Azərbaycan respublikasi daxiLİ İŞLƏr naziRLİYİ p o L i s a k a d e m I y a s I kafedra: «İctimai elmlər»



Yüklə 0,59 Mb.
Pdf görüntüsü
səhifə1/11
tarix08.06.2023
ölçüsü0,59 Mb.
#127081
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11
292 felsefe m N11felsefede insan problemi eyani



AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI DAXİLİ İŞLƏR NAZİRLİYİ 
P O L İ S A K A D E M İ Y A S I 


KAFEDRA: «İctimai elmlər» 

FƏNN: «Fəlsəfə» 

FAKÜLTƏ: Əyani  
 
 
 
MÜHAZİRƏ 
 
 
MÖVZU:№11 «Fəlsəfədə insan problemi» 
 


 

Vaxt-2 saat  
 
Tərtib etdi: «İctimai elmlər»
kafedrasının baş
müəllimi, polis baş leytenantı Rəşad Qasımov 
 
 
 
Mühazirə kafedranın iclasında müzakirə edilib və bəyənilib. 
Protokol № ____ “________” ______________ 2016-cı il 
 
 

 
 
BAKI 2 0 1 6 



MÖVZU №11. «Fəlsəfədə insan problemi» 
 
PLAN 
GİRİŞ 
 
1. Fəlsəfə insanın mahiyyəti haqqında 
2. İnsanda sosial və bioloji cəhətlərin vəhdəti. İnsanda qeyri-şüuri və şüuri. 
3. Fərd, fərdiyyət və şəxsiyyət. Həyatın mənası: ölüm və ölməzlik 
 
NƏTİCƏ: 
 
ƏDƏBİYYAT: 
 
1. Fəlsəfə (Ali məktəblər üçün dərs vəsaiti). Bakı, 1999 
2. Fəlsəfə. Ensiklopedik lüğət. Bakı, 1997 
3. Fərhadoğlu M. Fəlsəfənin əsasları (dərs vəsaiti). Bakı, 2006 
4. Hacıyev Z. Fəlsəfə (Ali məktəblər üçün dərslik). Bakı, 2012 
5. İmanov H. Fəlsəfənin əsasları. Bakı, 2010 
6. Mehdiyev R. Fəlsəfə (Ali məktəblər üçün dərs vəsaiti). Bakı, 2010 
7. Nəzərova A. Fəlsəfə terminlərinin izahlı lüğəti. Bakı, 2014 
8. Paşayev V. Fəlsəfə. Bakı, 1999. 
9. Rüstəmov Y. Fəlsəfənin əsasları (dərs vəsaiti). Bakı, 2007 
10. Rzayev M. Fəlsəfədə dəyər kateqoriyası. Bakı, 2009 
11. Rzayev M. Keçid dövrü və şəxsiyyət. Bakı, 2007 
12. Rzayev M. Şəxsiyyət: azadlıq və milli şüur. Bakı, 2009 
13. Şükürov A. Fəlsəfə (Ali məktəblər üçün dərslik). Yenidən işlənmiş və 
təkmilləşdirilmiş ikinci nəşri . Bakı, 2008 
14. Tağıyev Ə. Fəlsəfə. Bakı, 2012 
15. Волчек Е.З. Философия (Учебник). Минск, 2003 
16. Габидулин Р. Основы философии. Москва, 2003 
17. Горелов А.А. Основы философии. (Учебник для вузов). Москва, 2010 
18. Философия: Учебник. / Под ред. А.Ф. Зотова, В.В. Миронова, A.B. Разина.— 
2-е изд., перераб. и доп. Москва, 2004. 



GİRİŞ 
İnsan və cəmiyyət qırılmaz vəhdətdə meydana gəlib formalaşmışdır. İnsanın 
bioloji qanunauyğunluqlarla yanaşı birləşməsi ilə ictimai-tarixi qanunauyğunluqlar da 
təsir göstərməyə və formalaşmağa başlamışdır. Sosial varlıq olan insan təbiətin 
yetirməsidir. İnsanda bioloji və sosial cəhətlər qırılmaz vəhdət təşkil edirlər, onun 
tərəfləri isə sosial keyfiyyət olan şəxsiyyətdən, təbii əsası isə orqanizmdən ibarətdir.
İnsan və şəxsiyyəti öyrənməkdə bir-biri ilə əlaqədar olan, mahiyyət etibarı ilə 
eyni olan və çox hallarda eyni olan və çox hallarda eyni mənada işlədilən şəxsiyyət
fərd, fərdiyyət anlayışlarından istifadə edilir. 
Şəxsiyyət dedikdə, hər şeydən əvvəl ictimai münasibətlər sahəsində şüurlu fəaliyyət 
subyekti kimi çıxış edən insan tutulur. İkincisi, şəxsiyyət dedikdə onun sosial mənası, 
sosial-əxlaqi və psixoloji siması başa düşülür. Şəxsiyyət dünyaya ictimai münasibətlər 
vasitəsilə çıxır. Şəxsiyyət öz rolunu yalnız ictimai münasibətlər sistemində yerinə yetirə 
bilər.
Sosial mühitin şəxsiyyətə təsirindən danışarkən onun müxtəlif təbəqələrini bir-
birindən fərqləndirmək mümkündür. Cəmiyyətlə şəxsiyyətin münasibətlərinə geniş 
miqyasda yanaşdıqda, bunlar meqa, makro və mikro mühitdən ibarətdirlər. Meqa mühit 
dövrün mənəvi, sosial-psixolojio atmosferini təyin edən insanın ərafındakı nəhəng 
miqyaslı sosial aləmdir. Makromühitin insanların doğulduğu, tərbiyə olunduğu və 
şəxsiyyət aləminə daxil olduğu böyük cəmiyyətdir, mikromühit isə insanların təmasda 
olduğu bilavasitə əhatədir, ailə, ilkin kollektiv, tədris, əmək və arzu kollektividir. Bütün 
hallarda şəxsiyyət yetişir və sosiallaşır. Sosiallaşma prosesində insan şəxsiyyətə çevrilir, 
onda özünü dərk etmə, yəni başqalarından fərqli olan mən obrazı meydana çıxır. 
Şəxsiyyətin azadlığı çoxplanlı və çoxaspektlidir. Onlardan iqtisadi, siyasi və 
mənəvi aspektlər şəxsiyyətlə, onun cəmiyyətlə münasibətlərində çox mühümdür. İqtisadi 
azadlıq hər şeydən əvvəl istismardan azad olunmalı, siyasi azadlıq isə müasir 
sivilizasiyalı cəmiyyətlərdə ümumi və bərabər seçki hüququna malik olmasıdır. Mənəvi 
azadlıq sistemində isə vicdan azadlığı geniş yer tutur. Şəxsiyyət eyni zamanda 
mülkiyyətçidir, istehlakçıdır və vətəndaşdır. 




Yüklə 0,59 Mb.

Dostları ilə paylaş:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11




Verilənlər bazası müəlliflik hüququ ilə müdafiə olunur ©azkurs.org 2024
rəhbərliyinə müraciət

gir | qeydiyyatdan keç
    Ana səhifə


yükləyin