoxdur!
27 Qismət günü, Çiçək Ayı, 12-ci il. Bakı. (bu nəşr, səh. 266).
EVLADIM ELUCANIN TƏMSİL ETDİYİ ATA AİLƏSİNİN
HESABATI HAQQINDA
1. Hesabat Təqdir olunur.
2. Müqəddəslik üstə köklənməli, Müqəddəsliyə çağrılmalı, Müqəddəs-
lik çağırmalı!
3. Amallaşma – İnsanlaşma – Xalqlaşma Birliyinə Yüksəlməli!
4. Ataya Təzə Evlad Yetirmək!
5. Dərgini Bənzərsizlik səviyyəsinə çatdırmaq, yaymaq!
Nurlanın, Nurlandırın!
15 Dözüm günü, İşıq Ayı, 13-cü il. Bakı. (bu nəşr, səh. 313).
EVLADIM ODTƏKİNİN TƏMSİL ETDİYİ ATA AİLƏSİNİN
HESABATI HAQQINDA
1. Hesabat Təqdir olunur.
2. Odtəkinin Təmsilçilik Yükü Təqdir olunur.
13
3. Ata Hökmləri həyata keçməli: Ailə Böyüməli; Fikir Evi Ucalmalı;
Ruhani Əməl Xalqlaşmalı.
4. Mütləq özümləşmə Məqsədinə çatmalı.
Qaranlıqlar Yarılsın!
2 Ümid günü, Günəş Ayı, 15-ci il. Bakı. (bu nəşr, səh. 386).
(Qeyd: Odtəkinin təmsil etdiyi Ailə – ona qədər Özümlünün təmsil
etdiyi Ailə idi).
Ata Azərbaycanda özümlü düşünən xalq yaratmaq istəyirdi. Evladlara
gündəlik yazmaq, özünü öyrənmək (özüylədöyüş dəftəri tutmaq) buyur-
muşdu – vaxtaşırı (ildə bir dəfə) Özü onları gözdən keçirməklə.
ÖZÜYLƏDÖYÜŞ ƏMƏLİ
1. Evladlar özüylədöyüş üçün xüsusi dəftər ayırırlar, müntəzəm
surətdə kamilliyə doğru Yolun gedişatını, məqamlarını, nəticəsini həmin
dəftərə yazırlar...
4. Hər il “Ata Günü” Bayramından əvvəl özüylədöyüş Dəftəri Ataya
təqdim edilir və Ata ona qiymət verir. Həmin qiymət Mərasimdə oxunur.
17 Qismət günü, Köçəri Ay, 11-ci il. Bakı. (bu nəşr, səh. 208)
Evladlara “ailə qurmağa tələsməyin” deyirdi. “Yurdun ən gözəl oğlan
və qızları Ocağımıza gələcəklər, onda evlənərsiniz” deyirdi. “Evlənməklə,
ailə qurmaqla Ocağa Evlad gətirin, Evlad gətirə bilməsəniz, dost gətirin,
dost gətirə bilməsəniz, yağı da gətirməyin” deyirdi. Ailə quranlara uğurla-
ma (xeyir-dua) yazırdı. Ocaqçıların cismani ailələrində doğulan körpələrə
Mütləqə İnam yönlü ruhsal, ulusal adlar verirdi, onları ata-analarıyla
birlikdə “Atalılar soyu” adlandırırdı. Bu Bitiqdə Kutsal Quruculuğun
həmin qolunun da bəlgələri var.
Atanın bu yöndə yeritdiyi xətt İnamçı Türk Ulus`u yaratmaq məqsədi
daşıyırdı: birləşdirici-bəlirləyici Şəxs, Sima (Özü) – Ulus`al kök (7
İçsəsdəki ardıcıllıq) – Öyrəti (Öz Ruhaniyyatı – Mütləqə İnam) – Tərbiyə,
Yönəltmə vasitəsi (Ocaq) – Adlandırma – Soylandırma – özgün İlsıra,
Günsıra (Tarix, Təqvim) – Əlifba – Rəqəm – Geyim – Görüşmə (Salam-
laşma) – Ayrılma sözləri (“Ürəyində Ata Günəsi olsun!” – “Atamız var
olsun!”), – Bayramlar...
Beləliklə, O bizə ulus`al özümlü yaşam fəlsəfəsi, yaşam tərzi verirdi –
fərddən başlayıb – Ocaqdan keçib – Ulusda sonuclanan – hədəfinə yetən
fəlsəfə.
Bugün bu Əməklər geniş ictimaiyyət içində bəhrəsiz qalmış kimi
görünə bilər, ancaq heç də belə deyil! Bu Ulu Əmək Azərbaycanda öz
kimliyi üzərində öz mənliyi uğrunda ruhani-idraki mübarizə aparan Bilinc
14
(Şüur) yaratmışdır. Ata bulağından su içmişlərin ən öləziyi, ən dönüyü, ən
suçlusu belə, öz şüurunun ya önündə, ya altında həmin Bilincin işartılarını
daşıyır.
Biz bu Əməklərə söykənib, “İnamın Gəlişi” kitabını yazdıq və orada
Azərbaycan xalqını hər hansı dinin daşıyıcısı (mənsubu) kimi deyil, məhz
“Mütləqə İnam Xalqı” kimi görüb təsbit etdik. Xalq deyir: “Qoyun ayağı
qısalır, quzu ayağı uzanır”.
Kimlərsə də buna və bunun davamı olan əməklərə söykənib,
“Azərbaycan Xalqının Gəlişi”ni yaza bilər. Beləliklə də Kutsal Quruculuq
davam edər.
İctimaiyyət arasına, eləcə də mətbuata çıxışı yasaqlanan illərdə Onun-
la təsadüfən qarşılaşanların “Niyə görünmürsünüz? Nə ilə məşğulsunuz?”
sualına Ata adətən belə cavab verirdi: “Qabaqlar çoxlu balaca qazanlar
qaynadırdım, indi bir Böyük Qazan qaynadıram”. Bu Bitiq Ata Sözünün
təsdiqidir.
Bütövlükdə Onun Bilinci lap başlanğıcdan quruculuq üstə olmuşdur.
Onda araşdırıcılıq (öyrənmə, dolğunlaşma) zamanca və məcburən öncə
gəlsə də, önəmcə ikincidir, quruculuq üçün alt yapıdır. Araşdırıcılığın özü
də, bir araşdırıcılıq olaraq, tək istək (hədəf) deyil, onun gərəkli Dağıdıcılıq
kimi də bir içəriyi (tərkib hissəsi, “komponenti”) var.
OCAQLAŞDIRMA ƏMƏLİ
Ocaqçı Yurdumuzu, Şərqimizi, Dünyamızı Din – Ateizm, Kapita-
lizm – Sosializm, Demokratiya – Totalitarizm Dairəsindən çıxarmaq üçün
Ocaqlaşdırma Əməlinə sarılır.
1. Dini Ayinlər, Mərasimlər əvəzi – Mütləqə İnam Biliyi öyrədilir Xalqa.
2. Toy Dəllallığı əvəzi – Ocağın Ailə Qaydaları öyrədilir Xalqa.
3. Yas mövhumatı əvəzi – Ocağın Matəm Sözləri öyrədilir Xalqa.
4. Yığıncaqlar, Seçki Oyunu, Parlament Qanunları əvəzi – Ruhani
Cəmiyyət İdealı öyrədilir Xalqa.
5. Qərbçilik əvəzi – Özümlü Şərq İdealı öyrədilir Xalqa.
6. İctimai Tərbiyə əvəzi – İnsanlaşma öyrədilir Xalqa.
7. Dini Bayramlar əvəzi – Ocaq Bayramları – camaatla birgə...
15 Ümid günü, Ata Ayı, 14-cü il. Bakı. (bu nəşr, səh. 369).
Ata İdrakı, Ata Bilinci quruculuqla qaynayır. “Yol. Ata Sözü”, “Sədaqət”
kitabları özəllikcə “Sədaqət”ə daxil olan, 1984-ilin oktyabrında yazılmış
“Əməl” Əsəri. Həmin Əsər belə başlanır:
Asif Hərəkatı:
Asif Ata – Hərəkatın yaradıcısı, hərəkata məsul.
Asifçilik:
15
Asif İnamı – Mütləqə İnam...
Asifçilər:
Asif İnamına yüksələnlər...
Evlərdə, müəssisələrdə Asif Ailələri yaranır.
Onlar Asifçilər çağırılır.
Hər həftənin bir günü “Müqəddəs Gün” sayılır və həmin gün Asif
Amalına həsr olunur.” (bu nəşr, səh. 91).
Bundan bir il sonra yazılmış “Müqqəddəs Əməl” Əsərinin (“Kutsal
Quruculuq” da elə “Müqəddəs Əməl” deməkdir) başlanğıcı da bu
başlanğıcın (“Əməl”inkinin) üzvi davamıdır:
Evladlara: 1. Müqəddəs Amal yarandı. Ata öz borcunu yerinə yetirdi.
Müqəddəs Əməl yaranmalıdır. Evlad öz Müqəddəs borcunu ye-
rinə yetirməlidir. (bu nəşr, səh.96).
Budur, 35 ildir (Atadan sonra 16-cı ildir) ki, Evladlar öz Müqəddəs borc-
larını yerinə yetirməkdədirlər, demək olar ki, uğurla. Və bu zaman Atanın
Buyuruqlarına meyarlanırlar. Belə Buyuruqlar – Ruhsal Bəlgələr
yüzlərcədir – bu Bitiqdə 500-dən artıqdır! Demək asandır! Onlarca naşı
ilə illərcə işləmək, onların bilməzliklərinə qatlanmaq, yerişlərini izləmək,
böyümələrini gözləmək, zaylara çəkilən əməyin itməsinə dözmək, hər
bilməz ilə bu yolu yenidən başlamaq!.. Bunlar hələ o Quruculuğun bir
bölümüdür – beşdə bir, onda bir!..
Aydındır ki, biz beləsinə deyə bilərik, deməliyik peyğəmbər,
Peyğəmbərimiz – Atamız.
Mütləqə İnam sivilizasiyasının, Ruhani Birliyin ilkin xəmiri nə qədər su
apararmış! Bunu anlayanlar, Ata Quruculuğunun hər zərrəsini qızıla tut-
maq istəyənlər olacaq yəqin ki...
Nəyə gərək o Əmək?
Azərbaycan türk xalqının inanmasına ki, onun belə bir yaradıcılığı
olub, var və hansısa bəhrəni verib və verməkdədir. Bu baş veribsə, bu
xalq artıq o xalq deyil; o özünün var olduğunu, var olmaq (Peyğəmbər,
yeni fəlsəfə, yeni dünyabaxış, Müqəddəs Kitab, Mütləq İdrak, Mütləq
İradə... yetirmək) imkanı daşıdığını sezmiş xalqdır; hər cümləqurana
(ayə`çiyə) bel əyən, baş əyən noxulular, Batıya “ləbbeyk” deyən idraki
əzbərçilər yığını deyil. Bu Sezinti İnam Ata Əməyinin bəhrəsidir: “Xalq
sonsuz Mətanət, Əzab-Əziyyət bahasına öz bənzərsizliyini, Bəşəri
Ləyaqətini saxlayırsa, – özündəki Mütləqə yaxınlaşır”.
16
Kutsal Quruculuq baxımından, Onun şah əsəri – Onun Ocağıdır –
canlı, diri, konkret Evladlar Birliyidir.
Bu Ocağın nəliyi, kimliyi aydın olmalıdır – özünə də, xalqa da. Onun
bütöv adı belədir: “Türkün (ilk) Ruhaniyyat Ocağı – İnam Atanın (Asif
Atanın) Mütləqə İnam Ocağı”. Adın canı, yönü, fəlsəfi-ruhani kimliyi son
üç sözdədir: Mütləqə İnam Ocağı.
Ocaq arasıkəsilməz gündəlik iş aparan, öz içində qaçılmaz ruhani
iyerarxiyası olan (qarşılıqlı səcdəli ilişkilərə əsaslanan) qurumdur. O öz
ilsırası (tarixi), günsırası (təqvimi) ilə yaşayır. Onun öz Bayrağı, Gerbi,
Himni, öz əlifbası, rəqəmləri var. Onun iç quruluşu (strukturu), öz iş ku-
ralları var. Öz Kutsal ünvanı – İnam Evi var; bu Ev bütün İnamçıların,
eləcə də İnam Ata xalqının ruhani Mərkəzidir. Ocaq Evladlarının özlərinə
məxsus ruhani geyimləri var və s... Bu müəyyənliklərdən qıraqda Ocaq,
Ocaqçı yoxdur.
Hər bir Ocaqçı həm də İnamçıdır (Mütləqə İnam Ocağının Evladıdır);
hər İnamçı isə Ocaqçı deyil, yalnız İnam Ata Dünyabaxışını daşıyan
şəxsdir.
Azərbaycanda – Güney olsun, Qüzey olsun, bütöv olsun – yalnız bir
Ocaq var və yalnız bir Ocaq ola bilər, Ulu Sözünün qüvvəti – “əgər o
ikidirsə, demək o yoxdur”. Çünki o, Türkün mənəvi-ruhani birliyinə
yetilməsi üçün qalanıb. (Bir də yada salaq ki, Onun ümuminsanlığa xid-
məti bu yol ilədir, ulusal simalaşma – Onun üçün vasitədir. Həm də bu,
Onun hər bir xalqa təklifi – önəri`sidir). Əgər o da bölünmüşlük yara-
dacaqsa, sönsə yaxşıdır və “1+”lik onun elə sönmüşlüyü – yoxluğu
demək olardı.
Düşüncə, axtarış ayrılığı başqa məsələdir – bir Ocaq içində –
mümkündür. Böyük, tək-tək, ələdüşməz (nadir) kişilərin Həqiqət axtarışı
Həqiqətdən sapma ilə də sonuclana bilir, Həqiqəti tapma ilə də. Sapan-
ların Həqiqətə dönüşü yaxarışla baş verir. (İslamda buna “tövbə” və ya
“istiğfar” deyilir). Böyük, tək-tək, ələdüşməz kişilər Həqiqətdən sapmanı
özləri üçün ölüm sayırlar. Yaxarış (tövbə) – süçdan ölmüşün dirilmə yal-
varışıdır. Mən bugün Mütləqə İnam Ocağının Ruhani Başçısı olaraq, suçu
bağışlamıram, keçmirəm suçdan. Suç var ki, ölümə təndir – keçilməz;
keçdin – oldun suçluya tay, suça güzəştli, öyrəncəli.
Əmək suçu yumur, arıtmır, ağartmır.
Suç ayrı, xəyanət ayrı. Xəyanətçiyə yönəlik Atanın qənaəti belədir:
“Xəyanətçiyə yaşamaq haqqı verilmir, özünü öldürmək haqqı verilir”.
(Yəni Ocaqdan çıxmaq, çıxarılmaq). Bağışlana, yuyula biləsi suç isə suç
yiyəsinin ölüb-dirilməsindən – yaxarışından keçir.
İnsanın mənəvi-ruhani çöküşünü önləmə qurumunun, Ruhani Dövlət
carçısı olan, Mütləqə İnam Sivilizasiyasına haylayan qurumun özəyində –
17
Ocaqda suç, suçlu ola bilməz! İnsanın mənəvi-ruhani çöküşünün səbəbi
elə bənzər qurumların suça qarşı barışmazlıqdakı mütləqsizliyi olmuşdur.
İnamın Yaradıcısı belə deyir.
Bu Ocaqdan çoxlu ayrılanlar olub – suçlu, suçsuz. Qayıdanlar da olub
– yaxarışla. Atanın sağlığında – Qəlbi (İlham Heydərov) qayıdıb, Ata
onun yaxarışını qəbul eləyib: ”Qəlbini Evladlıqda saxladım. Tövbəsi –
qəlbiydi” (Bax: bu nəşr, səh. 150).
Göylü-Əminə və Layiq-Vələddin də Ocaqdan ayrıldıqdan sonra
qayıtmaq istəmişdilər, Ata “yox” demişdi. Bu gənclər (ailə...) məndən xa-
hiş etmişdilər ki, onların qayıtmaları üçün mən də Atadan diləkdə bulu-
num. Mən bunu Ataya deyəndə Ata: “Zamin olursanmı?” deyə soruşdu.
Mən zamin olmadım. Onlar da bərpa olunmadılar.
Atadan sonra da Ocağa bəzi qayıdışlar olub. (Sadiq, İşıqlı, Yolruh).
Qayıdışın sorumluluğunu üstlənənlər özlərini Ata qarşısında hiss etmiş və
Atanın ola biləsi qərarına əsaslanmışlar. Onların da “tövbələrində” – ya-
xarışlarında qəlbləri olubmu? Bunu onların yazılı yalvarışları göstərir.
(Bax: Yolruh Atalı. “Ocağa qayıdış...” – “İnam Ata və Ocağı” özəl bu-
raxılışı, 25 Ata ayı 27-ci il – 25.IX.2005, s.14; İşıqlı Atalının yaxarışı olar-
aq, 30-cu ilin “Ruhani Səfər Günü” Mərasimindəki çıxışına bax; Sadiq
Atalı. “Ölmüşdüm – Dirildim” “İnama Doğru” dərgisi, Günəş Ayı 34-il –
Mart 2012, N1(19), s.12,13). İndi onlar Ocağın işində – İnam Atanın
Kutsal Quruculuq cəbhəsində fərəhli yük çəkməkdədilər. İşıqlı Atalı isə
31-ci (2009) – ildən Ocağın Yükümlüsü, qardaşı – Amaldaşı Yolruhla
birlikdə Ocağın qoşa qanadı kimi iş aparmaqdadırlar. Sabah necə
olacaqlar – deyə bilmərəm. Yəni mən bu adlar altında mütləq dəyər sun-
muram. Hər kəsin sonunu – sonu göstərər. Bugün Azərbaycanda Ocaq
halının bütöv mənzərəsi Safruhun “İnam Atanın Ocaq İrsi” içsəsində
göstərilən kimidir. (Bax: “İnama Doğru” dərgisi, N11(29), Qar-34-il – Yan-
var 2013). Daha dəqiqi, Safruh. “Ruhani İnsan uğrunda” kitabı).
İnamın (Atanın) Əməyi sayəsində “Ocaqçı” sözü bu xalqın özümlü id-
raklılarının, özümlü qeyrətlilərinin adıdır, onu ifadə eləyən termindir.
Həmin termin daşıyıcısının dahiyanə yazılmış yaşam – eyləm, iş – döyüş
tərzi var – “Ocaqçının Həyat Tərzi” adında. Ata daim “kamikadze, samu-
ray” deyib dururdu. Ataya qədər bizdə bu sahədə gözəl nağıllar vardı,
konkretləşmə yox idi. Ata konkretləşdirdi. Həm də ruhsal sahədə –
cəbhələrin ən çətinində, ən ucasında. Çirkini (gözəl olmayanı) gözəllik
yaratmağa göndərdi, üstündə dayandı – ondan Ocaq Evladı – Ocaqçı
yetirənə qədər!
Kutsal Quruculuq budur.
18
Əməyi kutsal olanın özü kutsal olmaya bilir. Kutsallıqda əməyimizlə
birliyə çağırırdı Ata bizi...
Allahı (İdeyanı) anlamağa, Onu öz şəxsimizdə şübhələrdən,
çeynənməkdən qurtarmağa çağırdı.
Ata bizdə böyüklüyə, birüzlüyə zövq yaratdı.
Kutsal Quruculuq budur.
Böyük olmaqdan qorxmamaq, həm də şişməmək öyrətdi. Böyük
olmağa can atmaq – Müqəddəs olmağa can atmaqdır.
Ata öyrətdi bunları bizə. Öz örnəyində.
Ata bizim üçün həm Öyrətmən idi, həm Yönətmən! Həm Məbud idi,
həm Məbəd!
Biz də Ocaq Evladları olaraq, bəşər içində Torpağın qumlaşmasına
qarşı döyüşçüləriyik İnamımızın!
Bunun gerçəkləşməsi yolu kimi, biz dünyaya aşağıdakıları önəririk:
Simalı kişi, simalı qadın – simalı ailə;
Simalı Ulus, simalı Yurd – simalı Dövlət;
Xalqın birinciliyi, beynəlxalqın bundan törəməliyi;
İnsanların, xalqların müstəqil iradələrini məhdudlaşdırmaqla onları si-
masızlaşdıran dini və dünyəvi təmərküzləşmələri dayandırmaq – “1-
ləşmə”lərin tündlüyünü “1-1-ləşmə” ilə azaltmaq;
Əhali artımının stimullaşdırılmasını yasaqlamaq;
Yarışmaq, yortuşmaq (idman) psixologiyasını Yaşamın ana xəttindən
çıxartmaq – Yavaş Yaşam tərzinə keçmək;
Ruhani qurum olub (bizdə bunun adı Mütləqə İnam Oçağıdır) yuxarıda
deyilənləri gerçəkləşdirmək.
İndi Azərbaycanda fəaliyyət göstərən istənilən inanc, fəlsəfə
daşıyıcısının şüurunda, öz inancı və fəlsəfəsi ilə yanaşı, Mütləqə İnam
obrazı da var. Və bu Obraz o biriləri ilə deyişmə – dialoq aparmaqda, on-
ları etkiləməkdə, dirsəkləməkdə, sınağa çəkməkdədir: idrakilik-əfsanəlik
sınağına, haqlılıq: yerlilik – yersizlik, doğmalıq – yadlıq sınağına,
yaşarılıq, ucaldıcılıq –aşağılayıcılıq sınağına...
Bu, İnam Atanın xidmətidir. Bu, Azərbaycan xalqını var etmək, türkü,
bütün türk soyluları tarixdə izli etməkdir.
İnam Atanın, Mütləqə İnamın Gəlişindən sonra heç bir dünyabaxış Ata
Yurdumuz Azərbaycanda, Ulusumuz içində ağalıq eləyə, birinci sayıla
bilməz.
Kimlərsə bunun Ulusa, Yurda xidmətliyini birinci kimi başa düşər.
Əslində isə o, ikincidir. Onun, insanı gələcəyə umudsuzluq aşınmasından
(“deqradasiyadan”) qorumaya xidmətliyi birincidir. Baxışın Yiyəsi –
19
Yaradıcısı nə deyir: İnsanlaşın!.. İstənilən Yurdu, Ulusu simalı saxlamaq
– insan işidir və bunu yalnız ruhani insan istər və bacarar. Bunu “seçmə
insanlar – seçkinlər”, qəhrəmanlar, pəhləvanlar eləmir yalnız, sıravilər də
eləyir.
***
Türk ilsırasının ən böyük ruhaniyyat Yaradıcısı qarşısında yenə də bir
ilk Evlad ərki və sonərki:
Dostları ilə paylaş: |